juotu pöydän alle....:D
Mut on...
28
687
Vastaukset
- pöyvän
alla.....karhuuko otitta...
- on sitte
BBrunetti kirjoitti:
monta taljaa lattialla...=;0)))
kiva kölliä..hjuvaa uutta vuotta sinulle brune...
- yxtypy
kuka meni tuollaista tekeen :=(((
Eihän ole vielä aattokaan.
Sanos sille juipille, joka sen teki, et antaa olla viimeinen kerta, tai mä tuun juomaan pöydän alle sen :=)))niille ku joivat.....=;0)))mut...alle pöydän...
iltsu perkules...se kumoo karhuu nopeempaa ku mä...=;)))BBrunetti kirjoitti:
niille ku joivat.....=;0)))mut...alle pöydän...
iltsu perkules...se kumoo karhuu nopeempaa ku mä...=;)))teillähän on se kimppakiva siälä!;))) Kateeks käyp!
- yxtypy
BBrunetti kirjoitti:
niille ku joivat.....=;0)))mut...alle pöydän...
iltsu perkules...se kumoo karhuu nopeempaa ku mä...=;)))joku iltsu. Taidanpa tulla kattoon minkälainen iltsu se oikeen siellä on :=)))
Ps. anna sille aina ykköskalja käteen. Ei se enää huomaa eroa. Mä oon joskus ukolle niin tehnyt :=)))) yxtypy kirjoitti:
joku iltsu. Taidanpa tulla kattoon minkälainen iltsu se oikeen siellä on :=)))
Ps. anna sille aina ykköskalja käteen. Ei se enää huomaa eroa. Mä oon joskus ukolle niin tehnyt :=))))toi on paras neuvo....mut kuules..jos mä sille ykköstä.... se juo taas mut pöydän alle...=;DDDD
- hupsutin
BBrunetti kirjoitti:
toi on paras neuvo....mut kuules..jos mä sille ykköstä.... se juo taas mut pöydän alle...=;DDDD
Otat ite ykköstä ja annat toiselle nelosta, niin ei noin pääse käymään. ;)
hupsutin kirjoitti:
Otat ite ykköstä ja annat toiselle nelosta, niin ei noin pääse käymään. ;)
on tehtävä...=;DDDD
- MikaelOne
..pääs tapahtummaa..(((( vaatii lissää harjotusta viel...))))
- MikaelOne
BBrunetti kirjoitti:
jatkan harjotuksia...:DDD
...jottai ensikäden neuvoi,valmennusta.. piiiitkä kokemus alalt....))))
MikaelOne kirjoitti:
...jottai ensikäden neuvoi,valmennusta.. piiiitkä kokemus alalt....))))
tarpeen nyt....!!!!!!=;DDD
- MikaelOne
BBrunetti kirjoitti:
tarpeen nyt....!!!!!!=;DDD
...paikkaan,jossa kukkaruukku liki,sinnne osa paukuist..))) salaa tietty. ruukus vaa muovikukka,ei multaa,ei mee hukkaan aineet..))) pikkuse näyttelijänlahjoi,kompastut sopivast matonkulmaan...jne..jne..)) täs ensiapuu,ollos hyvä
- minulta
saat ensiavuksi lämpimiä ajatuksia...
- oli ajatus,
BBrunetti kirjoitti:
mut kiitos silti...=;DDD
sitten oli toteutus...
- seuraavakin arvaus:
BBrunetti kirjoitti:
ytimessä....=;DD
luonasi on sefu, kun ei ole hänestä mitään kuulunut...
seuraavakin arvaus: kirjoitti:
luonasi on sefu, kun ei ole hänestä mitään kuulunut...
sefu täällä tekis....?????? ei uponnu....
- Danskuu
pöydän alla, kuin pöydän päällä. Ei kukaan vahingos kinkkuna ainaskaa syö :DD
- MikaelOne
..toinen pöyvän alla olija...)))nirsk..nam...)))
- Danskuu
MikaelOne kirjoitti:
..toinen pöyvän alla olija...)))nirsk..nam...)))
paljo jäis sit jälelle luita :DD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen633944Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2093531Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172522956Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina722514Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3221900Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk211823Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51652Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.121537Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik511501Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21496