Raikas uudenvuoden-drinkki?

Naketti Rautiskelija

Olisiko kenelläkään ideoita uudenvuoden-drinkiksi? Pitäisi olla melko raikas ja kuiva, ei liian makea. Jos juoma on liian makea, minulta tulee yrjö parin hörppäyksen jälkeen. Löytyisikö vaikka jotain vodka-pohjaista?

Kiitos jo etukäteen.

6

2785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naketti Rautiskelija

      Korjaus äskeiseen: mieluiten viski-pohjainen drinkki. Muutkin ovat todella tervetulleita!! :)

      • Anis29

        No ekana tulee mieleen tietenkin viskicola. Itse viskin ystävänä en raaski hyviä viskejäni pilata laittamalla niitä juomasekoituksiin, mutta joskus olen huonon viskit jämät sekoittanut jäiden ja colan kanssa - hyväähän se on.

        lempidrinkkini on raikas: caipiroska

        Lime-hedelmää (lohkoina)
        sokeria
        vodkaa
        jäämurskaa

        Pese limet hyvin ennen lohkoamista. Laita on the rocks -lasin pohjalle pari-kolme/muutama limelohkoa ja muserra niitä hieman - sen verran että mehua irtoaa, mutta älä ihan "tyhjäksi". Lisää maun mukaan sokeria, yleensä noin pari teelusikallista. Sekoittele sokeri limelahkojen ja niistä irronneen mehun kanssa. Lisää vodkaa ja lasi täyteen jäämurskaa. Sekoittele varovasti ja nauti! Katkaise pari pitkää pilliä pilliä puoliksi - juuri sopiva pituus on the rocks -lasiin. Nam Nam!


      • Sääli!

        Viskiä drinkkeihin?

        Niin huonoa viskiä ei kannata ostaa, että tulisi mieleenkään käyttää jaloa juomaa drinkkeihin.

        Kunnon viski ei kaipaa sekaansa MITÄÄN muuta kuin puhdasta vettä - ja sitäkin aivan pikku tilkkasen (4 cl viskiä ja 1 cl vettä on hyvä lähtökohta).

        Uunnavuonna minä kaadan kurkkuuni kuivaa cavaa (espanjalaista kuohuviinä, makeusaste brut). Kylmänä ja sellaisenaan.

        Mikä saa ihmiset uskomaan, että juomat paranevat sotkettaessa sekaan epämääräisiä esanssilitkuja? Vilpoinen votkakin on parhaiten edukseen ihan sellaisenaan.


      • Naketti Rautiskelija
        Sääli! kirjoitti:

        Viskiä drinkkeihin?

        Niin huonoa viskiä ei kannata ostaa, että tulisi mieleenkään käyttää jaloa juomaa drinkkeihin.

        Kunnon viski ei kaipaa sekaansa MITÄÄN muuta kuin puhdasta vettä - ja sitäkin aivan pikku tilkkasen (4 cl viskiä ja 1 cl vettä on hyvä lähtökohta).

        Uunnavuonna minä kaadan kurkkuuni kuivaa cavaa (espanjalaista kuohuviinä, makeusaste brut). Kylmänä ja sellaisenaan.

        Mikä saa ihmiset uskomaan, että juomat paranevat sotkettaessa sekaan epämääräisiä esanssilitkuja? Vilpoinen votkakin on parhaiten edukseen ihan sellaisenaan.

        Onhan se hyvä, että pystyt juomaan mm. viskiä ns. raakana. Mutta minä en siihen kykene. Kaikki yli 22% alkoholijuomat raakana polttaa minun kurkkua niin kovasti, että ei juomisesta tule mitään.

        Sen takia olen kysymässä jotain raikasta ja hyvää drinkkiä uudellevuodelle. Kun en ainakaan viitsisi juoda markettien litku-siidereitä!!


    • S.O.B

      Pakkasen kylmää viinaa esim. kossu tai muu kaadetaan shottilasiin. Tästä tehdään kahta eri versiota luonnollisesti miehille ja naisille.
      Miehille shottilasin päälle laitetaan paksu salamisiivu ja sen päälle tehdään Turun väkevästä sinapista PASKAKASA drinkin nimi on perseenreikä.
      Naisille laitetaan salamin sijaan lauantaimakkara ja pääle nokare ketsuppia tämän nimi on PIMPPI.
      Drinkit nautitaan niin että makkarat suuhun kasoineen ja kylmä viina päälle!
      On muuten ainakin salamiversio ÄLYTTÖMÄN HYVÄÄ! Maku/jälkimaku tulee kompinaatiosta.
      VAROITUS! Mitä enemmän näitä juo sitä pahempia on röyhtäisyt.

      • makiko

        No hyi :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe