Tässäpä teille aikuisille vähän ajattelemisen aihetta. Onko ne "meidän" sanat muka hyviä? minusta nämä ovat parempia :)))))). Nämä on lainattu kirjasta "taivaankynä, linnunlehti"
HIEKKAHYPPY=PITUUSHYPPY
HILLOVELLI=KIISSELI
HIUSKARVAHATTU=PERUUKKI
HYPPYLEIPÄKONE=LEIVÄNPAAHDIN
ITKEMÄTIPAT=KYYNELEET
HÄTÄVAIPPA=SURUVAIPPA
JOULUPUKIN POIKANEN=TONTTU
JALKAHIHAT=HOUSUN LAHKEET
KALA-AUTO=SOUTUVENE
JÄÄKUMPPARIT=SOUTUVENE
KOMPASTIN=KYNNYS
KORVAHENKSELIT=KUULOKKEET
KATSOMAUSKURKISTIN=PYSSYN TÄHTÄIN
KEINULEIPÄ=LEIVÄN KANTAPALA
KEITTOPRA=SÄHKÖVATKAIN
KIIPELIT=TIKAPUUT
KIPPEEJALKAKEPIT=KAINALOSAUVAT
KURKKIAPU=KAUKOPUTKI
KÄRPÄSENTALLOTIN=KÄRPÄSLÄTKÄ
LEHMIEN AUTOTALLI=NAVETTA
LEIKATTIMET=SAKSET
LENTÄVÄ TURKISELÄIN=KIMALAINEN
LEPOUTUA=RENTOUTUA
LÄPPÄYSLAPPU=KÄRPÄSLÄTKÄ
MAKSAKOKONE=KASSAKONE
MARKAN PENTU=PENNI
MUNIUTUA=KUORIUTUA
MUNAKITARA=MUNANLEIKKURI
NAHKANOUSIAINEN=LUOMI
NYYHKÄLEET=KYYNELEET
NÄTTISOKERI=HIENO SOKERI
PALLOPIISKA=PESÄPALLOMAILA
PAMAHDUSLEIPÄ=PAAHTOLEIPÄ
PEPPUHÄNTÄ=PIPPELI
PIIKKIPAITA=VILLAPAITA
PILLITTÄÄ=SOITTAA NOKKAHUILUA
PUHELOIDA=PUHUA PUHELIMESSA
PYLLYNVARRET=JALAT
PYÖRTYNYT TUKKA=KIHARA HIUS
RAUHOITUS PALKINTO=LOHDUTUSPALKINTO
SUKSITÖKKIMET=SUKSISAUVAT
SURUVESI=KYYNELEET
SUUSIIVET=VIIKSET
TAIKINAVIITTA=ESILIINATAIVAAN ÄITI=ENKELI
TALVITUOLI=POTKUKELKKA
TANSSIN ÄÄNI=MUSIIKKI
TULIAINEN=NOKKONEN
UNIKELLO=HERÄTYSKELLO
USKONTOPYLVÄS=TOTEEMIPAALU
VELLIPESÄ=MAHALAUKKU
VESIKALSARIT=UIMAHOUSUT
VIEHEILLÄ=VIRVELÖIDÄ
VINKUJUUSTO=LEIPÄJUUSTO
sanoja lasten suusta...
20
478
Vastaukset
- Zippo
Hauskoja ovat hahahahahahaaah :))))
Kylläpäs lapsilta irtoo muutakin kuin maitohampaat!- humppalulla
JOUDUNKOHAN MÄ TAAS polliisilaitokselle kun suoraan kirjasta kopioin?? hmm..voisin tietty väittää että ovat kopioineet MUN juttuja tohon kirjaan ja laittaneet ne "muka" lasten suusta...
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
JOUDUNKOHAN MÄ TAAS polliisilaitokselle kun suoraan kirjasta kopioin?? hmm..voisin tietty väittää että ovat kopioineet MUN juttuja tohon kirjaan ja laittaneet ne "muka" lasten suusta...
paljon mahdollista mutta mä voin tulla sun asianajajaksi ja pelastan jälleen kerran tilanteen. Se menee helposti läpi että ne ois sun suusta kun kerrotaan että kirosanat on poistettu kirjan painajan toimesta. Heh, noi on oikeesti hauskoja :)
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
paljon mahdollista mutta mä voin tulla sun asianajajaksi ja pelastan jälleen kerran tilanteen. Se menee helposti läpi että ne ois sun suusta kun kerrotaan että kirosanat on poistettu kirjan painajan toimesta. Heh, noi on oikeesti hauskoja :)
älä ny jumalauta yritä pestautua mun "juristiksi" se on meinaan varma linna reissu sen jälkeen. EN palkkaa sua....ETTÄS kehtaatkin moisia ehdottaa...HUI JA HYI.
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
älä ny jumalauta yritä pestautua mun "juristiksi" se on meinaan varma linna reissu sen jälkeen. EN palkkaa sua....ETTÄS kehtaatkin moisia ehdottaa...HUI JA HYI.
Olen luotettava, kohtuuhintainen, kohtelias, aina muut huomioonottava valioyksilö! Palkkaa nyt niin unohdan nuo solvauksesi minusta joita aina kohteliaasti muille minusta kerrot.
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
Olen luotettava, kohtuuhintainen, kohtelias, aina muut huomioonottava valioyksilö! Palkkaa nyt niin unohdan nuo solvauksesi minusta joita aina kohteliaasti muille minusta kerrot.
EN oo sua solvannut..kaikki on ollutTOTTA. Joten hahahah en palkkaa, tai voin palkata saat 5 senttiä lisää pituutta..hahahahahaha.
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
EN oo sua solvannut..kaikki on ollutTOTTA. Joten hahahah en palkkaa, tai voin palkata saat 5 senttiä lisää pituutta..hahahahahaha.
se menet sieltä missä aita on matalin ja selän takana jäkäjäkäsinger laulaa valeita minkä ehtii rehellisen MIEHEN päänmenoksi! Tuo viimeinen solvaus muistetaan...DDR:n koekaniini!
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
se menet sieltä missä aita on matalin ja selän takana jäkäjäkäsinger laulaa valeita minkä ehtii rehellisen MIEHEN päänmenoksi! Tuo viimeinen solvaus muistetaan...DDR:n koekaniini!
EN tarkottanut mitään ERITYISTÄ, mutta jos nilkkaan kilahti niin sehän ei VARSINAISESTI ole mun syy..senkin kyy..peltopyy..
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
EN tarkottanut mitään ERITYISTÄ, mutta jos nilkkaan kilahti niin sehän ei VARSINAISESTI ole mun syy..senkin kyy..peltopyy..
nyt ole tuollainen... mitä mun pitää taas tunnustaa että saan lämpösi esiin?? Olen taas allapäin pienei peltopyy kun olen...
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
nyt ole tuollainen... mitä mun pitää taas tunnustaa että saan lämpösi esiin?? Olen taas allapäin pienei peltopyy kun olen...
- ken söi kesävoin? -zippo
- kuka junaili kaikki daltonin veljesten "rötökset" - zippo
- kuka on vastuussa suomen kansalaisten köyhyydestä -zippo
-kuka on kaiken pahan alku ja juuri - zippo
-kuka houkutteli papin synnin tielle ja jätti sen sinne makaamaan -zippo
kaikki muut tunnustamattomat rötökset...sitten saat anteeksi ja saat tulla kotiin sieltä pakkaseta paleltumasta ja pääset humpan selän taakse nukkumaan. MUTTA varpaita en lämmitä.
- Pappi
Minä nyt ajattelen
"Pappi istuu omassa läävässä ja mietiskelee"
Humppalulla olitko sinä lauantai saarnassa.
Minulla meni muist niin voisitko vastata.
Zippo sammui mersun takabenkille.
Terv
Huuhaan palstan Pappi- humppalulla
olin töissä kyseisenä aikana..enkä tiedä että mitä olet tehnyt..tod. näk. taas juopotellut ja nyt on sitten morkkis päällänsä?
NOH, ei muuta ku piplia käteen saarnaa laittamaan tänne huuhaalle. Sillä se joka on pohjalla käynyt osaa siitä puhua ja meitä lampaita paimennella pois sieltä liejusta.
Paitsi zippoa joka juoksee päivittäin pitkin synnin suota ja juo kossua, sekä juottaa sitä sulle..raukka. - Pappi
humppalulla kirjoitti:
olin töissä kyseisenä aikana..enkä tiedä että mitä olet tehnyt..tod. näk. taas juopotellut ja nyt on sitten morkkis päällänsä?
NOH, ei muuta ku piplia käteen saarnaa laittamaan tänne huuhaalle. Sillä se joka on pohjalla käynyt osaa siitä puhua ja meitä lampaita paimennella pois sieltä liejusta.
Paitsi zippoa joka juoksee päivittäin pitkin synnin suota ja juo kossua, sekä juottaa sitä sulle..raukka.kertoa että Zippo on pikkasen parantunut ja edellisessä saarnassa hän istu takarivissä muitten seassa ja se melkeen onnistu.
Meiilä on zyntizäkki häkki vessan takana ja siellä oli Goldfinger häpeämässä omista teoksesta ja kun kaikki kirkosta meni ulos saarnan jälkeen niin goldfingerin päälle sai sylkästä.
Oli kamala sotku sen jälkeen.
Mutta se minun henkilökohtainen ongelma on mitä tapahtu saarnan jälkeen.
Terv
Huuhaan palstan Pappi - humppalulla
Pappi kirjoitti:
kertoa että Zippo on pikkasen parantunut ja edellisessä saarnassa hän istu takarivissä muitten seassa ja se melkeen onnistu.
Meiilä on zyntizäkki häkki vessan takana ja siellä oli Goldfinger häpeämässä omista teoksesta ja kun kaikki kirkosta meni ulos saarnan jälkeen niin goldfingerin päälle sai sylkästä.
Oli kamala sotku sen jälkeen.
Mutta se minun henkilökohtainen ongelma on mitä tapahtu saarnan jälkeen.
Terv
Huuhaan palstan Pappiaika rankkaa sille goldfingerille..varmaan kivaa mennä bussilla kotiin kun on yltäpäältä räässä..HYH HYH...
Kiva että se zippo on kunnostautunut parannuksentielle..mutta sillä voi olla nää paratiisin avaimet mielessä..en niitä sille anna...se vaan leikkii muka uskovaa, ja sitten ryöstää jos ei oo jo ryöstänyt kirkon kassan/kolehti haavin ja kirkkokansan muutenkin. - Pappi
humppalulla kirjoitti:
aika rankkaa sille goldfingerille..varmaan kivaa mennä bussilla kotiin kun on yltäpäältä räässä..HYH HYH...
Kiva että se zippo on kunnostautunut parannuksentielle..mutta sillä voi olla nää paratiisin avaimet mielessä..en niitä sille anna...se vaan leikkii muka uskovaa, ja sitten ryöstää jos ei oo jo ryöstänyt kirkon kassan/kolehti haavin ja kirkkokansan muutenkin.Annettan nyt Zipolle mahdollisuus parannukseen niin kun muut huuhalaiset saa.
On se aika ikävä jos Zippo joutuis Goldfingerin kans ZyntZäkki häkkiin.
Pitäiskö minun saarnata tänä iltana?
Ongelma on että kirkossa on kamala sotku ja ZyniZäkki häkki inhottavassa kunossa ja se haisee ja Goldfinger istu vielä siellä.
Pitäskö hänet päästä ulos.
Terv
Huuhaan palstan Pappi - Pappi
humppalulla kirjoitti:
aika rankkaa sille goldfingerille..varmaan kivaa mennä bussilla kotiin kun on yltäpäältä räässä..HYH HYH...
Kiva että se zippo on kunnostautunut parannuksentielle..mutta sillä voi olla nää paratiisin avaimet mielessä..en niitä sille anna...se vaan leikkii muka uskovaa, ja sitten ryöstää jos ei oo jo ryöstänyt kirkon kassan/kolehti haavin ja kirkkokansan muutenkin.Annettan nyt Zipolle mahdollisuus parannukseen niin kun muut huuhalaiset saa.
Ongelma on että kirkossa on kamala sotku ja ZyniZäkki häkki inhottavassa kunossa ja se haisee ja Goldfinger istu vielä siellä.
Terv
Huuhaan palstan Pappi - humppalulla
Pappi kirjoitti:
Annettan nyt Zipolle mahdollisuus parannukseen niin kun muut huuhalaiset saa.
Terv
Huuhaan palstan Pappiei armoa voi antaa, se pitää ansaita. SAARNA pitää pitää sunnuntaina...olisi jo pitänyt olla aamulla???
annetaan zipolle lumipesut ja goldfingeri pitää päästää pois kirkosta haisemasta...hirvee lemu..HYIHYI,. - Pappi
humppalulla kirjoitti:
ei armoa voi antaa, se pitää ansaita. SAARNA pitää pitää sunnuntaina...olisi jo pitänyt olla aamulla???
annetaan zipolle lumipesut ja goldfingeri pitää päästää pois kirkosta haisemasta...hirvee lemu..HYIHYI,.Minulla oli kova ja hankalan luonteinen rapula ja syvä morkkis.
Jos Goldi päästetään ulos niin ZyntiZäkki häkki on tänä illan saarnassa tyhjä.
Ja se haju ei pääse kirkkon siellä missä muut istuvat,tekniset laitteet hoitaa sen puolen
ha ha ha
Tuletko saarnalle minä laitan sen kuntoon
Terv huuhaan palstan Pappi - humppalulla
Pappi kirjoitti:
Minulla oli kova ja hankalan luonteinen rapula ja syvä morkkis.
Jos Goldi päästetään ulos niin ZyntiZäkki häkki on tänä illan saarnassa tyhjä.
Ja se haju ei pääse kirkkon siellä missä muut istuvat,tekniset laitteet hoitaa sen puolen
ha ha ha
Tuletko saarnalle minä laitan sen kuntoon
Terv huuhaan palstan Pappisaarnan tulen varmasti kuuntelemaan ja etupenkissä istu. Voin myös kerätä kolehdin, uskoisin että saan aika hyvän potin kasaan..minulla kun on nuo kaksi rautaista neuvottelutaitoani...voin myös olla esimerkkinä kuinka synnin poluilta voi nousta parannuksentielle ja saa paratiisin avaimet... TULENKO todistamaan? haluatko tukea? voin pitää sinua myös pystyssä jos on pahaolo. Tuon sinulle kaksi leipää ja viisi kalaa, niin laitetaan siitä iltsukkapalaa kirkkokansalle.
- Naakka
AURINGON ISKUJA=AURINGONPISTOS
PERÄMOOTTORI PUHKI=TAKALOKASUOJA RIKKI
METERIOOTTI=METEORIITTI
HASSU ISI PAKKU PIKI KAKKU KIKILLA=?
P.S.Kala-auto oli noista mun lemppari!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484