belle vaihtui=(
EI!!!!!
11
809
Vastaukset
- *herm_ione*
tyhmää... niin ärsyttävää!!! :(
- päivien viemää
ja tuo ei ees osannu näytellä=( hitsi kun kirsten storms ei tuu enää takaisin=(=(
- Tuijah
näyttelijä ei sovi ollenkaan Bellen rooliin eikä vaikuta ollenkaan Belleltä. Ei ainakaan minuun kolahda.
- patsy
Charity Rahmer. Häntä huonompaa näyttelijää saa hakea. Jos luulitte tämän päivän jakson olleen huono... Huokaus, kädet lanteille, käsi rinnalle. Martha Madison, et voi saapua pelastamaan meitä liian pian!
Siis jos joku ei vielä tiedä, niin tämä Belle on vain väliaikainen. Martha Madison ottaa Bellen roolin omakseen lyhyen ajan kuluttua. Vaikkakin se tuntuu ikuisuudelta. - päivien viemää
ärsyttävää kuunneltavaa!!!!onko joku samaa mieltä?
- OLEN!!!
Siis mä en enään voi katsoa päivien viemää sillä tulee koko ajan semmonen fiilis että "kuka toi on". Belle oli mun lemppari ja syy miksi aloin katsoa päikkäreitä. Mutta nytten en katsonuku 15 minuuttia päikkäreitä ja siihen se loppu.. BELLE ;'(
- HuBBeLi
Se vain tuntuu siltä aluksi, kyllä te pian siihen näyttelijään totutte. Odottakaapas vain.
Miksi muuten Hyvä-Belle sai potkut? - patsy
HuBBeLi kirjoitti:
Se vain tuntuu siltä aluksi, kyllä te pian siihen näyttelijään totutte. Odottakaapas vain.
Miksi muuten Hyvä-Belle sai potkut?Mistä Bellestä puhut?
Kirsten Storms päätti itse lähteä sarjasta.
Charity Rahmer sai potkut, kun oli niin huono.
Mä en voi nyt Amerikan jaksoissa kuvitellakaan Kirstenin esittävän Belleä. Se näyttäis ihan pikkutytöltä Brandon Beemerin rinnalla. - pindy
patsy kirjoitti:
Mistä Bellestä puhut?
Kirsten Storms päätti itse lähteä sarjasta.
Charity Rahmer sai potkut, kun oli niin huono.
Mä en voi nyt Amerikan jaksoissa kuvitellakaan Kirstenin esittävän Belleä. Se näyttäis ihan pikkutytöltä Brandon Beemerin rinnalla.... martha madisonin tulee? (tai miten nyt kirjotetaankaan) tää nykynen on huono!
- patsy
pindy kirjoitti:
... martha madisonin tulee? (tai miten nyt kirjotetaankaan) tää nykynen on huono!
Ihan pian, tyyliin viikon päästä tms.
- patsy
patsy kirjoitti:
Ihan pian, tyyliin viikon päästä tms.
Charity on yhteensä 16 jaksossa, eli vielä n. 2 viikkoa, kunnes Martha tulee rooliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain15810468Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-7410003Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1076972Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2275458- 1755119
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1784316- 852833
- 1712755
Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom882694Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1662591