Mihin on äkkiä hävinnyt koko Hectorin perhe. Sisustussuunnittelija vaimo, vaatesuunnittelija tytär ja adoptoitu mustapoika.
Hector vaan vokottelee toisen vaimoa.
Missä on Hectorin perhe?
7
3234
Vastaukset
- Tuijah
olen miettinyt itsekin ja olisi kiva saada vastaus mieltä painavaan kysymykseen. =)
- Cecilia 34
Ainakin he erosivat, ennen kuin ehtivät avioituakaan. Heille tuli tiettävästi erimielisyyksiä asumismuodosta.
Kävin katsomassa mtv 3:n Kaunareiden sivuilta, että jokin kakunheitto siellä olisi tapahtunut maaliskuussa -06.
Hector olisi heittänyt Samanthan äitiä kakulla.
Samantha olisi halunnut asua hienostoalueella, johon ei Hector ollut suostunut.
Mielenkiintoista olisi tietää, minne Samantha muutti. Äitinsä luo?
Eräs outo juttu, kuinka H. ja S. ovat voineet adoptoida pojan ennen kuin ovat olleet aviossa. Ehkä Amerikassa onnistuu?
Mutta uskon, että Rhanna tietää enemmän. Toivottavasti hän ilmestyy palstalle. - Rhanna
Cecilia 34 kirjoitti:
Ainakin he erosivat, ennen kuin ehtivät avioituakaan. Heille tuli tiettävästi erimielisyyksiä asumismuodosta.
Kävin katsomassa mtv 3:n Kaunareiden sivuilta, että jokin kakunheitto siellä olisi tapahtunut maaliskuussa -06.
Hector olisi heittänyt Samanthan äitiä kakulla.
Samantha olisi halunnut asua hienostoalueella, johon ei Hector ollut suostunut.
Mielenkiintoista olisi tietää, minne Samantha muutti. Äitinsä luo?
Eräs outo juttu, kuinka H. ja S. ovat voineet adoptoida pojan ennen kuin ovat olleet aviossa. Ehkä Amerikassa onnistuu?
Mutta uskon, että Rhanna tietää enemmän. Toivottavasti hän ilmestyy palstalle.Samantha muutti äitinsä luo New Yorkiin ja pian sen jälkeen Caitlin lähti äitinsä luokse. Molempien poistumiseen oli syynä roolit toisissa sarjoissa, Smanthan esittäjä Sydney Penny sai roolin All my children -saippuasta ja Caitlinin esittäjä Kayla Ewell oli sivuroolissa O.C:n kolmannessa tuotantokaudessa.
Hector ja Samantha eivät olleet adoptoineet tätä tummaa poikaa yhdessä, sillä hehän olivat seurustelleet nuorina, mutta eronneet sittemmin ja Smanthalle oli valehdeltu tyttövauvan (Cailtin) syntyneen kuolleena ja Caitlin taas luuli äitinsä kuolleen. Samanthan äiti antoi tytön Hectorille ja kun Hector oli yrittänyt kirjoittaa Samanthalle, hän ei saanut vastausta, koska äiti pimitti kirjeet tyttäreltään. Hector oli adoptoinut pojan itselleen tämän perheen kuoltua tulipalossa. Hector siis asusteli lapsiensa kanssa kahdestaan siihen saakka kunnes jälleen kohtasi Samanthan. - Cecilia 34
Rhanna kirjoitti:
Samantha muutti äitinsä luo New Yorkiin ja pian sen jälkeen Caitlin lähti äitinsä luokse. Molempien poistumiseen oli syynä roolit toisissa sarjoissa, Smanthan esittäjä Sydney Penny sai roolin All my children -saippuasta ja Caitlinin esittäjä Kayla Ewell oli sivuroolissa O.C:n kolmannessa tuotantokaudessa.
Hector ja Samantha eivät olleet adoptoineet tätä tummaa poikaa yhdessä, sillä hehän olivat seurustelleet nuorina, mutta eronneet sittemmin ja Smanthalle oli valehdeltu tyttövauvan (Cailtin) syntyneen kuolleena ja Caitlin taas luuli äitinsä kuolleen. Samanthan äiti antoi tytön Hectorille ja kun Hector oli yrittänyt kirjoittaa Samanthalle, hän ei saanut vastausta, koska äiti pimitti kirjeet tyttäreltään. Hector oli adoptoinut pojan itselleen tämän perheen kuoltua tulipalossa. Hector siis asusteli lapsiensa kanssa kahdestaan siihen saakka kunnes jälleen kohtasi Samanthan.Kiitti tiedoista, ne olivatkin perusteelliset.
Hyvää Uutta Vuotta 2007 Rhannalle! - Rhanna
Cecilia 34 kirjoitti:
Kiitti tiedoista, ne olivatkin perusteelliset.
Hyvää Uutta Vuotta 2007 Rhannalle!Ja sitä samaa sinulle Cecilia 34 sekä muut sarjan fanit/ystävät! V.2007 luvassa huippuhetkiä sarjan parissa, odottakaapa jaksoa tammikuun puolessa välissä kun Stephanie tekee "tempun" Ericille! Siinä vasta jakso, huh huh :)
- Kaunari-fani
Rhanna kirjoitti:
Ja sitä samaa sinulle Cecilia 34 sekä muut sarjan fanit/ystävät! V.2007 luvassa huippuhetkiä sarjan parissa, odottakaapa jaksoa tammikuun puolessa välissä kun Stephanie tekee "tempun" Ericille! Siinä vasta jakso, huh huh :)
On kiva lukea kaunari selostuksiasi kun ei aina kerkeä ohjelmaa seuraamaan, Kiitos sinulle ja oikein Onnekasta vuotta 2007.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466