juotu pöydän alle....:D
Vastaukset 28
- pöyvän
alla.....karhuuko otitta...
- on sitte
BBrunetti kirjoitti:
monta taljaa lattialla...=;0)))
kiva kölliä..hjuvaa uutta vuotta sinulle brune...
- yxtypy
kuka meni tuollaista tekeen :=(((
Eihän ole vielä aattokaan.
Sanos sille juipille, joka sen teki, et antaa olla viimeinen kerta, tai mä tuun juomaan pöydän alle sen :=)))niille ku joivat.....=;0)))mut...alle pöydän...
iltsu perkules...se kumoo karhuu nopeempaa ku mä...=;)))BBrunetti kirjoitti:
niille ku joivat.....=;0)))mut...alle pöydän...
iltsu perkules...se kumoo karhuu nopeempaa ku mä...=;)))teillähän on se kimppakiva siälä!;))) Kateeks käyp!
- yxtypy
BBrunetti kirjoitti:
niille ku joivat.....=;0)))mut...alle pöydän...
iltsu perkules...se kumoo karhuu nopeempaa ku mä...=;)))joku iltsu. Taidanpa tulla kattoon minkälainen iltsu se oikeen siellä on :=)))
Ps. anna sille aina ykköskalja käteen. Ei se enää huomaa eroa. Mä oon joskus ukolle niin tehnyt :=)))) yxtypy kirjoitti:
joku iltsu. Taidanpa tulla kattoon minkälainen iltsu se oikeen siellä on :=)))
Ps. anna sille aina ykköskalja käteen. Ei se enää huomaa eroa. Mä oon joskus ukolle niin tehnyt :=))))toi on paras neuvo....mut kuules..jos mä sille ykköstä.... se juo taas mut pöydän alle...=;DDDD
- hupsutin
BBrunetti kirjoitti:
toi on paras neuvo....mut kuules..jos mä sille ykköstä.... se juo taas mut pöydän alle...=;DDDD
Otat ite ykköstä ja annat toiselle nelosta, niin ei noin pääse käymään. ;)
hupsutin kirjoitti:
Otat ite ykköstä ja annat toiselle nelosta, niin ei noin pääse käymään. ;)
on tehtävä...=;DDDD
- MikaelOne
..pääs tapahtummaa..(((( vaatii lissää harjotusta viel...))))
- MikaelOne
BBrunetti kirjoitti:
jatkan harjotuksia...:DDD
...jottai ensikäden neuvoi,valmennusta.. piiiitkä kokemus alalt....))))
MikaelOne kirjoitti:
...jottai ensikäden neuvoi,valmennusta.. piiiitkä kokemus alalt....))))
tarpeen nyt....!!!!!!=;DDD
- MikaelOne
BBrunetti kirjoitti:
tarpeen nyt....!!!!!!=;DDD
...paikkaan,jossa kukkaruukku liki,sinnne osa paukuist..))) salaa tietty. ruukus vaa muovikukka,ei multaa,ei mee hukkaan aineet..))) pikkuse näyttelijänlahjoi,kompastut sopivast matonkulmaan...jne..jne..)) täs ensiapuu,ollos hyvä
- minulta
saat ensiavuksi lämpimiä ajatuksia...
- oli ajatus,
BBrunetti kirjoitti:
mut kiitos silti...=;DDD
sitten oli toteutus...
- seuraavakin arvaus:
BBrunetti kirjoitti:
ytimessä....=;DD
luonasi on sefu, kun ei ole hänestä mitään kuulunut...
seuraavakin arvaus: kirjoitti:
luonasi on sefu, kun ei ole hänestä mitään kuulunut...
sefu täällä tekis....?????? ei uponnu....
- Danskuu
pöydän alla, kuin pöydän päällä. Ei kukaan vahingos kinkkuna ainaskaa syö :DD
- MikaelOne
..toinen pöyvän alla olija...)))nirsk..nam...)))
- Danskuu
MikaelOne kirjoitti:
..toinen pöyvän alla olija...)))nirsk..nam...)))
paljo jäis sit jälelle luita :DD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561284- 19907
- 68762
- 64748
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69708- 47704
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131645Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10602Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i11569Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45538- 4512
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �124511- 75498
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24483- 36445
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16441
- 36437
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26437