tässä uusia juonipaljastuksia:
- Marlena ja Roman palaavat yhteen, ja he saavat kaksi lasta.
- Victor kuolee auto-onnettomuudessa oikeasti, eikä joudu kuitenkaan millekkään saarelle.
- Rex ja Mimi palaavat yhteen.
Ja vanha Belle tulee takaisin!!
Uudet juonipaljastukset
14
1869
Vastaukset
- päikkäri fani
millo vuosisadalla nämä muka tapahtuu
- päivien viemää
ei belle palaa takaisin koska se olisi faneille suuri pettymys koska he pitävät marthasta.
- päivien viemää
kirsten storms
- höpö..
höpö sanon minä.
- *herm_ione*
... jotenkin arvelluttavat juonipalajstukset. en nimittäin usko (vaikka toivoisinkin) et vanha belle tulis takasin. eikä rex ja mimi mee takas yhteen... ainakaan tietääkseni.
- patsy
Kaikki juonipaljastukset on keksittyjä, mitkään näistä ei käy toteen.
- Kuinkas hän
vielä muka lapsia saa?
- patsy
Marlena tulee vielä raskaaksi Romanille, mutta saa keskenmenon.
Marlenan raskaudelle naureskeli kaikki :) Ilmeisesti saippuoissa kaikki on mahdollista.
- mimimimimimi
victor ei kuole.. ja belle ei tuu takas!!
- päivien viemää
niin minä olen lukenu ja ymmärtänyt
- jasminA
ei tuo oo totta!
- päivien viemää
saatpa vielä nähdä senkin ihmeen!!!!
- Nimetön
päivien viemää kirjoitti:
saatpa vielä nähdä senkin ihmeen!!!!
hahhah ei tosiaankaa tuu vanha belel tuu takas.ja victor ei kuole,niin mää ainaki luulenja tiiän.
- julluuu
rex lähtee salemist,mimin valheen takia, mimi menee naimisiin shawnin kanssa. victor ei kuole ku se o viel mukana jenkkijaksois et... ja marlena saa tän kohutun keskenmenon mut ei lasta... ja belle ei tuu takasi vetoan taas kerran jenkki jaksoihin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106