on SURKEA näyttelijä...olis vaan pysynyt samana.
Ääähh..
10
661
Vastaukset
- Tuijah
täysin samaa mieltä kanssasi. Olisivat edes etsineet paremmman näyttelijän Bellen rooliin.
- Nimetön_81
Heippis....Mä olen iha samaa mieltä tosta uudesta Bellestä et ei osaa yhtään näytellä Belleä, niku entinen näytteli, mut eikös se viel vaihu uuteen mun muistin mukaan.....
- patsy
Nimetön_81 kirjoitti:
Heippis....Mä olen iha samaa mieltä tosta uudesta Bellestä et ei osaa yhtään näytellä Belleä, niku entinen näytteli, mut eikös se viel vaihu uuteen mun muistin mukaan.....
Kyllä. Charity Rahmer vaihtuu Martha Madisoniin. Luojan kiitos.
- asdsf
Nimetön_81 kirjoitti:
Että ärsyttää kun näyttelijät kokoajan vaihtuu, ei niitä osaa enää kuvitella samoina "hahmoina".. Ja tosiaan tämä uusi Belle..siís ei millään lailla sovi Bellen rooliin, ei tipan tippaakaan, ja surkea näyttelijäkin vielä..
- heka 94
Ooon samaa mieltä vanha belle oli paljon parempi vaik vihaan koko bellee...
- entinen paras.
heka 94 kirjoitti:
Ooon samaa mieltä vanha belle oli paljon parempi vaik vihaan koko bellee...
entinen paras.
- lapsellisen näköinen
entinen paras. kirjoitti:
entinen paras.
ikäisekseen
- *herm_ione*
minustakin entinen belle oli paljon parmepi. nyt kun katsoo sitä uutta niin ei vois kuvitellakkaan sitä oikeeks belleks!!!!
- pindy
niin just! se ei osaa näytellä yhtään! ennen lempi hahmoni oli belle, nyt ei!
- jasminA
musta tuo uus belle on niin huono näyttelemään ja se ei ees oo nätti.aivan hirveetä ku se vaihtu!ja sitte vaihtuu vielä nii monta näytteeliää nii voi ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637