Kyselen miten on suuseksin laita?
Pidättekö siitä ihan oikeasti ja ketä ei pidä oikeasti??
Itse olen nainen ja olen tapaillut miestä jonkin aikaa. Viime yönä hän pyysi suuseksiä mutta en suostunut, kun en halua. Hän meinasi vaan että kun hänkin pystyy niin mäkin hälle. Mut en pysty, mua ällöttää ajatuskin että ottaisin miehen elimen suuhuni.
Ono mussa jokin vika? Onko muitakin jotka ei pidä? Ehkä tulevaisuudessa otan suihin, kuka tietää...
Naisille ja Miehille
15
9856
Vastaukset
- suulla
musta suuseksi on aivan ihanaa, ihana pitää miehen kalua suussaan, katsoa kuinka mies reakoi suun hyväilyihin, haluun saada miehen laukeemaan suuhuni, pidän sperman mausta. voihan se ekalla kerralla tuntuu hiukan epämiellyttävältä, mutta kannar¨ttaa koittaa, se on aivan ihanaa...
- kjlkjl
Enemmän kuin omaa hyvää oloa yritän rakastellessa saada sitä miehelleni. Mieheni tykkää sekä antaa että saada suuseksiä, samoin kuin minäkin.
Suuseksi on meille molemmille luonteva osa rakastelua, esileikkiä.
Rakastan sitä tunnetta, kun saan mieheni nauttimaan olostaan, kun suutelen ja hellin hänen elintään. - Oldman39
Nuoruudessani oli koko asiasta puhuminenkin tabu. Kerrottiin ihmejuttuja sotien ajoilta kuinka vaikka saksalaiset kuulemma nuolivat vitut ennen panemista, eikä niitä tarinoita oltu uskoa. Suihinotosta ei tiedetty. Muistan oman ensimmäisen kertani. Muuan tyttö otti aivan luonnollisesti munani suuhunsa ja imi. Tyttö tunnettiin kulmilla yleisenä huorana, jolta sai vaikka mitä. Tämä kokemus sattui kun olin jo iältäni 31. Ajan myötä opettelin ottamaan naisenikin siinä asiassa huomioon, mutta esim. avioliittoni aikana, yli 30 v, en saanut sitä kokea. Eivät sen ikäluokan naiset ymmärtäneet ehdotustakaan, pitivät pahana perverssinä. Nyt olen vanhana ukkona viimein saanut kokea ihanaa ja vapaamuotoista seksiä, johon kuuluu toisen huomioon ottaminen sekä vaikka kuinka monimuotoinen seksi. Nykyavoni on minua pari vuosikymmentä nuorempi ja ihana nainen. Suhtaudu Sinä hyvä tyttö aivan omaehtoisesti siihen kuinka haluat viettää seksielämääsi.
- Sulle
Yleensä kai huomaavaiset rakastavaiset käy pesulla ennen aktia. Ylipäätään pimpit ja penikset on puhtaita juttuja - pesun jälkeen säilötään puhtaissa alkkareissa. Mieti ihan maalaisjärjellä että mikä siinä muka on äklöä. Jos pissaa aattelet niin se on kuules steriiliä tavaraa ja eihän sitä rakastellessa pissitä.
Suuseksi on ihanaa sekä saada että antaa. Opettele ekana vaikka kondomin kanssa ja ihan hissukseen - pieninä juttuina. Ensin vähän suukottelua ja pikkaisia lipaisuja. Kun opit tuntemaan miten suusi saa aikaan ihan uskomattoman rekation kumppanissasi ja kun vielä ihan rauhassa ja vähän kerrallaan maistelet, niin huomaat että se on sekä kivaa että ihan hyvän makuista.
Myös oman pimpin makua voi ja on ihan hyväkin maistella - vaikka sormella. Mikää rakastelussa hyvää oloa tuottava ei ole ällöä eikä vastenmielistä - pakottaminen on sitten ihan toinen juttu.- mulle kans
Voi jessus ku rupee sinkku miehellä ottaa eteen,kun lukee tällästä.
Ja varsinkin kun ei oo saanu nuolla naisen jalkoväliä pariin kuukauteen.
Eli varmaan arvaattekin,että tykkään suuseksistä.
Sekä antaa ,että ottaa vastaan. Joskus melkein enemmän nautin siitä,kun saan naisen tyydytettyä kielellä.
Ah nyt rupesin fantasioimaan..........
Ja tälle ketjun aloittajalle.
Rohkeasti vaan kokeile pikkuhiljaa,tutkikaa toistenne vartaloita,jospa se kammo menis ohi.
Toivon ainakin mihen puolesta.
- mimono
välitä naisten pilluja nuoleskella, en myöskään välitä imuttaa munaani naisilla. Minusta paljas sormi- ja käsi peli on paljon antoisampaa ja puhtaampaa ja kiihottavampaa.
- saattomies
sanat! Veit jalat suustani!
- minni2345
mulla tämä menee taas kausittain.
joskus voisin imeskellä päiväkaudet ja toisinaan en halua edes ajatella asiaa.
parasta se kuitenkin on silloin kun saat samalla itse siitä jotain. menkää 69-asentoon niin että olet itse päällä, silloin voit kontrolloida itse miten paljon, miten syvälle ja miten nopeaa imet. samalla miehesi tuottaa sinulle hyvänolon suullaan. fifty-fifty.
toisaalta jos ei sinua todellakaan haluta suuseksit, niin ei miehesi sitä sinulta voi vaatiakaan. ei kukaan tällasissa asioissa voi toista pakottaa. teet sen mitä haluat, mutta yritä kuitenkin joustaa. tee hänelle sitten jotain muuta.
katsoitko esim. koskaan sitä Seksigurut- ohjelmaa?
Siinä neuvottiin naista runk.. miestä helmikorut kädessä, tietysti vaseliinin tai muun rasvan kanssa. Toimii ;) kokeiltu on.
toteutus:
osta lasihelminauha. helmien tulee olla peukalonpään kokoisia.
sängyssä-> ota vaseliinia käsiisi ja hiero vaseliinia niistä helminauhalle. tämän jälkeen ota -piip- käsiisi ja hellästi aloittaen eestakaisilla liikkeillä tuotat mielihyvää. välillä voit tehdä sen hieman kovemmin painaen. siis helminauha käsiesi ja piipin välissä..
=)- ihmetellen
MOi.
Ihmettelen tätä imemiskäsitettä. En ole koskaan tavannut miestä joka tykkäisi että sen kullia IMETÄÄN. MInusta tuollaisella luonnehdinnalla suuseksi voi alkaa etoakin. Kullia kaiketi liikutellaan huulien välissä edestakaisin ja nuoleskellaan pitkin vartta.
- tupi66
Se on täysin henkilökohtainen valinta, mutta kaikkea kannattaa kokeilla ainakin kerran. Eihän sitä muuten tiedä tykkääkö siitä. Minun rakkaani ei halua imeskellä "veitikkaani", mutta hän tulee aivan "villiksi" kun häntä hyväilee kielellä sieltä.
- Angelia
Kysehän on mielihyvän tuottamisesta toiselle.
Itse tykkään kyllä ottaa mieheltäni suihin.
Voisiko se että et halua,johtua siitä että olet tapaillut sitä miestä liian vähän aikaa ettekä ole vielä oppineet tuntemaan toisianne niin hyvin? - tuntenut olen
Angelia kirjoitti:
Kysehän on mielihyvän tuottamisesta toiselle.
Itse tykkään kyllä ottaa mieheltäni suihin.
Voisiko se että et halua,johtua siitä että olet tapaillut sitä miestä liian vähän aikaa ettekä ole vielä oppineet tuntemaan toisianne niin hyvin?Olemme olleet mieheni kanssa ystäviä jo 6 1/2 vuotta. Suhteemme on alkanut hiljalleen. Seksiä olemme harrastaneet jo ainakin 3 vuotta. Joten kyllä tunnen rakkaani. Ei hänole uusi tuttavuus.
- osaa
elikkä en tykkää suuseksistä yhtään. Olen muutenkin luonnon mukainen ihminen; suulla syyvvään ja juuvvaan, mutta mulukulla ja pillulla naejaan. Hyvää ja Onnellista Uutta Vuotta kaikille tasapuolisesti!!!
- yhdynnästä paljoakaan
ja seksistä suurin osa on suuseksiä :)
- antaa ja ottaa mielin määrin
yhdynnästä paljoakaan kirjoitti:
ja seksistä suurin osa on suuseksiä :)
Nainen 45vee:
Olen aina tykännyt ottaa mieheltä suihin, siis todella rakastan sitä. Palautteen mukaan taidan olla siinä h-tin hyväkin.
Tykkään myös olla saavana osapuolena, mutta silloin täytyy tietää, että mies todella tykkää siitä (silloin vasta voin rentoutua ja auttia siitä) ja parhainta olisi, jos mies kekittyisi klitorikseen suullaan ja sormet hommailis mun sisällä. Njaammmm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505297Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.863108Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3121691Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831227Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391134- 1331116
Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611105- 1711084
- 49954