Namia, kinkkua, laatikoita -> TURVOTUSTA!!!!
Minun saldoni 1,3 kg lisää, kääk! Ja eikun lenkille, höyrysaunaan ja juomaan koivunlehti-kultapiiskuteetä.
Mikä on sinun saldosi?
Joulun kilot
39
1395
Vastaukset
- 2 kg
Ähkyä, turvotusta yäk. Tänään kävelin reippaasti 3 tuntia ihan yksin ja nautin rauhasta itsekseni.
Painan nyt 54 kg ... siis 2 kilon pudotus alkoi tänään, kyllä se viikossa lähtee, loppuviikko salaatilla vain....mutta onko järkeä moisessa syömisessä? Tosin hyvää oli Jouluruoka taas kerran.
T: Tapakuntoilija - Nesteiden painoa
Suola on MYRKKYÄ.
- Niistä ne kilot
...tulee. Jouluna niistä "nautitaan" ja tänään se
mässäily loppui. Ei kiitos kinkkua,suklaata ja leivonnaisia ennen ensi Joulua.
Siis ei hätää, huomenna kevyttä syötävää....siitä se lähtee arkinen elämä taas.
Siis nakit ja perunasalaatti .... ei kiitos Uutenavuotena,ainakin tänään luulen niin.
T: Myös vain parinkilon pudottaja katsoa vaakaan... itseasiassa en onneksi omista vaakaa...=))))
Mutta farkuista sen tietää, syöty on ja liikuttu ei...=))))
Haluisko joku lähteä ulkoiluttamaan ylipursuavaa napaani????jou.m kirjoitti:
Pitkälle sun napaa pitää ulkoiluttaa? Ja pitääkö palauttaa?;))
lenkin pituudella ole väliä, kunhan saa turvotuksen pois...=))))
Mielellään kyllä voisi palauttaa, sitten kun on taas kesäkunnossa...=))))mohna kirjoitti:
lenkin pituudella ole väliä, kunhan saa turvotuksen pois...=))))
Mielellään kyllä voisi palauttaa, sitten kun on taas kesäkunnossa...=))))Vähän aikaa;))Mää antaisin sulle vuorostaan ulkoilutettavaksi nää silmäpussit jotka ei enää ole pussit vaan kauppakassit;))
Hyvä diili, katotaan kumpi selviytyy nopeimmin;))
Kumma juttu muuten että iän myötä kaikki syöminen ja juominen näkyy silmien alla *nauraa*- blackwomans
jou.m kirjoitti:
Vähän aikaa;))Mää antaisin sulle vuorostaan ulkoilutettavaksi nää silmäpussit jotka ei enää ole pussit vaan kauppakassit;))
Kumma juttu muuten että iän myötä kaikki syöminen ja juominen näkyy silmien alla *nauraa*Joulun:)
Nyt ei vetele,laita tee pussit silmien päälle kyllä ne siitä tokenee ja turvotus laskee,
Kehtaat mennä duuniin ..
En tiedä auttaaks tee pussit,mut kun kokeilet niin kerro sit mulle:)) blackwomans kirjoitti:
Joulun:)
Nyt ei vetele,laita tee pussit silmien päälle kyllä ne siitä tokenee ja turvotus laskee,
Kehtaat mennä duuniin ..
En tiedä auttaaks tee pussit,mut kun kokeilet niin kerro sit mulle:))Vannon kädet ristissä selän takana että kokonaisen jouluolut pullon join;))
Mää oon koittanut kohottaa kuntoa sitä seuraavaa reissua varten;)
Laitaks mää kuivat teepussit silmien päälle? Nekin sitt kai ilmastointiteipillä kiinni niinkuin jalatkin?;)? Mites mun kulmakarvat?Nekin taitaa lähtee teipin poistamisen jälkeen?;)- blackwomans
jou.m kirjoitti:
Vannon kädet ristissä selän takana että kokonaisen jouluolut pullon join;))
Mää oon koittanut kohottaa kuntoa sitä seuraavaa reissua varten;)
Laitaks mää kuivat teepussit silmien päälle? Nekin sitt kai ilmastointiteipillä kiinni niinkuin jalatkin?;)? Mites mun kulmakarvat?Nekin taitaa lähtee teipin poistamisen jälkeen?;)kun oon niin tenu muutenkin:))
Tein muuten itse kotikaljaa ja hyvää tuli.
Oon jostain kuullut et teepussit simiin niin turvotus laskee.
Ensin keität teetä ja sit tempaset ne pussit simiin. voi vähän polttaa,mut mitä ei nainen kauneuden eteen tekis:))
saat ilmasen ihon puhdistuksen kun laitat sitä ilmastointi teippiä vaikka koko kasvoihin,eipä oo mustapäitä enää:))
Mun kosmetologi neuvo mua ja oon huomannu et helskutti se ilmastointi teippi on oiva apu sillä voi korjata vaikka mitä:))
Tai laita sitä silmäpussiin eipä oo aamulla pusseja silmien alla:)
Hyvä jos on silmiäkään enää poiston jälkeen:) jou.m kirjoitti:
Vähän aikaa;))Mää antaisin sulle vuorostaan ulkoilutettavaksi nää silmäpussit jotka ei enää ole pussit vaan kauppakassit;))
Kumma juttu muuten että iän myötä kaikki syöminen ja juominen näkyy silmien alla *nauraa*Kun palautan sun kauppakassit, ovat ne kuin kuivat rusinat...=))))
Ja kun sinä palautat napani, on se kuin tyhjennetty rantapallo...=))))
Kuulostaa pahalta...=))))blackwomans kirjoitti:
kun oon niin tenu muutenkin:))
Tein muuten itse kotikaljaa ja hyvää tuli.
Oon jostain kuullut et teepussit simiin niin turvotus laskee.
Ensin keität teetä ja sit tempaset ne pussit simiin. voi vähän polttaa,mut mitä ei nainen kauneuden eteen tekis:))
saat ilmasen ihon puhdistuksen kun laitat sitä ilmastointi teippiä vaikka koko kasvoihin,eipä oo mustapäitä enää:))
Mun kosmetologi neuvo mua ja oon huomannu et helskutti se ilmastointi teippi on oiva apu sillä voi korjata vaikka mitä:))
Tai laita sitä silmäpussiin eipä oo aamulla pusseja silmien alla:)
Hyvä jos on silmiäkään enää poiston jälkeen:)Voisko sitä ilmastointiteippii laittaa tohon vatsan ympärille kanssa,olis aamulla mahakin poissa;))
Teippiä kasvoille?Täytyy heti koittaa ja sitä vois laittaa korvienkin taakse oikein kireesti tuli toi kasvokohotus luonnollisesti;)Suupieliinkin kanssa,olis sellainen luonnollinen hymy koko päivän;))mohna kirjoitti:
Kun palautan sun kauppakassit, ovat ne kuin kuivat rusinat...=))))
Ja kun sinä palautat napani, on se kuin tyhjennetty rantapallo...=))))
Kuulostaa pahalta...=))))Ottaa se ilmastointiteippi apuun,vedetään vain sivuista oikein tiukalle niin kukaan ei huomaa;))
jou.m kirjoitti:
Ottaa se ilmastointiteippi apuun,vedetään vain sivuista oikein tiukalle niin kukaan ei huomaa;))
Meidän pelastus... yes...=))))
- blackwomans
jou.m kirjoitti:
Voisko sitä ilmastointiteippii laittaa tohon vatsan ympärille kanssa,olis aamulla mahakin poissa;))
Teippiä kasvoille?Täytyy heti koittaa ja sitä vois laittaa korvienkin taakse oikein kireesti tuli toi kasvokohotus luonnollisesti;)Suupieliinkin kanssa,olis sellainen luonnollinen hymy koko päivän;))kuinka paljon nyt viikonloppuna ihmiset on hakeutunnu hoitoon,ähkyn takia?
ei oo ilmastointi teippi auttanu jos on masu täynnä,,no en sano mitä.
Pitääks sitä ahtaa itsensä kipeäksi Jouluna,,joku tolku olla pitää jos yläpää vetää,mut alapää ei oo antanu tulosta:;))
Nyt mä taidan vetää ilmiksellä luomet umpeen et jaksan yön duunata.
On se hyvä teippi se ilmis,käy mihin vaan ja halpaa on:))) mohna kirjoitti:
Meidän pelastus... yes...=))))
Miten moni käyttöinen teippi se on;)
Sillä voi poistaa ihokarvat,puhdistaa kasvohuokoset,tehdä pikakasvo kohotuksen ja vetää turhat nahat sivulle;)blackwomans kirjoitti:
kuinka paljon nyt viikonloppuna ihmiset on hakeutunnu hoitoon,ähkyn takia?
ei oo ilmastointi teippi auttanu jos on masu täynnä,,no en sano mitä.
Pitääks sitä ahtaa itsensä kipeäksi Jouluna,,joku tolku olla pitää jos yläpää vetää,mut alapää ei oo antanu tulosta:;))
Nyt mä taidan vetää ilmiksellä luomet umpeen et jaksan yön duunata.
On se hyvä teippi se ilmis,käy mihin vaan ja halpaa on:)))Heh,paras oli toi että yläpää ei ole alapään kanssa tasapainossa;)
Mutta jos vetäis ton teipin oikein tiukalle vatsan kohdalle niin sehän vois toimia niinkun korsetti;))
Nyt heti käsilaukkuun muutama rulla;)
Työniloa;)jou.m kirjoitti:
Miten moni käyttöinen teippi se on;)
Sillä voi poistaa ihokarvat,puhdistaa kasvohuokoset,tehdä pikakasvo kohotuksen ja vetää turhat nahat sivulle;)Kuinka käytännöllinen se on remontoidessa ja autoa korjatessa...=))))
mohna kirjoitti:
Kuinka käytännöllinen se on remontoidessa ja autoa korjatessa...=))))
Eiks ne ookkaa sukkahousut joilla voi korjata autoissa esim. tuulettajan hihnan;)
Hassu juttu ettei heti tullut auton korjaus mieleen;))jou.m kirjoitti:
Eiks ne ookkaa sukkahousut joilla voi korjata autoissa esim. tuulettajan hihnan;)
Hassu juttu ettei heti tullut auton korjaus mieleen;))muuten joutunut käyttämään sukkahousuja kerran kun tuulettajanhihna katkesi, toimii tosi hyvin.
Jeesusteipillä olen nähnyt korjattavan puskureita, kun ei osata peruuttaa...=))))mohna kirjoitti:
muuten joutunut käyttämään sukkahousuja kerran kun tuulettajanhihna katkesi, toimii tosi hyvin.
Jeesusteipillä olen nähnyt korjattavan puskureita, kun ei osata peruuttaa...=))))Sitt pyytä daamilta sukkahousuja,no onhan toikin tapa riisua naisia;))*virnuilee*
Mitä onko olemassa ihmisiä jotka ei osaa peruuttaa?;)
Emmää muuten ainakaan ole puskuria irrottanut,takavalon kyllä rikkonut peruuttaessa;)
Puhumattakaan siitä pienestä lommosta puskurissa,mutt ei siihen teippiä tarvinnu;))jou.m kirjoitti:
Sitt pyytä daamilta sukkahousuja,no onhan toikin tapa riisua naisia;))*virnuilee*
Mitä onko olemassa ihmisiä jotka ei osaa peruuttaa?;)
Emmää muuten ainakaan ole puskuria irrottanut,takavalon kyllä rikkonut peruuttaessa;)
Puhumattakaan siitä pienestä lommosta puskurissa,mutt ei siihen teippiä tarvinnu;))kun ei löytynyt tarvitsi kääntyä hänen kaverinsa puoleen...=))))
Kyllä niitä vaan näkyy olevan, yllättävän paljon...=))))
Minäkin siirsin kerran huoltsikan pihalla kaivonrenkaaseen kyhättyä kukkaistutusta toista metriä... onni onnettomuudessa, kun työnsin sitä koukulla...=))))mohna kirjoitti:
kun ei löytynyt tarvitsi kääntyä hänen kaverinsa puoleen...=))))
Kyllä niitä vaan näkyy olevan, yllättävän paljon...=))))
Minäkin siirsin kerran huoltsikan pihalla kaivonrenkaaseen kyhättyä kukkaistutusta toista metriä... onni onnettomuudessa, kun työnsin sitä koukulla...=))))Hurautin koripallo tolppaan joka on ollut paikoillaan varmaan 30 vuotta,mutta sinä aamuna se hyppäs mun auton taakse;)Näin ainakin selitin;)
