Tämä olisi viimeinen vuotesi, kuten Sadamilla??
Tekisitkö jotakin toisin?
Tulisiko mieleen vaihtaa loppuvuoden ohjelmaa?
Ajatuksiini tuli vain, kun Sadam ei ainakaan nöyrry siinä, että olisi tehnyt jotekin väärin.
Itse en ehkä tekisi mitään suurempia muutoksia, koska siirtyminen Isän kotiin on helpoittava asia ja mehän olemme Hänen lapsiaan.
Eli jos Uuden- vuoden yönä kello 00.00 siirtyisimme Isän kotiin, niin jos olisin väsynyt, silloin tuo homma tapahtus nukkuessani, mutta ehkä nyt, kun odottelemme vieraita, tulee valvottua tuohon saakka.
Rauhan Jumala, Joka on jättänyt meille oman rauhansa, antakoot meille kaikille rauhalliset odotuksen ajat niinä armon päivinä, joita meillä itsekullakin on jäljellä.
Mitä tekisit, JOS
21
495
Vastaukset
- aina muutosta hakeva
Olen kiinnittänyt jkv. huomiota kirjoituksiisi, frihet.
Uskotko tosiaan, ettei sinulla ole mitään muutoksen tarvetta?
Itselläni on ainainen tarve muuttua, ja tuntuu, että yhä vahvemmaksi se tulee, kun aika rientää.
Tahtoisin enemmän Kristuksen mieltä "ja sitä taivaallista ystävyyttä.." kuten tiernapojat laulavat.
"Herra, aseta minun suulleni vartija, vartioitse minun huulteni ovea, etten kielelläni (näppäimistöllä) syntiä tekisi."- frihet
Se on kuule yks hailee seisonko päälläni vai makaanko sängyn alla, jos ARMO ei minulle riitä, nii ei nää parin päivän tekoset sitä ARMOA paremmaks tee.
Kerro mitä pitäs tehä, että Jumala minua enemmän rakastas, ku jo Poikansa minun puolesta anto ristin puulle lyötäväksi.
Meinasitko, et menisin munkkiluostariin ja nää loppu hetket hiljentysin Hänen kasvojensa edessä, vaikka VÄKISIN???
Et ole kait itsekään armon suuruutta käsittänyt sen enempää kuin minäkään, kun joskus tulee mieleen, et pitäs parannella itseensä ihan omilla teoilla. frihet kirjoitti:
Se on kuule yks hailee seisonko päälläni vai makaanko sängyn alla, jos ARMO ei minulle riitä, nii ei nää parin päivän tekoset sitä ARMOA paremmaks tee.
Kerro mitä pitäs tehä, että Jumala minua enemmän rakastas, ku jo Poikansa minun puolesta anto ristin puulle lyötäväksi.
Meinasitko, et menisin munkkiluostariin ja nää loppu hetket hiljentysin Hänen kasvojensa edessä, vaikka VÄKISIN???
Et ole kait itsekään armon suuruutta käsittänyt sen enempää kuin minäkään, kun joskus tulee mieleen, et pitäs parannella itseensä ihan omilla teoilla.ole syytä itsestään vikoja etsiä. Uskovaisellahan on pääsylippu Taivaaseen taskussaan, mitäpä sitä enää kilttiä esittämään. (Sitäpaitsi, kun tontutkaan eivät taas ikkunoista kurkistele, kuten joulun alla.)
- frihet
Työmies2 kirjoitti:
ole syytä itsestään vikoja etsiä. Uskovaisellahan on pääsylippu Taivaaseen taskussaan, mitäpä sitä enää kilttiä esittämään. (Sitäpaitsi, kun tontutkaan eivät taas ikkunoista kurkistele, kuten joulun alla.)
"Pääsylippu" on sydämmessä, tosin siinä meni vikaan, mutta teatteria ei uskovan tarvitse esittää, eli se on yks hyvä pointti, mutta Isä muistuttelee lapselleen virheistä, joita sit tulee laittaa sivuun, mutta minä olen niitä uppiniskaisia kakaria meiän perheessä, et en aina meinaa Isän ensi käskyä kuunella.
Ehkä tuo Korvatunturi on teidän lahkon päämaja, josta te poikalapsen kanssa neuvonne ammennatte, minä taasen turvaan Sanaan, joka on myös Poika, joka Taasen on Jumala.
Joh. 1:1
todistaa Jeesuksesta, ainoasta toivosta, loppuun saakka.
- oletko moraaliton?
tuota satua, joka on siksi todettu jo lukemattomia kertoja? Miksi haluat levitää satuja? Missä on moraalisi?
- frihet
oletko moraaliton? kirjoitti:
tuota satua, joka on siksi todettu jo lukemattomia kertoja? Miksi haluat levitää satuja? Missä on moraalisi?
Saatana ei halua armoa levitettävän, eikä rakkautta toisille jakaa.
Eli saatana ja hänen lapsensa tahtovat, että Jumalan lapset nukkuisivat ilman öljyä, eikä täyttäisi Kristuksen tahtoa. - RitariOlevainen
saduksi? Se on vain epäuskoisten harhaluulo, ei sen todellisempaa olekkaan, kuin että Jeesus on syntisten ystävä, ja antanut henkensä syntisten edestä, ja sinä siinä satuilet, ajattele vähän mitä puhut, et millään voi todistaa totuutta, Jeesusta Kristusta satuolenneoksi, tee sinäkin parannus kjoka on mielenmuutos. Usko pois !
Jeesuksessa Kristuksessa.
- olet siis moraaliton
purje kirjoitti:
Jeesuksessa Kristuksessa.
ei voi luottaa!!!
Voit ryhtyä lahtaamaan meitä "vääräuskoisia" milloin tahansa, kuten Jeesuksen koulukunta toivoi:
Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa,vaan miekan."
Luuk. 22:36 "Niin hän (Jeesus) sanoi heille: ... Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan."
Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."
- Kadun*nainen
Saddam siirtyy myös Isänsä kotiin.
Hän on tällä hetkellä iloinen mies, että pääsee pois fyysisestä kehostaan. Saddam on yhtä vakaumuksellinen uskossaan kuin Jeesus. Ainoastaan maallinen valta on sairastuttanut hänet samanlaiseksi psykopaatiksi kuin Hitler oli. Psykopaattinen sairas luonne ei tunne katumusta, se on liian luovaa ajattelua hänelle.
Jos nyt olis viimeinen vuoteni, niin ostaisin
raketteja loppurahoilla. - sun pitäisi
tehdä parannus synneistäsi., että kerran taivaan kirkkauden perisit! Sinulla on kielen alueella ja mielen alueella paljonkin parannuksen tekemien aihetta frihet. Sinun kirjoituksistasi monesti huokuu irstailu! Samoin on rakkaudettomuus muita ihmisiä kohtaan näkyvissä! Tee parannus Herran edessä ja pyydä anteeksi myös käytöstäsi muilta ihmisilta, joita olet loukannut kirjoituksillasi ja sanoillasi. Mm. minua olet todella loukannut pahasti kirjoittelmalla perättömiä valheita päälleni!
- frihet
Voisit puskajussi ilmoittaa kuka on kyseessä ja mitä perätöntä olen sinusta kirjoittanut.
Tosin jos olet meidän punaposkisiin rakastunut ja heidän lahkoaan, niin silloin olen kirjaillu heidän ruokatapojensa mukaisesti.
Et ruoka pitää olla sellaista, mitä kukin ruokailia odottaa.
Täällähän on umpi, työ.. poik... ja monet muut nasselan pojat hääräämässä ja sit kun luterilaiset vielä oppiaan tänne kasteistaan tuo, nii soppa onkin keittämisen arvoinen, kuka sen sit syö nii se on jokaisen oma asia.
Eli pusikolta en pyytele anteeksi.
Tiedän tosin ilkeät kirjoitukseni, mutta niistä koitan Jumalani edessä tehdä tiliä lyhyin väliajoin vaan tällänen olen ja sillä sipuli. - et kyllä
frihet kirjoitti:
Voisit puskajussi ilmoittaa kuka on kyseessä ja mitä perätöntä olen sinusta kirjoittanut.
Tosin jos olet meidän punaposkisiin rakastunut ja heidän lahkoaan, niin silloin olen kirjaillu heidän ruokatapojensa mukaisesti.
Et ruoka pitää olla sellaista, mitä kukin ruokailia odottaa.
Täällähän on umpi, työ.. poik... ja monet muut nasselan pojat hääräämässä ja sit kun luterilaiset vielä oppiaan tänne kasteistaan tuo, nii soppa onkin keittämisen arvoinen, kuka sen sit syö nii se on jokaisen oma asia.
Eli pusikolta en pyytele anteeksi.
Tiedän tosin ilkeät kirjoitukseni, mutta niistä koitan Jumalani edessä tehdä tiliä lyhyin väliajoin vaan tällänen olen ja sillä sipuli.ole taivaskelpoinenkaan! Olet vaan hurskastelija ilman pelatavaa uskoa! Ihan kuin keisari uusissa vaatteissa! Vaan eenhän voi odottaakin, että hellarin ei tarvitse tehdä parannusta! Näin on ollut aina ja näyttää jatkossakin olevan!
- frihet
et kyllä kirjoitti:
ole taivaskelpoinenkaan! Olet vaan hurskastelija ilman pelatavaa uskoa! Ihan kuin keisari uusissa vaatteissa! Vaan eenhän voi odottaakin, että hellarin ei tarvitse tehdä parannusta! Näin on ollut aina ja näyttää jatkossakin olevan!
Tuossa tapauksessa turvautua yhä enemmän Kristuksen ARMOON.
Isä katselee tälläistäkin rääpälettä Poikansa Jeesuksen sovinto työn lävitse, se on minun turvani, jos se ei kelpaa sinulle niin siltä uskon että Jeesus kuoli minunkin syntieni tähden ja on ylösnoussut kuolleista tullakseen myös minut kotiin noutamaan. - synnit
frihet kirjoitti:
Tuossa tapauksessa turvautua yhä enemmän Kristuksen ARMOON.
Isä katselee tälläistäkin rääpälettä Poikansa Jeesuksen sovinto työn lävitse, se on minun turvani, jos se ei kelpaa sinulle niin siltä uskon että Jeesus kuoli minunkin syntieni tähden ja on ylösnoussut kuolleista tullakseen myös minut kotiin noutamaan.tunnolla ja rakkaudettomana sinulle kuin muillekaan taivaskodin ovet aukeaa. Pitää olla välit kunnossa Jumalan ja ihmisten kanssa. Mitä kylvät sitä niität!
- frihet
synnit kirjoitti:
tunnolla ja rakkaudettomana sinulle kuin muillekaan taivaskodin ovet aukeaa. Pitää olla välit kunnossa Jumalan ja ihmisten kanssa. Mitä kylvät sitä niität!
Luulemalla saat vain huonot juorut liikkeelle, kuten tähänkin asti olet luullut.
Minä luulin myös aiemmin, mutta kun sain uskoa Jumalan armon käsittävän minuakin, niin sit asiat muuttu paskasta aitoon ravintoon.
Muista nyt et ettet tuhmia kirjoittele ja hyvät tutkumukset sinullekki, luuloinesi.
- Amos7
Jeesus sanoi; valvokaa.
En sitten tiedä tuleeko ylösotto minun elinaikana vai pitääkö haudan kautta koukata.
Todennäköisesti jatkaisin normaalia elämää. - frihet
Eli Aamos oli ehkä sillä linjalla kuin minäkin.
Saddam on mennyt muille "metsästysmaille" aamuyöstä, joten hän on oman elämän kaarensa tänne jättänyt todisteeksi ja ikiaikojen vuoret saavat sen todistaa , oliko se Israelin elävän Jumalan tahtoma tie ja mikä oli suhde Kristukseen.
En tosiaan tiedä kuinka loput tunnit tästä vuodesta muuttaisin, jos olisi selvää, että ensimmäisenä Tammikuuta kotiin lähdettäis.
No ehkä muutama ylimääräinen soitto ja teksti viesti tulisi lähetettyä.
Nii sit pitäs vissiin koiralle hommata uusi koti.
Täytyynee hiukan vielä mietiskellä,...vaa ei tule mieleen, muuta kuin luota sinäkin täydelliseen sovitukseen, joka on valmistettu sinullekin Kristuksessa ja armo riittää, samoin kuin veri puhdistaa kaikesta synnistä, KELPAAKO SINULLE PELASTUS KRISTUKSESSA??? - sinääää
"et voi kristittynä jankuttaa paskaa koko ajan."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000022430821- tarpeettomat roskikseen
Lue tekstit ja lopeta mölinä.
Kirveellä olisi töitä, vaan olkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172384Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2432086Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071802Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021461Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491386Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571317Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1811190- 941120
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511005Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14941