on SURKEA näyttelijä...olis vaan pysynyt samana.
Ääähh..
10
664
Vastaukset
- Tuijah
täysin samaa mieltä kanssasi. Olisivat edes etsineet paremmman näyttelijän Bellen rooliin.
- Nimetön_81
Heippis....Mä olen iha samaa mieltä tosta uudesta Bellestä et ei osaa yhtään näytellä Belleä, niku entinen näytteli, mut eikös se viel vaihu uuteen mun muistin mukaan.....
- patsy
Nimetön_81 kirjoitti:
Heippis....Mä olen iha samaa mieltä tosta uudesta Bellestä et ei osaa yhtään näytellä Belleä, niku entinen näytteli, mut eikös se viel vaihu uuteen mun muistin mukaan.....
Kyllä. Charity Rahmer vaihtuu Martha Madisoniin. Luojan kiitos.
- asdsf
Nimetön_81 kirjoitti:
Että ärsyttää kun näyttelijät kokoajan vaihtuu, ei niitä osaa enää kuvitella samoina "hahmoina".. Ja tosiaan tämä uusi Belle..siís ei millään lailla sovi Bellen rooliin, ei tipan tippaakaan, ja surkea näyttelijäkin vielä..
- heka 94
Ooon samaa mieltä vanha belle oli paljon parempi vaik vihaan koko bellee...
- entinen paras.
heka 94 kirjoitti:
Ooon samaa mieltä vanha belle oli paljon parempi vaik vihaan koko bellee...
entinen paras.
- lapsellisen näköinen
entinen paras. kirjoitti:
entinen paras.
ikäisekseen
- *herm_ione*
minustakin entinen belle oli paljon parmepi. nyt kun katsoo sitä uutta niin ei vois kuvitellakkaan sitä oikeeks belleks!!!!
- pindy
niin just! se ei osaa näytellä yhtään! ennen lempi hahmoni oli belle, nyt ei!
- jasminA
musta tuo uus belle on niin huono näyttelemään ja se ei ees oo nätti.aivan hirveetä ku se vaihtu!ja sitte vaihtuu vielä nii monta näytteeliää nii voi ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423354- 361934
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301689- 161507
- 231488
- 241377
- 91361
- 141197
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781085- 221082