kun ne ei ole minun kanssani varattuja. ;DD
Risuja varatuille miehille!
4
821
Vastaukset
- seuraus:
Mikäs siinä sitten mättää? En lähde arvailemaan... Itse olen sinkku koska naiset ei ymmärrä hyvän päälle :)
- hyvää.
sinussa sitten (muka) on? ;))
Minä haluan miehen joka arvostaa minua sellaisena kuin olen. Miehen joka rakastaa eläimiä muutenkin kuin pannulla, miehen joka rakastaa lapsia.. sellaisia miehiä ei ole. Miehet ei ymmärrä, enkä mä aio aloittaa enää yli nelikymppisenä ymmärtämään niitä. = umpikuja? ;))
- _Valentina_
Oletko koskaan oikein kunnolla katsonut peiliin,tarkoitan tehnyt minkäänlaista itsetutkiskelua??Sun DD-kuppi ei auta pitämään vapaata,saati varattua miestä.Tiedätkö sinä miksi?Koska et anna itsellesi kuuluvaa arvoa,etkä kunnioita itseäsi.Luuletko miesten haluavan vakiintua kanssasi,kun alkutapaamisinne perustuu valheelle ja moraalitomalle.Kulje ryhti suorana loppuun asti,ja ihmettele puhkiajettuna kun vapaat miehetkään eivät sinua halua.Metsästyskausi alkaa syksystä,sinulla kai ympärivuotinen lupa.En kadehdi,kunnioitan itseäni niin paljon etten voisi koskaan tyytyä toiselle sijalle,tai varahätä jne..huh,huh
- ...........
etkai sinä luule että mä tosissani olin tuon kirjoittaessani? :DDD
Minulla on B-kuppi ja minulla on ikioma ihana mies, hyvin on pysynyt luonani kiinni pitämättäkin jo 20 vuotta. :) Huumorinkukka taitaa olla aika harvinainen siellä teilläpäin? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591