minusta sellainen söpö tuppikulli on kiihottava. kiihottaa, eli sellainen, jossa on runsaasti ja se on vähän sillai kurtussa pippelin päässä. Sitä on himottavaa kosketella. Varsinkin sitten, kun sinne tuppikullin päähän esinahan alle tulee kosteutta ja liukkautta. Silloin sitä on kiva kiusata. Työnnän sormenpään sinne tupen alle aivan syvälle. Se tuntuu miehestä kuulemma ihanalta. Kultetan teräväkyntistä sormenpäätä siellä syvällä esinahan alla ja leikin ympärileikkausta. Pian tulee siemenet sinne ahtauteen ihanasti. Vasta silloin vedän esinahan taakse ja annan siementen ruiskia vapaasti.
tuppikulli
15
4326
Vastaukset
- vanha mies
niin paljon asiavirheitä, ettet kyllä koskaan ole minkäänlaiseen kulliin koskenutkaan.
- sdsdsd
TUPPIKULLI ON KÄSITTEENÄ SELLAISEN MIESPUOLISEN JOKA ON TODELLA UMMESSA .KAIKKI POJAT EIVÄT LAPSENA SYYSTÄ TAI TOISESTA ALA LEVITTÄMÄÄN ESINAHKAANSA. SILLOIN PENIS TODELLA ON TUPESSA EIKÄ SITÄ AVAA ENÄÄN KUIN KIRURGIN VEITSI. HALVENTAVANA NIMENÄ KÄYTETTY MM. TUHKAMUNA.
- vanha mies
sdsdsd kirjoitti:
TUPPIKULLI ON KÄSITTEENÄ SELLAISEN MIESPUOLISEN JOKA ON TODELLA UMMESSA .KAIKKI POJAT EIVÄT LAPSENA SYYSTÄ TAI TOISESTA ALA LEVITTÄMÄÄN ESINAHKAANSA. SILLOIN PENIS TODELLA ON TUPESSA EIKÄ SITÄ AVAA ENÄÄN KUIN KIRURGIN VEITSI. HALVENTAVANA NIMENÄ KÄYTETTY MM. TUHKAMUNA.
Tuhkamuna ei saa lapsia oli sillä sitten tuppikulli tai muu.
Tuppikullilla on niin pitkä(ksi runkattu) esinahka, että se peittää terskan. Sen saa vedettyö terskan taakse jolloin - mikäs se sitten onkaan? - SASDASDA
vanha mies kirjoitti:
Tuhkamuna ei saa lapsia oli sillä sitten tuppikulli tai muu.
Tuppikullilla on niin pitkä(ksi runkattu) esinahka, että se peittää terskan. Sen saa vedettyö terskan taakse jolloin - mikäs se sitten onkaan?JOTAIN EHKÄ TIETÄISIN ,OLINHAN SIELLÄ MINÄKIN(vänrikki stoolin runoja) TUO TUHKAMUNA NIMITYS LÄHTI AIKOINAAN SOTARINTAMALTA. SIELLÄ OLI ERÄS PERÄKAMRIN POIKA JOLLA OLI TUOLLAINEN TUPPIKULLI .ERÄS SOTAJERMU KEHOITTI POIKAA HIEROMAAN SUKUELINTÄÄN TUHKALLA JOTTA TUPPIKULLI MUUTTUISI MIEHEN SUKUELIMEKSI. TÄSTÄ TÄMÄ NIMITYS TULEE . ISOISÄNI OLI SODASSA KAPTEENINA JA NÄIN HÄN KERTOI MINULLE TÄMÄN ASIAN ....
- leikkikalusi
Ajattelen miten teet sitä kanssani. Kyntesi on lakattu kirkkaan punaisiksi ja tunnen sen terävänä esinahkani alla. Toinen kätesi puristaa tiukasti kiveksiäni: pienikin liikahdus tekisi kipeää. Nyt tunnen miten lämmin spermani purkautuu käsiisi...
