Päivän Iltalehti osaa kertoa, että mitta tuli nyt täyteen maatalousministeri Juha Korkeaojalle susiasiassa!
Hän aikoo uhmata susiensuojeludirektiiviä ja myöntää kaatolupia aina kun susia tulee ihmisten pihapiiriin.
Korkeaoja puuttuu susitilanteeseen
35
1975
Vastaukset
- habahaba
pitää vähän uhota ja pullistella, saahan noilla tempuilla muutamia ääniä peräkammareista puolueelle.
Nämä nyt on vain näitä poliittisia pörhistelyjä jotka kuuluvat asiaan.- tähän asti
Tähän asti korkeaoja on nöyristellyt EU:n tuomioistuimelle.
Oilsko tuulen suunta muuttunut siellä päin?
Halpoja ääniä kalastelee, jos muulloin ei uskalla suutaan aukoa, kuin vaalienalla on nelivuotiskausi mennyt täysin hukkaan. Näitä uhmaajia riittää ilman polittrukin lupiakin, jos joku tuolla perusteella äänestää häntä, on luvassa helppo nelivuotiskausi.
- SINÄHÄN
Puhut itse mitä sattuu, ja kalastelet minkälaisissa vesissä tahansa. Sen näkee sinun jutuistasi.
Ja minä nostan hattua Korkeaojalle. Lopultakin joku uskaltaa nousta EU:n omituista määräysvaltaa vastaan.
Ne on jo EU:ssa pitäneet suorastaan hauskaa, kun suomettuminen on suuntautunut milloin minnekin.
ja kun lopulta joku sanoo EU:ta vastaan ja täydellä oikeudella, niin häntä ruvetaan heti suomen sisältä pilkkaamaan.
Räjähtäköön sinunkin nettikone, en paremmin tervehdi. SINÄHÄN kirjoitti:
Puhut itse mitä sattuu, ja kalastelet minkälaisissa vesissä tahansa. Sen näkee sinun jutuistasi.
Ja minä nostan hattua Korkeaojalle. Lopultakin joku uskaltaa nousta EU:n omituista määräysvaltaa vastaan.
Ne on jo EU:ssa pitäneet suorastaan hauskaa, kun suomettuminen on suuntautunut milloin minnekin.
ja kun lopulta joku sanoo EU:ta vastaan ja täydellä oikeudella, niin häntä ruvetaan heti suomen sisältä pilkkaamaan.
Räjähtäköön sinunkin nettikone, en paremmin tervehdi.Ole kumma, että en ole talutettavissa omissa mielipiteissäni. Jos olen hirmun loukkaavaa, jotakin henkilöä vastaan kirjoitellut niin sitä voin pyydellä anteeksi, tämä Korkeaojan homma haiskahtaa, onkohan se minun vika.
- NOKKASI
kerbiili62 kirjoitti:
Ole kumma, että en ole talutettavissa omissa mielipiteissäni. Jos olen hirmun loukkaavaa, jotakin henkilöä vastaan kirjoitellut niin sitä voin pyydellä anteeksi, tämä Korkeaojan homma haiskahtaa, onkohan se minun vika.
Ensimmäiseksi
NOKKASI kirjoitti:
Ensimmäiseksi
Pienen asian, en ole vastaan mitenkään Korkeaojan sanomista, ajankohta vain ei satu miellyttämään minua. Harva on heinäsuova, aurinkopaistaa läpi siitä, en minä sille mitään voi. Luvanhan saa Poliisilta, paljon nopeanpaa toituvasti pihoille tulevalle petoeläimelle, kuuluu ihan meidän oikeusturvaan, otappa yhteyttä Poliisiin, jos pihasusia niin huomaat miten asia pelaa.
- Vai paljon
kerbiili62 kirjoitti:
Pienen asian, en ole vastaan mitenkään Korkeaojan sanomista, ajankohta vain ei satu miellyttämään minua. Harva on heinäsuova, aurinkopaistaa läpi siitä, en minä sille mitään voi. Luvanhan saa Poliisilta, paljon nopeanpaa toituvasti pihoille tulevalle petoeläimelle, kuuluu ihan meidän oikeusturvaan, otappa yhteyttä Poliisiin, jos pihasusia niin huomaat miten asia pelaa.
Nopeampaa. Ei sitten mee perille millään.
Jos minä olisin poliisi, niin sanoisin jo etukäteen, että jos sudet norkoilevat rappusilla, niin ampukaa edes muutama, koska lupia kyselemällä joka kerta erikseen ei koko sotkusta tule lasta eikä paskaa.
Ja koska nyt on tämä helevetin hyysäyspolitiikka saanu jo naurettavia mittasuhteita, niin Korkeaojan kannanotto on täysin paikallaan.
Susille on näytettävä, missä niiden paikka on, eikä helevetti annettava petoelukoille täyttä valtaa.
kaikenlaisia helevetin hulluuksia sitä nykyaikana pitää edes kuunnella.
Järki näyttää hävinneen täydellisesti tästä meiningistä.
Ihankuin kaikki olisi huumeissa! Vai paljon kirjoitti:
Nopeampaa. Ei sitten mee perille millään.
Jos minä olisin poliisi, niin sanoisin jo etukäteen, että jos sudet norkoilevat rappusilla, niin ampukaa edes muutama, koska lupia kyselemällä joka kerta erikseen ei koko sotkusta tule lasta eikä paskaa.
Ja koska nyt on tämä helevetin hyysäyspolitiikka saanu jo naurettavia mittasuhteita, niin Korkeaojan kannanotto on täysin paikallaan.
Susille on näytettävä, missä niiden paikka on, eikä helevetti annettava petoelukoille täyttä valtaa.
kaikenlaisia helevetin hulluuksia sitä nykyaikana pitää edes kuunnella.
Järki näyttää hävinneen täydellisesti tästä meiningistä.
Ihankuin kaikki olisi huumeissa!Siinä jutussasi on jotain järkeäkin, hyysääjää minusta eisaa tekemälläkään, vaikka hyväksynkin sudet alueellemme. Niillä pihasusilla on aivan uusiosoite, mikä periaatteessa kuuluu susiensuojeluun, on kannanhoitoa. Puhutteleppas alueesi Poliisia, kyllä meilläpäin homma pelaa.
- poroporvari
SINÄHÄN kirjoitti:
Räjähtäköön sinunkin nettikone, en paremmin tervehdi.Tuskinpa Juha Korkeaoja mikään EU:n vastustaja on. Eivät EU:n satamiljoonaa tuhatta muuta direktiiviä ole häntä koskaan häirinneet.
Populisti vain tietää, mistä narusta vetää. - että silleen
kerbiili62 kirjoitti:
Ennen ei koorkeaojan populalalta ole saatu paljonkaan
- että sillee
SINÄHÄN kirjoitti:
Räjähtäköön sinunkin nettikone, en paremmin tervehdi.Ei korkeaoja ole ollut EU:n susidirektiviä vastaan.
Korkeaoja on takinkääntäjä. Susitilanne on muuttumassa, katsotaan vaan.
- NÄIN SEN ON MENTÄVÄ
Susien suojelijat ovat menneet liian pitkälle!
Se on päivänselvää ja tosiasia. Joku raja niillekin pitää löytyä. Ja koko juttu on saanut alkunsa siitä tosiasiasta, että joutilaat omahyväiset ja erittäin itsekkäät tyypit kuvittelivat olevansa maailmanparantajia.
Ja kun kysytään tarpeentullen vastuullisia, niin he juoksevat piiloon. Kukaan ei tunnusta valehdelleensa. helevetin luihut.
SUSI sa olla olemassa, mutta LIIKA ON LIIKAA!!!- spritus fortis
henkeä välillä niin et ihan räkääsi tukehdu...
Huutakaa vaan pää punaisena, mitä enemmän marisee ja parkuu sen paremmin asia menee läpi...
Vai olisko päivastoin? - PUHUT
spritus fortis kirjoitti:
Huutakaa vaan pää punaisena, mitä enemmän marisee ja parkuu sen paremmin asia menee läpi...
Vai olisko päivastoin?Ihan mitä sattuu!
- lätty viikari
spritus fortis kirjoitti:
Vai olisko päivastoin?spritus fortus ?
- SUSI-KALLE
OIKEA HOMMA.AINA KUN NÄKYY NIIN HENKI POIS.EI SIIHEN LUPIA TARTTE MUUTAKO VAPAA METTSÄSTYS OIKEUS.
- 1253999
HÖLÖ PÖLÖ MÖLÖ
Älä äijä huuda niin lujaa, kuuluu vähemmälläkin... - Kun ?
1253999 kirjoitti:
HÖLÖ PÖLÖ MÖLÖ
Älä äijä huuda niin lujaa, kuuluu vähemmälläkin...Asia taisi jäädä tajuamatta
- 4444775
Kun ? kirjoitti:
Asia taisi jäädä tajuamatta
Huutamallahan ne asiat selviää.
Joka kovimmin karjuu niin sen rupisempi snkarivainaja siitä syntyy, vanha sääntö.
- surkeaoja
Hakekaapa Googlella hakusanalla surkeaoja.
- Maajuntti
Kokaskaapa googlella vaikka failure. Tyhmä lehmä löytää myös jotain.
- miten liittyy
Maajuntti kirjoitti:
Kokaskaapa googlella vaikka failure. Tyhmä lehmä löytää myös jotain.
surkeaojaan?
- Luonnonystävä
mikä pelle. Onhan noita poliitikkojen temppuja nähty aina, mutta tämä pelle on oikea tosi hauskuuttaja.
Tämä pelle vaan näyttää EU:lle ja koko maailmalle minkälaisia pellejä suomessa asuu. Tämä "jyrähtely" on tosiaan säälittävää. Niin säälittävää jotta siksi tämä on hyvä pelle, kun surkuhupaiset pellet ovat yleensä parhaimpia ja tykätyimpiä.
Tuskinpa tämä Korkeaoja on tajunnut tätä asiaa tältä kantilta ajatella "vaalihouruissaan".
EU on monessa asiassa perseestä, mutta susiasiassa on yllättäen jämäkkää otetta. - Korkeanpaikan pelle
Ministeri ei voi myöntää kaatolupia lainvastaisesti. Se vain lausunnossaan itkee - miksi niitä ei saa myöntää? Pojat olivat maalla käydessä kertoneet agrologi - viljelijälle kauhutarinoita tappajasusista.
Tämä Korkeaoja on muuten se sama ministeri, joka keksi ajatuksen joutsenen metsästyksestä. Ei vain poika tiennyt, että Suomessa pesii kahta lajia ja läpimuuttajana tavataan vielä kolmatta.
Aikanaan sama mies oli kieltämässä pohjoisen "vapaata metsästysoikeutta", mutta se oli vain virhe lausunnossa, jonka toimittajat ymmärsivät väärin.
Ja kaatoihan se syksyllä sen esityksen hirvestyksen sallimisesta Etelä-Suomen kansallispuistoista!
Todella fiksu ministeri, mutta eihän noilla tarvitse ammattitaitoa olla. Riittää kun näin vaalien alla kosiskelee kansaa. Kyllä se tiedossa on, että lupapolitiikka menee tiukemmaksi keväällä kun tuomio tulee.
Voi että! - Humisevan harjun kuulia
- metsästää
Viro liittyi Suomea myöhemmin EU:hun.
Virossa saa sutta metsästää.
Viron neuvottelijat eivät olleet vellihousuja.
Turvallisuuden vuoksi anottuja kaatolupia kieltäneiden virkamiesten nimet ylös ja syyte oikeuteen, kun henkilö- tai omaisuusvahinko sattuu. - Asiaa susitilanteesta
Susiasiaa tiiviissä muodossa
http://stellaria.vuodatus.net/blog/367314- sudet ovat
viron susikanta on lähes yhtä suuri kuin suomen, pinta-alaltaan monta kertaa pienempi, tuskin suomalaiset tohtisivat asuakaan virossa!
- kuuluu sarjaan
pahimmat paskanjauhajat kautta aikain. Täysin tyylipuhdas tunneälykkö vailla vähäisintäkään tietoa mistään.
- Juntti
sudet ovat kirjoitti:
viron susikanta on lähes yhtä suuri kuin suomen, pinta-alaltaan monta kertaa pienempi, tuskin suomalaiset tohtisivat asuakaan virossa!
Suopmen susikanta vahinkojen perusteella on vähintään moninkertainen arvioituun. Virossa on myönnetty tänä talvena roima määrä susien kaatolupia. 50 kaatolupaa on melkein kolmannes koko Viron noin 160 suden kannasta. Siinä meille susien kanssa elämisen mallia.
- Siikajoen salama
kuuluu sarjaan kirjoitti:
pahimmat paskanjauhajat kautta aikain. Täysin tyylipuhdas tunneälykkö vailla vähäisintäkään tietoa mistään.
Asialliset sivut nuo olivat.
- aivan siitä
Siikajoen salama kirjoitti:
Asialliset sivut nuo olivat.
miten katsoo. Jos on hellanlettas-suojelija niin voi ollakin. Mitään asiaa siellä ei oikeasti ole. Eikä tule.
- lartzu
Kyllähän uhoamisia ja lupauksia on maailma täynnä, mutta toimintaa ei. Välillä se on oikeastaan hyvä asia.
Sitä paitsi, ammutaanko ihminen jos se eksyy suden reviirille?jos susi itse asetta käyttää.Eikö olekkin vittumaista että evoluutio loi ihmisen älykkäämmäksi kuin eläimet.ihminen vaan porskuttaa ja heikot elikot häviää,ei voi mitään elämä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822463Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1981590- 1091485
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411401Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601102- 56929
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72926- 61785
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 41771