Kahta herraa ei voi palvella samaan aikaan.
Varokaa Vapaamuuraripappia !
9
671
Vastaukset
- vai konsonantilla ?
Papin nimi alkaa konsonantilla - tämä vihjeeksi.
- en mainitse enempää
Muuttanut sadan kilometrin päästä.
- jos joku on utelias
Yön pimeydessä toimiva järjestö sekä salassa toimiva
on kaukana kristinuskosta. - ollut aina pappien joukossa
Jos löydät nimiluetteloita netistä niin ei tarvitse arvuutella.
- olen nainen
mutta kysyn vaan, että mitä pahaa vapaamuurarit tekevät? Ottakaapa selvää miten paljon hyvääkin he tekevät?
Eihän siellä kai mitään salaisuuksia ole, voisivathan ne olla myös niin pyhiä asioita ettei niitä kannata sioille heittää.
Ei minusta uskovan kannata tuomita ketään, tuomio on ihan muualla.- näin se menee
jos veli haluaa erota, hänet pakotetaan itsemurhaan, se on eroavan velvollisuus valan tehneenä, jos ei suostu, tapahtuu "onnettomuus".
- kissai.
näin se menee kirjoitti:
jos veli haluaa erota, hänet pakotetaan itsemurhaan, se on eroavan velvollisuus valan tehneenä, jos ei suostu, tapahtuu "onnettomuus".
Tunnistat vapaamuurarin kättelytavasta. Vapaamuurareilla on salainen kättelytapa, jolla he tunnistavat toisensa. Eli kätellessä peukalolla painetaan tohon rystysten väliin.
- vaihtuu tiedot
kissai. kirjoitti:
Tunnistat vapaamuurarin kättelytavasta. Vapaamuurareilla on salainen kättelytapa, jolla he tunnistavat toisensa. Eli kätellessä peukalolla painetaan tohon rystysten väliin.
mm. arvoasteikko sekä loosin nimi.
Vapaamuurareilla on usein myös erityiset kalvosinnapit ja tietynlainen kauluspaita. Vaihtelua
voi ilmetä johtuen maasta tai kulttuurieroista. vaihtuu tiedot kirjoitti:
mm. arvoasteikko sekä loosin nimi.
Vapaamuurareilla on usein myös erityiset kalvosinnapit ja tietynlainen kauluspaita. Vaihtelua
voi ilmetä johtuen maasta tai kulttuurieroista.hierarkia pyramidin ylimmällä tasolla on itse saatana, löytyy 1 dollarinsetelin kääntöpuolelta. pyramidi jonka huipulla on silmä.Tämän maailman laajuisen illuminaatin tarkoitus on tehdä Morian vuorelle israeliin temppeli uudelleen samalle paikalle. siellä saatana julistautuu jumalaksi , ja maailman valtiaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683