Kivointa oli vakuutus korvausta täytettäessä kohta jossa pyydettiin piirtämään tapahtuma;))jou.m kirjoitti:
Hurautin koripallo tolppaan joka on ollut paikoillaan varmaan 30 vuotta,mutta sinä aamuna se hyppäs mun auton taakse;)Näin ainakin selitin;)
Kivointa oli vakuutus korvausta täytettäessä kohta jossa pyydettiin piirtämään tapahtuma;))Oletko nähnyt Vakuutusyhtöiltä koottua selitys listaa mitenkä ne onnettomuudet tapahtui...=))))
Toi sun kirjoitus mahtus hyvin niiden joukkoon...=))))mohna kirjoitti:
Oletko nähnyt Vakuutusyhtöiltä koottua selitys listaa mitenkä ne onnettomuudet tapahtui...=))))
Toi sun kirjoitus mahtus hyvin niiden joukkoon...=))))Minä ne selitykset myöhemmin,oli muuten hauskoja;)
Miksei muuten niistä piirustuksista ole tehty samanlaista juttua;)
Mää olisin piirtänyt ainakin auringon,koivun ja koripallotolpan;)Viereen tikku-ukon joka manailee ja sadattelee;))siveyssyistä olisin tietenkin jättänyt puhekuplasta tekstin pois;)jou.m kirjoitti:
Minä ne selitykset myöhemmin,oli muuten hauskoja;)
Miksei muuten niistä piirustuksista ole tehty samanlaista juttua;)
Mää olisin piirtänyt ainakin auringon,koivun ja koripallotolpan;)Viereen tikku-ukon joka manailee ja sadattelee;))siveyssyistä olisin tietenkin jättänyt puhekuplasta tekstin pois;)Puhekuplan tilalle olisit värittänyt tikku-ukon pään tulipunaiseksi... olis kertonut enemmän kuin tuhat sanaa...=))))
mohna kirjoitti:
Puhekuplan tilalle olisit värittänyt tikku-ukon pään tulipunaiseksi... olis kertonut enemmän kuin tuhat sanaa...=))))
Kuvat pään päälle,etteivät vaan luule olevan vain auringossa kärvähtänyt;)
Muuten oletko koskaan lukennut lääkärien saneluja? Ne on yhtä hauskoja kuin vakuutus selitykset;)- blackwomans
jou.m kirjoitti:
Heh,paras oli toi että yläpää ei ole alapään kanssa tasapainossa;)
Mutta jos vetäis ton teipin oikein tiukalle vatsan kohdalle niin sehän vois toimia niinkun korsetti;))
Nyt heti käsilaukkuun muutama rulla;)
Työniloa;)Loppuviikosta pitää ostaa parit rullat ilmistä ja vetää vartalon ympärille ,kun hän tulee kotia,niin ihmetys on suuri,mitä ,mitä eiks se yö-paita ollukkaan sopiva mulle minkä mä joululahjaksi sain,sehän on nyt iso(luulee et mä oon laihtunut)
olethan kuullut myös päänsärystä naisilla joskus?
Enää ei tarvitse mitään tekosyytä heidänkään keksiä,jos ei vaikka imurointi innosta:)
Sitoo vaan jalat yhteen vahvasti ilmistä apuna käyttäen niin menee maku ja kello tikuttaa miehillä turhaan,kun niitä ilmiksiä naisen jaloista alkaa purkamaan,,eipä tarvitse imuroida ei:))
mut ens kerralla otetaan käyttöön vaikka 80denierin sukkahousut:))
Ai niin lueppa enskerralla niksi pirkasta,mitä kivaa voi ilmastointi teipillä tehdä.Oon muuten patentoinut sen keksinnön:)))
Ì blackwomans kirjoitti:
Loppuviikosta pitää ostaa parit rullat ilmistä ja vetää vartalon ympärille ,kun hän tulee kotia,niin ihmetys on suuri,mitä ,mitä eiks se yö-paita ollukkaan sopiva mulle minkä mä joululahjaksi sain,sehän on nyt iso(luulee et mä oon laihtunut)
olethan kuullut myös päänsärystä naisilla joskus?
