Julma-ID (K-18)

Maailman ID:llä ei ole huumorinpilkettä. Jos Hänellä olisi, niin koska huumori on ristiriita aivoissa, ennen tiedostamattomien ristiriitojen salamanlyönti, niin hän ei voisikaan olla kaikkitietävä. Täten ID:llä ei ole huumorintajua. Sellainen on vaarallinen ja julma kuten ihmisdiktaattoreistakin tiedämme.


ID-läisetkin ovat julmia. Dembski piti New Orleansin tulvistä kärsineitä tai Pariisin slummeissa olevia "roskaväkenä" ja kaveeraa julman äärioikeistolaisen rasistin Ann Coulterin kanssa. Viimeisin Dembskin itse lapsille tarkoittama ja piereskelemä pierusketsi tuomari Jonesista osoittaa huumorintajun olevan tällä "ID-gurulla" vähintäänkin vinksallaan.

Uskonnon uhrit ry:n listassakin on huumorintajuttomuus lueteltuna yhtenä epäilyttävän/vaarallisen lahkon tunnusmerkkinä.

16

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitsupoy

      Kipaseppa kuule vähän pihalla ja kun sielä sinua tulee vastaan kaksi valkotakkista setää, niin kerro niile tuo sama juttu, niin kiltit sedät vievät sinua aivan ilmaiseksi jännällä autolla, jossa on sireenikin!

      • Kas näin

        Leipomoautossa ei oo piipaapillejä.


      • Kas näin kirjoitti:

        Leipomoautossa ei oo piipaapillejä.

        Kiitos päivän nauruista.
        :D


    • ja munaa pyllyn kuraan

      kaikkea se näköjään ihmisellä teettää kun antaa aivojensa liota kusessa heh heh

      • Huhhahhei

        tekstisi sinusta ihan oikeasti hauska?


    • miettivä kasvattaja

      Vaikutat melko uneliaalta ja vähän poissaolevalta!
      Antaako äitisi sinun liikkua yksin ulkona liian yö myöhään?

    • nunchaku-overlord

      Jumalaan uskovilla ihmisilläkin on huumorin taju, vaikkei se olisi ateistien huumorintajun kaltainen.

      Varsinkin ääri ateistit rakastavat pilailla kristinuskon Jumalan kustannuksella ja eiväthän kristityt tietenkään pidä moisesta, paitsi voihan sitä olla muutamia poikkeuksia.

      • hervotonta

        ilmeisesti se on sitä ääri uskovien huumorin tajua että kaikki yhdys sanat kirjoitetaan erikseen?

        Ja kyllä meitä muita naurattaa...


      • nunchaku-overlord
        hervotonta kirjoitti:

        ilmeisesti se on sitä ääri uskovien huumorin tajua että kaikki yhdys sanat kirjoitetaan erikseen?

        Ja kyllä meitä muita naurattaa...

        sinunkaan tekstissäsi kaikki ole aivan kunnossaan.


      • ironian taju
        nunchaku-overlord kirjoitti:

        sinunkaan tekstissäsi kaikki ole aivan kunnossaan.

        puuttuu täysin. Surkeeta...


    • tapauksista

      Tilanteessa mahdollinen minun huumori, fundiksen katse suuntautuu jonnekin epämääräiseen suuntaan ja hymyn karettakaan ei näköpirissä. Suusta saattaapi tulla vielä jotain jeesus jeesus mutinaa ja mahdollisesti pieni huokaus ja ei niin yhtään tiedä mitä sillä nupissa liikuskelee, jos niin mitään... Pelottavaa.

      OT

      • kyseinen srk on omituisen amerikkalaisen fundamentalismin "saastuttama". Ripareilla ohjaajat kertovat ihan omituisia juttuja ja vitsejä.
        Esim. tyyliin. poika ja tyttö ratsastavat hevosella. Poika kysyy "mistä kukista pidät?" ja tyttö sanoo "ruusuista". Poika vastaa: No hyvä, "minä tuon niitä haudallesi" ja ohjaajat nauravat ha-ha-haha-haa.


      • ns. normaaleista
        MrKAT kirjoitti:

        kyseinen srk on omituisen amerikkalaisen fundamentalismin "saastuttama". Ripareilla ohjaajat kertovat ihan omituisia juttuja ja vitsejä.
        Esim. tyyliin. poika ja tyttö ratsastavat hevosella. Poika kysyy "mistä kukista pidät?" ja tyttö sanoo "ruusuista". Poika vastaa: No hyvä, "minä tuon niitä haudallesi" ja ohjaajat nauravat ha-ha-haha-haa.

        hihhuleista, jotka pönkittävät uskoaan millä vain asiantyngällä, sellaisella joka sopii heidän rakentamansa korttitalon seinään kuin sika satelliittiin. Mikä tahansa valhe uppoaa seinään kun ei itse näe, kunhan se asia vaan palvelee jesseä. Pelottavaa, edelleen, erittäinkin niin !

        OT


    • totisinta totta

      Uskonto ja järki tai uskonto ja huumorintaju eivät millään mahdu samaan päähän. Tämä on karu tosiasia, jonka käytäntö ja kokemus ovat meille tuhansia kertoja näyttäneet.

      Huumorintaju on tiiviissä suhteessä älykkyyteen ja siihen, osaako nähdä asioita monilta eri kanteilta, myös huvittavilta ja kyseenalaistavilta kanteilta.
      Hihhuli ei osaa, koska uskontoon kuuluu olennaisesti juuri se, että asioita ei kyseenalaisteta eikä tarkastella eri näkökulmista (jumalanpilkkaa!), vaan kaikki on totisinta totta!

      • ei ole totta.

        Mä ainakin olen huumorintajuinen, vaikka olenkin uskovainen. Kaverien kanssa joskus heitämme melko ronskiakin läppää. Ja minä kyllä tarkastelen asioita eri näkökulmista. Olen ajatellut, että Jumalan on pakko olla olemassa. Ei ole muita vaihtoehtoja, koska eihän mikään voi syntyä tyhjästä. Mahdotonta. Asioiden tarkastelu ei muuten ainakaan minusta ole jumalanpilkkaa.


      • Mr.K.A.T.

        Tosijuttu , jonka alkua en ihan tarkkaan muista:

        Musiikkiliikkeessä jokin uskovainen palautti black metallilevyn nenää nyrpistellen ja pyysi myyjältä -Saiskos jotain hengellisempää?
        Myyjä siihen:-Noh, käviskö vaikka tää "Judas Priest".

        Kavereilta räkänaurut mutta mulle piti selittää kun noi yhtyeiden nimet ovat liki tuntemattomat..

        Eli huumori syntyy esitiedon kolahduksista, ihan umpimetsästä tullut genrejä tuntematon eläkeläinen tms. ei voi tajuta huumorijuonta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe