Kuvassa olevan herran tunnistan (olen faninsa), mutta Jenkkiautosta en ole lainkaan varma.
- Olisiko Cadillac ? Ehkä 1960-luvulta ?
http://www.metroactive.com/papers/metro/10.30.03/gifs/setzer-0344.jpg
TUNNISTA wanha Jenkkiauto ?
8
1080
Vastaukset
- taitaa olla
Mielestäni tuo on 50-luvun lopulta joku 57 tai vähän tuoreempi?
-59 Cadillac se näyttäis ohttp://www.getchevatgan.com/images/fun/cadillac/1959-Cadillac-Eldorado-1024.jpglevan. tommonen jos tarkkkoja ollaan.
- Heikkilä
Se voi olla myös vuosimallia -60. Joka tapauksessa joko -59 tai -60.
- Burb
Heikkilä kirjoitti:
Se voi olla myös vuosimallia -60. Joka tapauksessa joko -59 tai -60.
1960 Cadillac Deville Convertible ja Brian Setzer
- Burb
Burb kirjoitti:
1960 Cadillac Deville Convertible ja Brian Setzer
Korjaan: Siis se o '60 Caddy Series 62 Convertible, sillä DeVille-mallissa ei ollut edes saatavana rättikattoa.
- DODGE-74
Burb kirjoitti:
Korjaan: Siis se o '60 Caddy Series 62 Convertible, sillä DeVille-mallissa ei ollut edes saatavana rättikattoa.
DART-74
- jenkki
Vois olla -59,tai -60 luvun Caddy,tai sitten ei.
Jokatapauksessa "komeaa"kromin kiiltoa.. - smersh
Moskovitsh Elite Siver Shadow
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47951
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html179835- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541