Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Risuja varatuille miehille!

syy:

kun ne ei ole minun kanssani varattuja. ;DD

4

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraus:

      Mikäs siinä sitten mättää? En lähde arvailemaan... Itse olen sinkku koska naiset ei ymmärrä hyvän päälle :)

      • hyvää.

        sinussa sitten (muka) on? ;))
        Minä haluan miehen joka arvostaa minua sellaisena kuin olen. Miehen joka rakastaa eläimiä muutenkin kuin pannulla, miehen joka rakastaa lapsia.. sellaisia miehiä ei ole. Miehet ei ymmärrä, enkä mä aio aloittaa enää yli nelikymppisenä ymmärtämään niitä. = umpikuja? ;))


    • _Valentina_

      Oletko koskaan oikein kunnolla katsonut peiliin,tarkoitan tehnyt minkäänlaista itsetutkiskelua??Sun DD-kuppi ei auta pitämään vapaata,saati varattua miestä.Tiedätkö sinä miksi?Koska et anna itsellesi kuuluvaa arvoa,etkä kunnioita itseäsi.Luuletko miesten haluavan vakiintua kanssasi,kun alkutapaamisinne perustuu valheelle ja moraalitomalle.Kulje ryhti suorana loppuun asti,ja ihmettele puhkiajettuna kun vapaat miehetkään eivät sinua halua.Metsästyskausi alkaa syksystä,sinulla kai ympärivuotinen lupa.En kadehdi,kunnioitan itseäni niin paljon etten voisi koskaan tyytyä toiselle sijalle,tai varahätä jne..huh,huh

      • ...........

        etkai sinä luule että mä tosissani olin tuon kirjoittaessani? :DDD
        Minulla on B-kuppi ja minulla on ikioma ihana mies, hyvin on pysynyt luonani kiinni pitämättäkin jo 20 vuotta. :) Huumorinkukka taitaa olla aika harvinainen siellä teilläpäin? ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe