tätä minä olen aina halunnut, käy ärsyttämään se ainainen pauke kun pojankolttoset räjäyttelevät pommejaan rappukäytävissä ja ties missä.
Ikävä kyllä vain Lahti, Jyväskylä, Tampere sekä Turku kieltävät räjäyttelyn ja niissäkin vain keskusta-alueilla.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200612275532530_uu.shtml
Ilotulituksille loppu
5
203
Vastaukset
- sytytetään
Sen takeen se ammuskelu on Turuussa kieletty....
- rajoitteet
Minusta taas saisivat poksautella mutta vain klo 23,00 - 01.00 uudenvuoden kahtapuolen. Ennen ja jälkeen paukuttelijat tulisi välittömästi vangita ja tuomita 60 päiväksi yhdyskuntapalveluun sen isommin asiaa puimatta.
Eilen alkoivat täällä ensimmäiset paukut jyskyä ja se kyllä varsin vietävästi hatuttaa.- lähiöissä
ollenkaan, saatanan ärsyttävää etenkin ne papaatit ja viheltävät puhumattakaan niistä ydinräjähdystä muistuttavista pommeista en nyt muista nimeä mutta kuitenkin!
rajatulle alueelle kaupungin ulkopuolelle ja sakot kaikille sääntöä rikkoville penskoille ynnä muille! lähiöissä kirjoitti:
ollenkaan, saatanan ärsyttävää etenkin ne papaatit ja viheltävät puhumattakaan niistä ydinräjähdystä muistuttavista pommeista en nyt muista nimeä mutta kuitenkin!
rajatulle alueelle kaupungin ulkopuolelle ja sakot kaikille sääntöä rikkoville penskoille ynnä muille!Minnekäs se suvaitsevaisuus on nyt kadonnut, rakkaat ihmiset?????
Uusi juosi on sentään vaan kerran vuodessa!
Suomalaisiahan aina haukutaan ettei me osata juhlia ja iloita!
Antaa vaan paukkua kerran vuodessa! Kyllä me se kestetään!
Seuraavaan uuteen vuoteen on aikaa tasan vuosi!
On kai sitä tässä maassa suurempiakin rikoksia kuin rakettien ampuminen! Vai mitä?
- Kärttyisä ryppyinen mummo
Olisi myös kiellettävä Joulu sietämättömine ruuhkineen ja Juhannus, joka aiheuttaa hukkumisia. Niin ja Pääsiäinen koska siitä tulee sokeritautia lapsille. Vappu on todellinen kansanterveydellinen ongelma ja olisi myös kiellettävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798