Terve,
töiden perässä muutan Lähderantaan, onkos tuo millaista asuinaluetta?
Lähderanta asuinalueena?
8
4082
Vastaukset
- ex lähdisläinen
Lähderanta on viihtyisä, rauhallinen ja luonnonläheinen lähiö, jonka ainoa huono puoli on kohtalaisen pitkäkestoinen bussimatka (n. 40 min.) Helsinkiin ja suhteellisen vähäiset palvelut. Loistavat liikuntamahdollisuudet, järvi uimarantoineen ja kalastusmahdollisuuksineen lähellä ja iso keskuspuisto vieressä...
- tädisk
vieressä!
- Yks vaan
tädisk kirjoitti:
vieressä!
Kyllä mun on tonne hyvä muuttaa...
Kaipaan todellakin paikkaa jossa ei ole palveluita ja johon ei helposti pääse, böndeltäkun tulen.
Ilmakuvien perusteella näyttää olevan aika konkreettisesti metsän keskellä, niin keskellä ettei ole syytä verhoja ripustella kuin dekoratiivisena objektina.. - no ei tod
Yks vaan kirjoitti:
Kaipaan todellakin paikkaa jossa ei ole palveluita ja johon ei helposti pääse, böndeltäkun tulen.
Ilmakuvien perusteella näyttää olevan aika konkreettisesti metsän keskellä, niin keskellä ettei ole syytä verhoja ripustella kuin dekoratiivisena objektina..Lähderannasta et ruuhka-aikaan pääse Hgin keskustaan todellakaan 40 minuutissa! Voit varautua istumaan dösässä ainakin tunnin ruuhka-aikoina!
- fdfdf
no ei tod kirjoitti:
Lähderannasta et ruuhka-aikaan pääse Hgin keskustaan todellakaan 40 minuutissa! Voit varautua istumaan dösässä ainakin tunnin ruuhka-aikoina!
Itse asun lähderannassa ja kyllä sinne helsinkiin pääsee paljon nopeammin kuin väität. Huomaa, että täältä menee 315 ja 248. 315 on nopeampi yleensä, koska se ei juutu turuntielle jne. Ja ainahan voit ajaa dösällä lepuskiin ja vaihtaa siellä junaan joka ei ruuhkista kärsi.
Ruuhka-aikojen ulkopuolella lähderannasta menee nopeimmillaan alle 30min dösällä helsingin keskustaan, jos sinne nyt ylipäätänsä on mitään asiaa kun lepuski ja Sello on muutaman kilometrin päässä. - fdfdfd
Yks vaan kirjoitti:
Ilmakuvien perusteella näyttää olevan aika konkreettisesti metsän keskellä, niin keskellä ettei ole syytä verhoja ripustella kuin dekoratiivisena objektina..No liikenneyhteydet on kyllä hyvät. Lähderanta on muutaman kilometrin päässä leppävarasta, josa on juna-asema. Lähderantaan tulee kaikki nämä Espoon sisäiset dösävuorot:
Leppävaara - Lähderanta:
20, 20V, 21, 25, 25A, 29
Otaniemi - Tapiola - Kauniainen - Lähderanta:
15
Helsinkiin pääsee seutudösillä:
248, 509, 315
Vantaan myyrmäkeen pääsee seutudösällä:
530
Espoon keskukseen pääsee dösällä:
530
Lisäksi Lähderantaan pääsee viikonloppuöisin Helsingistä ja Leppävaarasta yödösällä:
220N - dfdfd
Yks vaan kirjoitti:
Ilmakuvien perusteella näyttää olevan aika konkreettisesti metsän keskellä, niin keskellä ettei ole syytä verhoja ripustella kuin dekoratiivisena objektina..Tällähetkellä Lähderannassa on ainakin nämä palvelut:
Kauppa (Valintatalo)
Pari Pitseriaa, toinen ostarilla
Hesburger
Eläinkauppa
Eläinruokakauppa
Pesula
Esso huoltoasema jossa myös elintarvikkeita
R-kioski vähän matkan päässä
Pari parturia, toinen ostarilla
Hammaslääkäri
Fysioterapia
Lisäksi lähderannassa on koulu ja päiväkoti.
Lisäksi Lähderannassa on laaksolahden urheilukeskus, jossa on futishalli, jäähalli, yleisurheilukenttä, tenniskeskus ja uimaranta.
- Yks vaan
Siis en ole vielä kertaakaan törmännyt yhteenkään pulsuun, narkkiin tai muuhun epäsosialiseen materiaaliin...
Mummoo täällä on ihan pirusti mikä sopii vallan mainiosti koska en ole tänne tullut kotia tekemään vaan työmatkaani lyhentämään....
Aika on pysähätynyt jonnekkin seitkytluvulle, todella hiljainen _nukkumalähiö_...
Oon aika onnellien ettei mulla ole enää mitään syytä mennä Hesan keskustaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo804677Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2154601Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks672390Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752386- 602306
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak672147- 531886
- 281527
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101338Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1171328