apuaa

niinuli14

mul ois lostista pari kysymystä: mä sain joululahjaks lostin 2 kauden dvd:t ja mä en älyy sitä vikan jakson vikaa kohtaa mis on 2 tyyppii jotka ei puhu englantia ja oliko siinä desmond ku se soitti sen vaimolleen vai oliko se joku muu? kertokaa mitä siinä kohdassa tapahtuu.... ja sitten kun se kellon aika loppuu siinä luukussa niin mitä siin oikeen tapahtuu? tai tapahtuis? ja mitä siin tapahtui kun desmond käänsi sitä avainta ni mitä tapahti.kuoliko locke ja eko? ja vielä kaksi kysymystä.minne ne yhet vie jackin, sawyerin ja katen kun ne päästi hugon vapaaksi siin2 kauden vikassa jaksossa...niin minne ne muka vie ne?? ja voitteko näyttää joitakin kuvia niistä OIKEISTA "OTHERSEISTA" KU NEHÄN EI OLLUT OTHERSEJA NE JOTKA OLI 2 KAUDEN VIKASSA JAKSOSSA... voitteko näyttää jotain kuvii niistä OIKEISTA "OTHERSEISTA"??? olisin kiitollinen ja ylpeä jos vastaisitte tähän kysymykseen

5

907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äidinkieli kunniaan

Olisi mukava, jos yrittäisit kirjoittaa kysymyksesi selvästi ja ymmärrettävästi. Kielioppivirheistä viis, mutta jonkinmoista selkeyttä tekstiin, kiitos. Puhekieli ei näytä kivalta kirjoitettuna.

• niinuli14

miks kaikki on tuommoisia huomauttelijoita?! mä en kysy kysymyksiä mihin vastataan että kuinka hyvin on kirjoittanut oikein.... MÄ HALUAN VAIN VASTAUKSIA NIIHIN MUN KYSYMYKSIIN MIHIN VOISITTE VASTATA JOS TIETÄISITTE...ja mun äikkä oli 9

• chopper read
        niinuli14 kirjoitti:

miks kaikki on tuommoisia huomauttelijoita?! mä en kysy kysymyksiä mihin vastataan että kuinka hyvin on kirjoittanut oikein.... MÄ HALUAN VAIN VASTAUKSIA NIIHIN MUN KYSYMYKSIIN MIHIN VOISITTE VASTATA JOS TIETÄISITTE...ja mun äikkä oli 9

JOS HALUUT TIETÄÄ MITÄ TAPAHTUU NIIN KATO KOMANNEN KAUDEN JAKSOT MITÄ VITTUU KYSELET ETUKÄTEEN MITÄ TAPAHTUU NOOB !!!111!!!12THREE!!!ELEVENONE

• //Läppä//
        chopper read kirjoitti:

JOS HALUUT TIETÄÄ MITÄ TAPAHTUU NIIN KATO KOMANNEN KAUDEN JAKSOT MITÄ VITTUU KYSELET ETUKÄTEEN MITÄ TAPAHTUU NOOB !!!111!!!12THREE!!!ELEVENONE

ALAPPAS VAAN ITE KATELLA NIITÄ KOLMOSKAUDEN JAKSOJA ELÄKÄ TÄÄLLÄ MITÄÄN UTELE!!!!

• oooämgee
        //Läppä// kirjoitti:

ALAPPAS VAAN ITE KATELLA NIITÄ KOLMOSKAUDEN JAKSOJA ELÄKÄ TÄÄLLÄ MITÄÄN UTELE!!!!

no siis eko ja lockehan kuolee molemmat ja sit kate ja sawyeri ja jack aivopestään hindumuslimeiks ja ne alkaa sit käännyttää koko leiriä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe