Kun puhutaan Skandinaaveista, niin eihän se nyt kait tarkoita meitä finskejä? Täh, Häh... Ruotti, Norja, Tanska ja Islanti = Skandinaaveja?
Meidän maantienOpekin luuli tästä jotain tietävän, mutta kunnon vastausta en saanut?
Skandeista
6
252
Vastaukset
- Suomi kuuluu
FENNOSKANDIAAN.
- mutta
Skandinavian niemimaa käsittää Ruotsin ja Norjan
- Hemmo Paskiainen
sanoo Skandinaviasta
http://fi.wikipedia.org/wiki/SkandinaviaWikipedia nyt sanoo mitä milloinkin mistä milloinkin.
Melko lailla yhtä luotettava kuin "mun iskä sano ainaski".- REiskaaSoomilainen
Kiitokset vain kaikille minua valistaneille.
Kyllä tuo Wikipedia vaikuttaa minusta aika luotettavalta lähteeltä, varsinkin jos vertaa yleisiin keskustelupalstoihin, esim tämä. Enpä ole aiemmin tuota bongannut.
Tätä skandikyssäri taidanpa kysyä vielä joltain ruotsi/norjalaiselta palstalta - uskoisin heiltä irtoavan jotain mielenkiintoista kommenttia tähän asiaan.
Kumarran ja kiitän
Case closed.
- kannaksen
länsipuolella - Fenno ja pohjanlahdesta länteen -
Scandia penikö perille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201967Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201949- 621934
- 871697