valistakaa minua, koska pidän tällä palstalla kuulemma haaremiani....
Kertokaa nyt ihmeessä, onko asiassa perää -itselläni kun ei ole havaintoa moisesta.
Jäsenet voivat ilmoittautua tähän ketjuun....
----------------------------------------------
"Minkä sille voi, miksi Luoja xxxxx::n loi - onnenonkijaksi, paskantonkijaksi - siaksi, apinaksi, ties miksi elukaksi...."
----------------------------------------------
Huomenta kaikille taas - eilisen tauon jälkeen, t. MM.
Huuhaan naiset -
39
4752
Vastaukset
- Talvehtiva ruutana
Et mielestäni pidä reviiriä. Käyn silloin tällöin täällä.
Reviiriajatteluun kuuluu se, että pitäisi muut miespuoliset poissa reviiriltäsi. Sietäisit vain miehiä, jotka ovat kannaltasi merkityksettömiä. Sellaisia, jotka eivät mielestäsi vikittelisi haaremaiasi.
Haaremiin pitämiseen kuuluu vääristynyt maailman kuva siitä, että olisit jotenkin muita parempi yksilönä. Palstan naiset olisivat sinulle resurssi. Flirttailisit kaikkien kanssa ja ärsyyntyisit, jos joku nainen kiinnostuisi toisesta miehestä tai muuten karkaisi reviiristäsi.
Väitän, että sinulla ei ole haaremia. Väitän, että olet normaali yksilö :). Helpottiko?koko viestisi - kiitos siitä.
En minä mitään helpotusta kaipaa, ja harva meistä voi sanoa itseänsä ns. normaaliksi....- Talvehtiva ruutana
Man-of-Mystery kirjoitti:
koko viestisi - kiitos siitä.
En minä mitään helpotusta kaipaa, ja harva meistä voi sanoa itseänsä ns. normaaliksi....Toisaalta olen huomannut, vaikka kommentit ei sinänsä satuta, niin niistä jää josku p...a fiilis :(.
Teoriani on mukailtu huuhaasta ja myyräpopulaation käytöksestä. Eli huuhaata sellaisenaan, ei kelpaisi sellaisenaan teoriaksi..
Hmmm.. Omalle kohdalle sattuneita kommentteja ovat mm. teleketjufeministi ja mies. Eivät osaa pahukset päättää :)..
Hyvät päivän jatkot!
ei kai sulla haaremia... ja jos olis..miks MÄ en oo siin haaremis...=;0))))heh....
mietin - elämän suuria kysymyksiä, jollekin....
Sehän tässä nyt ensin pitäisi selvittää, onko vai ei....Man-of-Mystery kirjoitti:
mietin - elämän suuria kysymyksiä, jollekin....
Sehän tässä nyt ensin pitäisi selvittää, onko vai ei....on...niih...*wirnnn..* mäki haluun.....
tiedäks mikä on kaikista paras kukka...?=;0)))BBrunetti kirjoitti:
on...niih...*wirnnn..* mäki haluun.....
tiedäks mikä on kaikista paras kukka...?=;0)))>tiedäks mikä on kaikista paras kukka...?=;0)))<
Huumorin kukka - tai huuhaan, kumpi lie....?
- sivu(sta)a seuraa(j)va
Olethan huuhaa palstalla ja huuhaa = hölynpölyä enimmäkseen.
Se yks typykin pit(ää)i ilotaloa, kaikki kunnia hälle, iloista antajaa jumala(kin) rakastaa. Onhan täällä vissiin hotellikin, jossa uneton voi tyynyyn päänsä painaa. Apu löytyy kaikkeen vaivaan, lääkäri pit(ää)i vastaanottoa, pappi jakel(ee)i öylättejä, suojelusenkelit vartoivat vaeltajia. Pikkulintukin visertää sulosointuja tai puhkeaa sellaiseen säkätykseen ettei pahemmasta väliä. Jos kaiken tähän esille toisi, olisi lista loputon.
Kaikki mitä täällä kirjoitetaan pitää ottaa niin vakavasti kuin vain huumorintaju antaa myöten.
Terkuin PuskaJuulia,
(se idealisti)- sama kuin äskön
Toisinaan asiallista asiaakin seassa,
saa vastauksen kysymykseen
jota ei ole itse edes ilmoille heittänyt :=) - yxtypy
nyt pittää korjata yks juttu. Mä lopetin sen ilokadun bisneksen noin vuosi sitten, kun rahaa kertyi niin paljon, et elän loisteliaasti lopun elämäni :=))))
Nyt mulla nimittäin on vara valita vaan parhaat päältä, ja heidät vienkin tarvittaessa hienoon hotelliin :=)))
Tää huuhaa on siitä hyvä paikka, et täältä saa avun vaivaan kun vaivaan. Yks ammattikunta täältä puuttuu. Nimittäin äidinkielen ope. Mulle ainakin tuottaa usein vaikeuksia, mikä on yhdyssana ja mikä taas ei :=))) - sivu(sta)a seuraa(j)va
yxtypy kirjoitti:
nyt pittää korjata yks juttu. Mä lopetin sen ilokadun bisneksen noin vuosi sitten, kun rahaa kertyi niin paljon, et elän loisteliaasti lopun elämäni :=))))
Nyt mulla nimittäin on vara valita vaan parhaat päältä, ja heidät vienkin tarvittaessa hienoon hotelliin :=)))
Tää huuhaa on siitä hyvä paikka, et täältä saa avun vaivaan kun vaivaan. Yks ammattikunta täältä puuttuu. Nimittäin äidinkielen ope. Mulle ainakin tuottaa usein vaikeuksia, mikä on yhdyssana ja mikä taas ei :=)))ei ollut lempi ope koulussakaan, puuttui aina sellaiseen mikä mielestäni oli ihan toisarvoista.
Tomerasti olet täpäkkää keräillyt, mutta loistokas elämäntapa saattaa laiskistuttaa kun ei ole enää tarvetta panna parastaan.
Terkuin PuskaJuulia
(se idealisti) - yxtypy
sivu(sta)a seuraa(j)va kirjoitti:
ei ollut lempi ope koulussakaan, puuttui aina sellaiseen mikä mielestäni oli ihan toisarvoista.
Tomerasti olet täpäkkää keräillyt, mutta loistokas elämäntapa saattaa laiskistuttaa kun ei ole enää tarvetta panna parastaan.
Terkuin PuskaJuulia
(se idealisti)jos ihan tottuuvessa pysytään, niin ei paljon enää ole mistä antaa sitä parastaan. Parhaat päivät alkaa olla jo takana, mutta onneks otin aikoinani asian huomioon :=)))
Nyt tahtoo olla jo toisin päin. Minä joudun väliin maksamaan :=(((
- aliisa
Ja oikein hyvää Tapaninpäivää...En ole tässä pariin päivään huuhaillut,joten en tiedä nyt missä mennään...Toi haaremi-juttu sai minut täysin hämmästymään...Mistä kummasta lähtöisin??...en ole koskaan huomannut mitään edes siihen viittaavaa MM:n jutuissa....Tai en ehkä sitten ole vain saanut kutsua liittyä siihen ;O)))
uuttahan tämä minullekin on....
Ei vaan, eräs tyyppi niin väitti tuossa pyhinä, niin ajattelin kysellä, onko vai ei....*kun en itsekään tiedä*
Tapaninpäivää vaan Sinullekin.
- Mummo.
Mummo olenkin..
Mielestäni voit jättää nuo kirjoitukset omaan arvoonsa ...eihän niissä ollut mielestäni edes mitään järkeä
Palaa nyt vanhaan päiväjärjestykseen äläkä anna näiden juoksuttaa sinua ihan turhaan ???>Mielestäni voit jättää nuo kirjoitukset omaan arvoonsa ...eihän niissä ollut mielestäni edes mitään järkeä<
No ei, paitsi että ne kuvastavat vaan erään heebon ajatusmaailmaa....