- nurse
sellainen poikamainen pippeli, jossa on sellainen runsas esinahka ja se pippeli on sellaien söpön ja kiltin näköinen. Musta on ihana hyväillä juuri silleen, että toisella kädellä tnnustelen painavia lämpimiä kiveksiä ja toisella tunnustelen ja kiusaan sitä pippelin päätä ja esinahkaa. Pian se tulee sieltä ahtaasta välistä liukkaaksi ja silloin työnnän pitkä ja teräväkyntisen sormenpään mahdollisimman syvälle ahtaan esinahan alle. Se tuntuu hyvältä koska se on niin ahdas ja kuuma väli. Kuljetan teräväkyntistä etusormenpäätä aivan syvällä ja samalla kuvittelen ja kuiskailen, että ympärileikkaan sen söpön pippelin. Silloin häneltä pian tulee, joskus siemenet pursuvat sinne ahtaan esinahan alle mutta joskus ehdin ja haluan vetää esinahan aivan taakse ja katselen ja suutelen sitä paljastettua ruiskivaa kullin päätä. Seksi on ihanaa!!
- ympärileikkausta
nurse kirjoitti:
sellainen poikamainen pippeli, jossa on sellainen runsas esinahka ja se pippeli on sellaien söpön ja kiltin näköinen. Musta on ihana hyväillä juuri silleen, että toisella kädellä tnnustelen painavia lämpimiä kiveksiä ja toisella tunnustelen ja kiusaan sitä pippelin päätä ja esinahkaa. Pian se tulee sieltä ahtaasta välistä liukkaaksi ja silloin työnnän pitkä ja teräväkyntisen sormenpään mahdollisimman syvälle ahtaan esinahan alle. Se tuntuu hyvältä koska se on niin ahdas ja kuuma väli. Kuljetan teräväkyntistä etusormenpäätä aivan syvällä ja samalla kuvittelen ja kuiskailen, että ympärileikkaan sen söpön pippelin. Silloin häneltä pian tulee, joskus siemenet pursuvat sinne ahtaan esinahan alle mutta joskus ehdin ja haluan vetää esinahan aivan taakse ja katselen ja suutelen sitä paljastettua ruiskivaa kullin päätä. Seksi on ihanaa!!
täällä 27v nuorimies, jolla on ympärileikkausfantasioita. Jostakin syystä aihe on kiinnostanut minua murrosiästä alkaen, jolloin jossain terveystarkastuksessa asiasta puhuttiin. Minulle se pitäisi ehkä oikeastikin tehdä, koska minulla on pitkä ja aika ahdas esinahka.
- Anonyymi
ympärileikkausta kirjoitti:
täällä 27v nuorimies, jolla on ympärileikkausfantasioita. Jostakin syystä aihe on kiinnostanut minua murrosiästä alkaen, jolloin jossain terveystarkastuksessa asiasta puhuttiin. Minulle se pitäisi ehkä oikeastikin tehdä, koska minulla on pitkä ja aika ahdas esinahka.
Täällä 25v nuorimies jolla samanlaisia fantasioita!
- ihana huomata
että on sellaisia Naisia jotka osaavat käsitellä miestä niinkuin pitää!!
Toivottavasti osaan itse yhtä hyvin ottaa Pimpsan tarpeet huomioon - Anonyymi
Mun kaverilla on semmonen kulli et sen esinahka on jotain sentin pari verran sellanen ryppynen ja pidempi lisäpippeli. tykkään et sil on pitkä munanpää. Ei se vedä sitä nahkaa taakse kun ei sit voi koskea kun on herkkä
- Anonyymi
Hyi hemmetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi hemmetti
Idarin ulosanti.
- Anonyymi
Yök, kuulostaa todella ällöttävältä.
Tuppikulli on niin epäeroottinen kuin olla voi!
Tulee mieleen heti mitä ällöä moskaa siellä on sisällä.
Jos teillä on semmonen niin venytelkää tai menkää leikkaukseen!
- Anonyymi
Tuppikulli niin rivo,sitten kun sitä rullaa taakse ja terävä terska paljastuu,niin rivoa ja kiihottovaa
- Anonyymi
Tykkään vetää mun poikkarin esinahkaa edestakasin ja nähä sen sen munan pään paljaana.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss986238Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243627- 1792279
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2382139Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1821838Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2901644Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91255- 691134
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211080Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1201080