pako.. onkos vai eikös???

ahdistunut

Kuulin vähän huhua tynkää että michael olisi tosi elämässä ruskeanreiän ritari.. mahtaakohan ketään tietää huhun todenperäisyyttä..

12

1607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghfdsg

      Mikä vittu sekin on?

      • pöljä!

        Ruskean reiän ritari tarkoittaa homoa :)

        En kyllä tiiä? Olihan se Psykokin "Norman Bates" homo.


    • Miten niin "Ahdistunut...

      Onhan niitä huhuja liikkunut jo pitkään ja viime aikoina voimistuneet (lähinnä persereikä-Perez Hiltonin ajamina)- mutta oikeasti: mitä helvetin väliä????

      Ja mitä ihmettä tarkoittaa nimimerkkisi Ahdistunut - oletko tosiaan niin hölmö että ahdistut jos joku miespuolinen Hollywood-näyttelijä tykkääkin suudella ja rakastella miesten kanssa sen sijaan että naisten kanssa? Mikä ahdistaa? Se että nyt et itse pääse Wentworthin sänkyyn? Koska tähän astihan se oli juu TODELLA realistinen mahdollisuus!!!

      • artemisia_absinthium

        Sanoisin, että mitä hauskaa olisi naisena haaveilla homosta?!


      • Mitä väliä??
        artemisia_absinthium kirjoitti:

        Sanoisin, että mitä hauskaa olisi naisena haaveilla homosta?!

        No kyllä ihmisellä pitää olla sen verran mielikuvitusta, että jonkun Hollywood-julkkiksen jonka sänkyyn OIKEASTI pääseminen on tasan tarkkaan mahdotonta joka tapauksessa, tosielämän seksuaalinen suuntautuminen ei merkitse sitä eikä tätä.

        Nuo naisethan haaveilevat Michael Scofieldistä, eivät Wentworth Milleristä! Joten sillä mistä Wentworth itse mahdollisesti tykkää, ei pitäisi olla mitään väliä.

        No paitsi sillon jos haavelija on noin 12-vuotias.


      • ahdistunut

        oletpas sinä nyt avarakatseinen,todella naurettavaaa tekstiä.. halusin vain tietää, eikä ketään pyytänyt sinua vastaamaan ja toiseksi et edes osannut kunnon vastausta antaa, joten älä puutu kun mielipiteesi asiaan ei varmastikaan ketään juurikaan kiinnosta..


      • Mitä väliä??
        ahdistunut kirjoitti:

        oletpas sinä nyt avarakatseinen,todella naurettavaaa tekstiä.. halusin vain tietää, eikä ketään pyytänyt sinua vastaamaan ja toiseksi et edes osannut kunnon vastausta antaa, joten älä puutu kun mielipiteesi asiaan ei varmastikaan ketään juurikaan kiinnosta..

        No eihän tuollaiseen kysymykseen osaa antaa "kunnon vastausta" kukaan muu kuin Michaelin esittäjä Wentworth Miller, ja hän tuskin täällä palstalla pyörii! Kaikki vastaukset mitä täällä saa ovat pakosta enemmän ja vähemmän arvailua.

        Sitä paitsi annoin täysin hyvän vastauksen, eli että asiasta on kyllä liikkunut kovastikin huhuja jo pitkään. Mutta jälleen: kukaan ei voi tietää varmasti, paitsi Wentworth Miller (ja hänen sänkykumppaninsa).

        Olen edelleen sitä mieltä että jos tuollaisesta "ahdistuu" niin on todella pahasti jotain pääkopassa vialla!


      • ttiinaa
        Mitä väliä?? kirjoitti:

        No eihän tuollaiseen kysymykseen osaa antaa "kunnon vastausta" kukaan muu kuin Michaelin esittäjä Wentworth Miller, ja hän tuskin täällä palstalla pyörii! Kaikki vastaukset mitä täällä saa ovat pakosta enemmän ja vähemmän arvailua.

        Sitä paitsi annoin täysin hyvän vastauksen, eli että asiasta on kyllä liikkunut kovastikin huhuja jo pitkään. Mutta jälleen: kukaan ei voi tietää varmasti, paitsi Wentworth Miller (ja hänen sänkykumppaninsa).

        Olen edelleen sitä mieltä että jos tuollaisesta "ahdistuu" niin on todella pahasti jotain pääkopassa vialla!

        Jos Wentworth Miller olisi homo, niin eiköhän se olisi ihan yleisessä tiedossa. Esim. haastatteluissa. Jonkun random keskustelijan teksti varmaan mikään uskottava on.

        www.imdb.com ei ainakaan osannut kertoa Michaelin seksuaalisesta suuntautumisesta, mutta se osasi kertoa sen, että Miller on allerginen kissoille, koirille ja joillekin ruuille.

        Joten jos asiasta ei löydy todisteita niin annetaan asian olla. :))


    • juuri erään

      haastattelun jossa Wentworth itse sanoo ettei ole homo, joten asia lienee sillä selvä, toivottavasti hän saisi olla rauhassa älyttömiltä huhuilta tästä lähtien.

      • Ei ole selvä

        Tuo "itse sanoo ettei ole homo, joten asia lienee sillä selvä" on kyllä täysin kestämätön perustelu. Kautta aikojen ovat lukemattomat näyttelijät, muusikot ja muut julkkiset ovat tuota "en ole homo" juttua toitottaneet vaikka myöhemmin on selvinnyt että ovat umpihomoja.

        Joten ihmisen omilla sanomisilla ei ole mitään todistusarvoa. Lähinnä se kertoo siitä että jos Wentworth on homo, niin haluaa olla tiukasti kaapissa, tietysti uransa tähden (mikä ei ole ihmekään kun lukee näitä "ahdistunut" kusipäitä jotka lakkaavat tykkäämästä Wentworthista jos se on "ruskean reiän ritari" (voiko muuten olla älyttömämpää termiä).

        Tällä hetkellä näyttää siltä että todisteet Wentworthin oletetusta homoudesta ovat vähän vahvemmat kuin heterotodisteet. Tätä Wentworthin "outaamista" kovasti ajava juoruilija Perez Hilton väittää että asia on julkinen salaisuus, ja hän on kyllä ollut aiemmin hyvin usein oikeassa näissä asioissa (oli mm. ensimmäinen joka outasi NSYNCIN Lance Bassin, ja Bass sitten myönsi asian todeksi kun ei muutakaan enää voinut).

        Joka tapauksella asialla ei ole yhtään mitään väliä, paitsi ehkä teinitytöille.


      • itse asiassa
        Ei ole selvä kirjoitti:

        Tuo "itse sanoo ettei ole homo, joten asia lienee sillä selvä" on kyllä täysin kestämätön perustelu. Kautta aikojen ovat lukemattomat näyttelijät, muusikot ja muut julkkiset ovat tuota "en ole homo" juttua toitottaneet vaikka myöhemmin on selvinnyt että ovat umpihomoja.

        Joten ihmisen omilla sanomisilla ei ole mitään todistusarvoa. Lähinnä se kertoo siitä että jos Wentworth on homo, niin haluaa olla tiukasti kaapissa, tietysti uransa tähden (mikä ei ole ihmekään kun lukee näitä "ahdistunut" kusipäitä jotka lakkaavat tykkäämästä Wentworthista jos se on "ruskean reiän ritari" (voiko muuten olla älyttömämpää termiä).

        Tällä hetkellä näyttää siltä että todisteet Wentworthin oletetusta homoudesta ovat vähän vahvemmat kuin heterotodisteet. Tätä Wentworthin "outaamista" kovasti ajava juoruilija Perez Hilton väittää että asia on julkinen salaisuus, ja hän on kyllä ollut aiemmin hyvin usein oikeassa näissä asioissa (oli mm. ensimmäinen joka outasi NSYNCIN Lance Bassin, ja Bass sitten myönsi asian todeksi kun ei muutakaan enää voinut).

        Joka tapauksella asialla ei ole yhtään mitään väliä, paitsi ehkä teinitytöille.

        uskotko ehkä itse noihin Pere Hiltonin pahansuopaisiin juoruihin, hyvänen aika, voihan sitä kirjoitella toisesta mitä tahansa, mutta en kyllä ymmärrä miten juoruja joista ei ole minkäännäköisiä todisteita voidaan tuoda julki näin räikeästi. Minkäännäköisiä todisteitahan tästä Wentyn oletetusta homoudesta ei kellään ole esittää, juorut siis saivat alkunsa siitä että eräs reportteri on väittänyt nähneensä näyttelijän kävelevän käsikkäin jonkun miehen kanssa jossain juhlissa, oikeasti jos reportteri tosiaankin olisi ollut paikalla etkö usko että kuvat olisivat olleet jo aikoja sitten myynnissä. Toisaalta on myös puhuttu Wentyn olleen tuolloin, kun juhlat ovat olleet, toisessa osavaltiossa, joten ehh, aika heiveröisiä ovat todisteet tässä tapauksessa. Sinänsä asiahan ei minua haittaa millään lailla koska näyttelijänähän Wentworth on erinomainen, mutta todisteettomat juorut ottavat päähän varsinkin jos ne on esitetty tuolla tavalla. Eikä edes homouskaan minua itse asiassa haittaa, jos mies rakastaa miestä onko se niin pahaa?


    • shee

      Joo juuri sanoi en muista mikä lehti mutta hän ilmoitti siinä ettei ole homo vaan iha hetero.:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1770
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      77
      1388
    3. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      193
      1356
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1308
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1081
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1063
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      912
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      896
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe