Ääähh..

Uusi Belle

on SURKEA näyttelijä...olis vaan pysynyt samana.

10

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuijah

täysin samaa mieltä kanssasi. Olisivat edes etsineet paremmman näyttelijän Bellen rooliin.

• Nimetön_81

Heippis....Mä olen iha samaa mieltä tosta uudesta Bellestä et ei osaa yhtään näytellä Belleä, niku entinen näytteli, mut eikös se viel vaihu uuteen mun muistin mukaan.....

• patsy
        Nimetön_81 kirjoitti:

Heippis....Mä olen iha samaa mieltä tosta uudesta Bellestä et ei osaa yhtään näytellä Belleä, niku entinen näytteli, mut eikös se viel vaihu uuteen mun muistin mukaan.....

Kyllä. Charity Rahmer vaihtuu Martha Madisoniin. Luojan kiitos.

• asdsf
        Nimetön_81 kirjoitti:

Että ärsyttää kun näyttelijät kokoajan vaihtuu, ei niitä osaa enää kuvitella samoina "hahmoina".. Ja tosiaan tämä uusi Belle..siís ei millään lailla sovi Bellen rooliin, ei tipan tippaakaan, ja surkea näyttelijäkin vielä..

• heka 94

Ooon samaa mieltä vanha belle oli paljon parempi vaik vihaan koko bellee...

• entinen paras.
        heka 94 kirjoitti:

Ooon samaa mieltä vanha belle oli paljon parempi vaik vihaan koko bellee...

entinen paras.

• lapsellisen näköinen
        entinen paras. kirjoitti:

entinen paras.

ikäisekseen

• *herm_ione*

minustakin entinen belle oli paljon parmepi. nyt kun katsoo sitä uutta niin ei vois kuvitellakkaan sitä oikeeks belleks!!!!

• pindy

niin just! se ei osaa näytellä yhtään! ennen lempi hahmoni oli belle, nyt ei!

• jasminA

musta tuo uus belle on niin huono näyttelemään ja se ei ees oo nätti.aivan hirveetä ku se vaihtu!ja sitte vaihtuu vielä nii monta näytteeliää nii voi ei!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe