Missä on Hectorin perhe?

kumma juttu

Mihin on äkkiä hävinnyt koko Hectorin perhe. Sisustussuunnittelija vaimo, vaatesuunnittelija tytär ja adoptoitu mustapoika.

Hector vaan vokottelee toisen vaimoa.

7

3234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuijah

      olen miettinyt itsekin ja olisi kiva saada vastaus mieltä painavaan kysymykseen. =)

      • Cecilia 34

        Ainakin he erosivat, ennen kuin ehtivät avioituakaan. Heille tuli tiettävästi erimielisyyksiä asumismuodosta.
        Kävin katsomassa mtv 3:n Kaunareiden sivuilta, että jokin kakunheitto siellä olisi tapahtunut maaliskuussa -06.
        Hector olisi heittänyt Samanthan äitiä kakulla.
        Samantha olisi halunnut asua hienostoalueella, johon ei Hector ollut suostunut.
        Mielenkiintoista olisi tietää, minne Samantha muutti. Äitinsä luo?
        Eräs outo juttu, kuinka H. ja S. ovat voineet adoptoida pojan ennen kuin ovat olleet aviossa. Ehkä Amerikassa onnistuu?
        Mutta uskon, että Rhanna tietää enemmän. Toivottavasti hän ilmestyy palstalle.


      • Rhanna
        Cecilia 34 kirjoitti:

        Ainakin he erosivat, ennen kuin ehtivät avioituakaan. Heille tuli tiettävästi erimielisyyksiä asumismuodosta.
        Kävin katsomassa mtv 3:n Kaunareiden sivuilta, että jokin kakunheitto siellä olisi tapahtunut maaliskuussa -06.
        Hector olisi heittänyt Samanthan äitiä kakulla.
        Samantha olisi halunnut asua hienostoalueella, johon ei Hector ollut suostunut.
        Mielenkiintoista olisi tietää, minne Samantha muutti. Äitinsä luo?
        Eräs outo juttu, kuinka H. ja S. ovat voineet adoptoida pojan ennen kuin ovat olleet aviossa. Ehkä Amerikassa onnistuu?
        Mutta uskon, että Rhanna tietää enemmän. Toivottavasti hän ilmestyy palstalle.

        Samantha muutti äitinsä luo New Yorkiin ja pian sen jälkeen Caitlin lähti äitinsä luokse. Molempien poistumiseen oli syynä roolit toisissa sarjoissa, Smanthan esittäjä Sydney Penny sai roolin All my children -saippuasta ja Caitlinin esittäjä Kayla Ewell oli sivuroolissa O.C:n kolmannessa tuotantokaudessa.

        Hector ja Samantha eivät olleet adoptoineet tätä tummaa poikaa yhdessä, sillä hehän olivat seurustelleet nuorina, mutta eronneet sittemmin ja Smanthalle oli valehdeltu tyttövauvan (Cailtin) syntyneen kuolleena ja Caitlin taas luuli äitinsä kuolleen. Samanthan äiti antoi tytön Hectorille ja kun Hector oli yrittänyt kirjoittaa Samanthalle, hän ei saanut vastausta, koska äiti pimitti kirjeet tyttäreltään. Hector oli adoptoinut pojan itselleen tämän perheen kuoltua tulipalossa. Hector siis asusteli lapsiensa kanssa kahdestaan siihen saakka kunnes jälleen kohtasi Samanthan.


      • Cecilia 34
        Rhanna kirjoitti:

        Samantha muutti äitinsä luo New Yorkiin ja pian sen jälkeen Caitlin lähti äitinsä luokse. Molempien poistumiseen oli syynä roolit toisissa sarjoissa, Smanthan esittäjä Sydney Penny sai roolin All my children -saippuasta ja Caitlinin esittäjä Kayla Ewell oli sivuroolissa O.C:n kolmannessa tuotantokaudessa.

        Hector ja Samantha eivät olleet adoptoineet tätä tummaa poikaa yhdessä, sillä hehän olivat seurustelleet nuorina, mutta eronneet sittemmin ja Smanthalle oli valehdeltu tyttövauvan (Cailtin) syntyneen kuolleena ja Caitlin taas luuli äitinsä kuolleen. Samanthan äiti antoi tytön Hectorille ja kun Hector oli yrittänyt kirjoittaa Samanthalle, hän ei saanut vastausta, koska äiti pimitti kirjeet tyttäreltään. Hector oli adoptoinut pojan itselleen tämän perheen kuoltua tulipalossa. Hector siis asusteli lapsiensa kanssa kahdestaan siihen saakka kunnes jälleen kohtasi Samanthan.

        Kiitti tiedoista, ne olivatkin perusteelliset.
        Hyvää Uutta Vuotta 2007 Rhannalle!


      • Rhanna
        Cecilia 34 kirjoitti:

        Kiitti tiedoista, ne olivatkin perusteelliset.
        Hyvää Uutta Vuotta 2007 Rhannalle!

        Ja sitä samaa sinulle Cecilia 34 sekä muut sarjan fanit/ystävät! V.2007 luvassa huippuhetkiä sarjan parissa, odottakaapa jaksoa tammikuun puolessa välissä kun Stephanie tekee "tempun" Ericille! Siinä vasta jakso, huh huh :)


      • Kaunari-fani
        Rhanna kirjoitti:

        Ja sitä samaa sinulle Cecilia 34 sekä muut sarjan fanit/ystävät! V.2007 luvassa huippuhetkiä sarjan parissa, odottakaapa jaksoa tammikuun puolessa välissä kun Stephanie tekee "tempun" Ericille! Siinä vasta jakso, huh huh :)

        On kiva lukea kaunari selostuksiasi kun ei aina kerkeä ohjelmaa seuraamaan, Kiitos sinulle ja oikein Onnekasta vuotta 2007.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe