Uudet juonipaljastukset

sara

tässä uusia juonipaljastuksia:

- Marlena ja Roman palaavat yhteen, ja he saavat kaksi lasta.

- Victor kuolee auto-onnettomuudessa oikeasti, eikä joudu kuitenkaan millekkään saarelle.

- Rex ja Mimi palaavat yhteen.

Ja vanha Belle tulee takaisin!!

14

1851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päikkäri fani

      millo vuosisadalla nämä muka tapahtuu

    • päivien viemää

      ei belle palaa takaisin koska se olisi faneille suuri pettymys koska he pitävät marthasta.

    • päivien viemää

      kirsten storms

    • höpö..

      höpö sanon minä.

    • *herm_ione*

      ... jotenkin arvelluttavat juonipalajstukset. en nimittäin usko (vaikka toivoisinkin) et vanha belle tulis takasin. eikä rex ja mimi mee takas yhteen... ainakaan tietääkseni.

    • patsy

      Kaikki juonipaljastukset on keksittyjä, mitkään näistä ei käy toteen.

    • Kuinkas hän

      vielä muka lapsia saa?

      • patsy

        Marlena tulee vielä raskaaksi Romanille, mutta saa keskenmenon.

        Marlenan raskaudelle naureskeli kaikki :) Ilmeisesti saippuoissa kaikki on mahdollista.


    • mimimimimimi

      victor ei kuole.. ja belle ei tuu takas!!

      • päivien viemää

        niin minä olen lukenu ja ymmärtänyt


    • jasminA

      ei tuo oo totta!

      • päivien viemää

        saatpa vielä nähdä senkin ihmeen!!!!


      • Nimetön
        päivien viemää kirjoitti:

        saatpa vielä nähdä senkin ihmeen!!!!

        hahhah ei tosiaankaa tuu vanha belel tuu takas.ja victor ei kuole,niin mää ainaki luulenja tiiän.


    • julluuu

      rex lähtee salemist,mimin valheen takia, mimi menee naimisiin shawnin kanssa. victor ei kuole ku se o viel mukana jenkkijaksois et... ja marlena saa tän kohutun keskenmenon mut ei lasta... ja belle ei tuu takasi vetoan taas kerran jenkki jaksoihin....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe