Tietääkö kukaan miten valmistetaan diablo niminen shotti?
Diablo-shotti
7
12343
Vastaukset
- teen sitä joka viikko......
Sitä ei ole valmiina pulloissa, sinun pitää tilata Modo Diablo -siirappia.
Googleta tuo modo niin löydät netti sivut. sitten vain puolet tuota siirappia, puolet viinaa sekaisin pulloon ja valmis.- Reve
Kiitoksi tiedosta, täytyy kokeilla!
- maistuu??
Reve kirjoitti:
Kiitoksi tiedosta, täytyy kokeilla!
siis toi diablo siirappi, en löytäny modon sivuilta makua enkä myöskään mixtecin sivuilta
- B-M
maistuu?? kirjoitti:
siis toi diablo siirappi, en löytäny modon sivuilta makua enkä myöskään mixtecin sivuilta
Löytyy mixtecin sivuilta...
- ????????+
B-M kirjoitti:
Löytyy mixtecin sivuilta...
siis voiko tuolta ihan matti meikäläinen tilata? JA mikähän olis parasta viinaa tuon kanssa, vai onko mtn väliä?
- tilailija
????????+ kirjoitti:
siis voiko tuolta ihan matti meikäläinen tilata? JA mikähän olis parasta viinaa tuon kanssa, vai onko mtn väliä?
Aika huonoa asiakaspalvelua puljussa kun ei edes sähköposteihin vastata.
- tilailija
tilailija kirjoitti:
Aika huonoa asiakaspalvelua puljussa kun ei edes sähköposteihin vastata.
Vastasivat sittenkin :) Diablo siirappia saa www.mixtec.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249