tässä uusia juonipaljastuksia:
- Marlena ja Roman palaavat yhteen, ja he saavat kaksi lasta.
- Victor kuolee auto-onnettomuudessa oikeasti, eikä joudu kuitenkaan millekkään saarelle.
- Rex ja Mimi palaavat yhteen.
Ja vanha Belle tulee takaisin!!
Uudet juonipaljastukset
14
1878
Vastaukset
- päikkäri fani
millo vuosisadalla nämä muka tapahtuu
- päivien viemää
ei belle palaa takaisin koska se olisi faneille suuri pettymys koska he pitävät marthasta.
- päivien viemää
kirsten storms
- höpö..
höpö sanon minä.
- *herm_ione*
... jotenkin arvelluttavat juonipalajstukset. en nimittäin usko (vaikka toivoisinkin) et vanha belle tulis takasin. eikä rex ja mimi mee takas yhteen... ainakaan tietääkseni.
- patsy
Kaikki juonipaljastukset on keksittyjä, mitkään näistä ei käy toteen.
- Kuinkas hän
vielä muka lapsia saa?
- patsy
Marlena tulee vielä raskaaksi Romanille, mutta saa keskenmenon.
Marlenan raskaudelle naureskeli kaikki :) Ilmeisesti saippuoissa kaikki on mahdollista.
- mimimimimimi
victor ei kuole.. ja belle ei tuu takas!!
- päivien viemää
niin minä olen lukenu ja ymmärtänyt
- jasminA
ei tuo oo totta!
- päivien viemää
saatpa vielä nähdä senkin ihmeen!!!!
- Nimetön
päivien viemää kirjoitti:
saatpa vielä nähdä senkin ihmeen!!!!
hahhah ei tosiaankaa tuu vanha belel tuu takas.ja victor ei kuole,niin mää ainaki luulenja tiiän.
- julluuu
rex lähtee salemist,mimin valheen takia, mimi menee naimisiin shawnin kanssa. victor ei kuole ku se o viel mukana jenkkijaksois et... ja marlena saa tän kohutun keskenmenon mut ei lasta... ja belle ei tuu takasi vetoan taas kerran jenkki jaksoihin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215675Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744681834Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201239Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111203Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861073Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48995- 64961
- 64906
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23857Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856