Kun puhutaan Skandinaaveista, niin eihän se nyt kait tarkoita meitä finskejä? Täh, Häh... Ruotti, Norja, Tanska ja Islanti = Skandinaaveja?
Meidän maantienOpekin luuli tästä jotain tietävän, mutta kunnon vastausta en saanut?
Skandeista
6
248
Vastaukset
- Suomi kuuluu
FENNOSKANDIAAN.
- mutta
Skandinavian niemimaa käsittää Ruotsin ja Norjan
- Hemmo Paskiainen
sanoo Skandinaviasta
http://fi.wikipedia.org/wiki/SkandinaviaWikipedia nyt sanoo mitä milloinkin mistä milloinkin.
Melko lailla yhtä luotettava kuin "mun iskä sano ainaski".- REiskaaSoomilainen
Kiitokset vain kaikille minua valistaneille.
Kyllä tuo Wikipedia vaikuttaa minusta aika luotettavalta lähteeltä, varsinkin jos vertaa yleisiin keskustelupalstoihin, esim tämä. Enpä ole aiemmin tuota bongannut.
Tätä skandikyssäri taidanpa kysyä vielä joltain ruotsi/norjalaiselta palstalta - uskoisin heiltä irtoavan jotain mielenkiintoista kommenttia tähän asiaan.
Kumarran ja kiitän
Case closed.
- kannaksen
länsipuolella - Fenno ja pohjanlahdesta länteen -
Scandia penikö perille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222