>Palaa nyt vanhaan päiväjärjestykseen äläkä anna näiden juoksuttaa sinua ihan turhaan ???<
Näin toimitaan.
- yxtypy
eihän se nyt niin mennyt, et sä sitä haaremia pidät.
Minähän se sitä oon pitänyt aikoinani aktiivisesti. Nykyään vähemmän aktiivisesti, ja sinä kuulut myös mun haaremiin :=)))))
Ps. eilen sain haaremiin taas yhden komeen miehen.
Aikoikin jäädä tänne pysyvästi ihan mun takia, vaikka huuhaan akat muuta luuleekin :=)))))Muistan kyllä - osoitteenkin, vaikka en siellä ole (vielä) käynytkään....
Minäkin???
Vai että uusi löytö taas?
Onhan se niinkin, että komeat miehet vähenevät, mutteivät lopu....
- S-Y
Vai haaremin olet perustanut,täytyykö olla sellainen haaremi asukin päällä,jos kuulun haaremiin ;DDDD
Tietääkseni en, mutta kun niin väitettiin tuossa joulunpyhinä, niin täytyy nyt kysellä....*eihän sitä tiedä, vaikka olisinkin*
- Iso-Iita
Tietääkseni en, mutta kun niin väitettiin tuossa joulunpyhinä, niin täytyy nyt kysellä....*eihän sitä tiedä, vaikka olisinkin*
jos sulla ei vielä ole haaremia niin säähän voisit perustaa semmosen tänne..eiks se ois hyvä idea..:)))
Iso-Iita kirjoitti:
jos sulla ei vielä ole haaremia niin säähän voisit perustaa semmosen tänne..eiks se ois hyvä idea..:)))
En oikein tiedä, kun yksi mun jouluni pilannut häirikkö väitti sitä todeksi, niin enhän mä voi hänen hyvää ideaa varastaa - kunhan tein aloituksen aiheesta....
Ideana toki hyvä, ei siinä mitään....- Iso-Iita
En oikein tiedä, kun yksi mun jouluni pilannut häirikkö väitti sitä todeksi, niin enhän mä voi hänen hyvää ideaa varastaa - kunhan tein aloituksen aiheesta....
Ideana toki hyvä, ei siinä mitään....vakkareista sitä kukaan todeksi uskonukkaan, en ainakaan minä, kun en ole mitään sellasta täällä huomannut että joku pitäs haaremia..
Ei vielä ole minkään valtakunnan jäsenkirjaa, mutta tämä kuullostaa niin hyvältä että, tahtoo...kunniajäseneksi! Uutena palstalaisena paljon pyydetty, mutta...! :)
Ps. Oikeastaan minua miellyttää tämä huuhaa palsta yhdestä syystä, täällä ei olla niin sukupuolisidonnaisia kuin joillakin muilla palstoilla ja tällä tarkoitan sitä että, naiset vastaavat naistenkin kirjoituksiin, mikä minusta tuntuu hyvältä.
Ps. Ettei nyt ajatella että, minä naisista. Ehheeiii....Olen täys hetero!
:)minkäänväristä jäsenkirjaa minultakaan - paitsi yksi pressikortti, se on vähän sinnepäin - jäsenkortti kylläkin....
Palstana tänä ei turhaan ole suosituimpien joukossa - tämä ei ole niin sisäsiittoinen, kun jotkut palstat "Ikäryhmät"-osastolla....
- Tok-Fia
miks kukaan ei oo kertonu mulle...mie halluun haaremiin:))
eipä minullekaan ole kerrottu, ennenkuin nyt joulunpyhinä....
Jäin tuossa miettimään yhtä lausetta sivultasi:
"Jos olet vielä 25-vuotiaana naimaton,
et kai enää saa ketään."
Tiedä tuosta nyt vielä, mutta JOS tuohon laitetaan toiset 25 vuotta lisäksi, niin sitten lienee parempi jo luovuttaa.....- Kylli.Kyllä
et kai enää saa ketään."
Tiedä tuosta nyt vielä, mutta JOS tuohon laitetaan toiset 25 vuotta lisäksi, niin sitten lienee parempi jo luovuttaa.....hän siis minä, häh....
Miten niin ei saa 25 25-vuotisena?
Siis puhu itsestäs vaan ;)))))))))))
*Oi jospa vielä kerran jasksais
ennenkuin hämärtää*
Nyt pitänee kehittää "survival in the huuhaa-sex-jungle* kurssi.....
Vetäytyy miettimään. - Tok-Fia
et kai enää saa ketään."
Tiedä tuosta nyt vielä, mutta JOS tuohon laitetaan toiset 25 vuotta lisäksi, niin sitten lienee parempi jo luovuttaa.....tällä palstalla kovin vieraillut...vain lukaissut joitakin aloituksia:))
meinaatko että viiskymppisenä on toivo menetetty? jessus...nyt tulee kiire:)) Kylli.Kyllä kirjoitti:
hän siis minä, häh....
Miten niin ei saa 25 25-vuotisena?
Siis puhu itsestäs vaan ;)))))))))))
*Oi jospa vielä kerran jasksais
ennenkuin hämärtää*
Nyt pitänee kehittää "survival in the huuhaa-sex-jungle* kurssi.....
Vetäytyy miettimään.enhän minä Sinua tarkoittanut....*pois tuollaiset ajatukset minusta*
Tok-Fia kirjoitti:
tällä palstalla kovin vieraillut...vain lukaissut joitakin aloituksia:))
meinaatko että viiskymppisenä on toivo menetetty? jessus...nyt tulee kiire:))en minä Sinuakaan tarkoittanut - lue vastaukseni KylliKyllälle....
- Tok-Fia
en minä Sinuakaan tarkoittanut - lue vastaukseni KylliKyllälle....
vanha olen jo ja raihnainen mutta kyllä minulla vielä pojat harjoittelee...hups...:)))
- Kylli.Kyllä
enhän minä Sinua tarkoittanut....*pois tuollaiset ajatukset minusta*
että kutsu kuluu "miten selvitä hengissä huuhaan huuhaa sexyimmistä hou(s)kut(kuti-kuti)tuksista.
Kikattaa etukäteen.
Loistavia ideoita saa kun lukee MM:n aloituksia. Ja taas sua vietiin.......
- borofan
...miten jossain h...tin netissä vois ylipäätänsä jonkun haaremin kasata!!
Koko viestiketjun luettuani,täytyy kyl sanoa etten ole mistään kaskaan yhtä vähän ymmärtänyt:)
Ohhoh...oho,kauppa on jo auki!!:)yritän pähkäillä....
En minäkään - mitä tulee tuohon ymmärtämiseen. Oli vaan niin hupaisa aihe aloitukseksi....se on Typy sekottanu poitsun pään, ei se ymmärrä enää mistään mitään!
Se on toi Typyliini sellanen suurenluokan miestennielijä, sitä kantsii poitsujen vähän varoo...;)))
vai haaremi hmmm...
palstan oma runoilija - tuo nyt oli tuollainen tapaninpäivän kevennys tuo aloitus....*tuli kyllä tarpeeseen*
- Terttu. EI IKUNA haaremissa
Tulin just tänne kattomaan, että mitäs tällä palstalla touhutaan ja hetikö pitäis haaremiin liittyä? No en tasan varmaan, kai sulla sentään joku tasorajakin on? - siis mullahan ei ole! ;) Luokittele mut vaikka yli-ikäiseksi, jollet muuta keksi. Kohta pian perustan tohon Terttu-haaremin, johon voivat kaikki liittyä väriin, ikään ja sukupuoleen katsomatta... otetaankos kisa heti vai nyt?
Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499