Enää ei tarvitse mitään tekosyytä heidänkään keksiä,jos ei vaikka imurointi innosta:)
Sitoo vaan jalat yhteen vahvasti ilmistä apuna käyttäen niin menee maku ja kello tikuttaa miehillä turhaan,kun niitä ilmiksiä naisen jaloista alkaa purkamaan,,eipä tarvitse imuroida ei:))
mut ens kerralla otetaan käyttöön vaikka 80denierin sukkahousut:))
Ai niin lueppa enskerralla niksi pirkasta,mitä kivaa voi ilmastointi teipillä tehdä.Oon muuten patentoinut sen keksinnön:)))
ÌMe molemmat jalat yhteen lahkeeseen niissä sukkahousuissa?Pysyis silleen niinkun jalat yhdessä;)Niin ja kun mää tykkään noista akvaarioista niin olis sellanen merenneitomainen olo koko illan;)
Toista punttia vois käyttää naamioitumiseen?;)
Siis oot menny patentoimaan ilmarin?;))- blackwomans
jou.m kirjoitti:
Me molemmat jalat yhteen lahkeeseen niissä sukkahousuissa?Pysyis silleen niinkun jalat yhdessä;)Niin ja kun mää tykkään noista akvaarioista niin olis sellanen merenneitomainen olo koko illan;)
Toista punttia vois käyttää naamioitumiseen?;)
Siis oot menny patentoimaan ilmarin?;))Mä voin alkaa lasin puhallusta ja puhaltaa sulle uuden koltun itsarijuhliin:)
ois muuten aika cool.
Ei muuta kun 80 denarin sukkikset jalkaan ja vienti ois hurjaa:)
No eihän mulla muutakaan tekemistä ole niin tempasin patentin ilmiksestä.
mulla taitaa nyt olla Aivon rippeissä sen verran tota arseniikki pöllyä,et nää jutut alkaa olla vähän niin ja näin.
Jaeskelin äsken sitä arsenikkia noille..no tiedät kyllä kelle:))
Pitää säästää,kova on kohtalo meillä duunareilla.Punkkia ei meinaa löytyä,kun ne ähkyt on vallannu kaikki vapaat sängyt tuolla jossain:))
Mut palaillaan kun keritään ja lue sitä niksi pirkkaa,jos näet jonkuu ilmastointi teippi juden sieltä niin se on sun nettifrendi se joka on tempassu jutun siitä sinne.
Apua toivotaan et siellä ei oo koskaan mitään ilmastointi teippi juttuja:))
- Sama paino
kuin 20-vuotiaana
- wanita
juu ... tai sitten vaaka valehtelee, mutta jos ynnää kaiken sen ihanan suklaan, viinin, juuston, kakut..yms. niin voihan se olla tottakin.... ja housut kiristää jotenkin...
eipä tuo haittaa, päinvastoin ilo, kun hiukan kiloja tulee tähänkin luuviuluun! - blackwomans
Eli ei ole tullut yhtään lisää,no liikunta on auttanut siihen.
En tosin ole syönyt suklaata kuin 6 palaa jouluna ja joulu ruokiakin normaalisti,ei ähkyä;)) - Laahustava
Lähes kymmenen kiloa koska olen kohta syönyt koko kahdetoistakilon kinkun yksin
- a-e
Aika maximi arvio... Onneks tilanteesi ei kuitenkaan oikeasti taida olla ihan niin paha ;D
Kiitos kuitenkin sympaattisesta kommentista, hiukka lohdutti ja sai hymyn naamaan.
- Rokkihirvi
Miks ihmeessä pitää mennä vaakaan joulun jälkeen?
Ei jymmärrä ei. Ihan tahalteen ;)- aapeeseedee
Kun vatteet alkavat kiristää on painoa tullut liikaa
..kunnes olo suht' normaali.
Sen jälkeen astun sille kevyen varovasti, ja voi
olla että hyppään kirkaisten pois ;))- niisku-myy46
Mutta pidän mielessä moton: Ei se niin tärkeää ole mitä syöt joulun ja uuden vuoden välillä. Se merkkaa, mitä popsit uudenvuoden ja joulun välillä ;) Tai jotain...
Saattaapi jopa pitää paikkansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1853483- 201938
- 801217
- 271085
- 751080
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641041Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035- 551003
- 65940