Eivät taxit todellakaan ole ammattilaisia.

24.12 klo 18.55 Yxi sankari meinasi ajaa päälemme Uudemaankadun ja kaskentien risteyksessä, hipoen selkämme takaa suojatiellä.Taxi oli tumman sininen Farmarivolvo, välittämättä jalankulkijoista järjetöntä kaahausta, jos emme olisi olleet varuillaan niin olisi tullut kaksi raatoa, niin kovaa tämä teidensankari ajeli suojatien kohdalla.Kyllä täällä Hyvinkäällä on taksikuskeilla asennevamma suojateitä kohtaan.Tämä taxi ajoi niin kovaa, että en kerennyt ottamaan numeroa olisin tehnnyt siitä ilmoituksen poliisille.

6

1434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun ottaa

Taximerkista nummeron ylös!!

• rapu

Älkää aina valittako taxeista, jos niitä ei olisi niin me köyhät eläkeläiset ei päästäis mihinkään.
        Minusta tuntuu että Hyvinkääläisillä on muutenkin pipo liian tiukalla. Kun ei ole muuta nähnyt kun metsää, ei puita. Käykää katsomassa maailman suurkaupungeissa mitä on taxikulttuuri ja valittakaa sitten vasta. Hyvää Uutta Vuotta kaikille, etenkin ihanille taxikuskeille.

• "cäbäri"

Ekkös sä ollut jo äänessä tossa aikaisemmassa taxi aiheisessa jutussa? Miksi piti avata uudelleen?

-Hyvinkäällä ei ole sinistä farmari volvoa, 2 löytyy mutta eri värisiä.

- Toisessa keskusteluaiheessa pistit Check Inn nimisen ravintolan maan rakoon. Puhutaan nyt oikeilla nimillä, eikä ravintola hämeenkatu 22-24. Eihän siellä hyvinkään "hyväosaiset" aikaansa vietä, mutta lähipubina varmaan menee siinä missä muutkin. On tullut haettua kyytejä siitäkin paikasta satoja, aina oon rahat saanu.

- Löytyyhän tästä hyvinkään taksiporukasta vuoden taksiautoilijakin 90-luvulta, Jorma Tervahartiala, ajelee myös volvolla mutta sedan.

- Tarkkaile joskus myös positiivisia asioita ympäriltäsi, muuten elämä käy liian raskaaksi, hymyä huuleen! Ei maailma niin paha ole.

• Nyt kun muistelen niin kyllähän tuo tumma volvo oli. Se mitä kirjoittelen taxeista, niin se on vasta jäävuoren huippu,kyllä nää taxit olisivat ihmeissään niistä jutuista kuinka ne käyttäytyvät asiakkaittaan kohtaan.Voin mainita eräitä juttuja taximiesten pikkujouluista esim. Hopealyhdystä niin ei ne kovin positiivisia ole..

• poliisit ei dokaa
        Möksymäki kirjoitti:

Nyt kun muistelen niin kyllähän tuo tumma volvo oli. Se mitä kirjoittelen taxeista, niin se on vasta jäävuoren huippu,kyllä nää taxit olisivat ihmeissään niistä jutuista kuinka ne käyttäytyvät asiakkaittaan kohtaan.Voin mainita eräitä juttuja taximiesten pikkujouluista esim. Hopealyhdystä niin ei ne kovin positiivisia ole..

Mitenkähän taksimiesten tai kenenkään muun palveluammatissa olevan vapaa-aika liittyy ammatinhoitamiseen...?

• ---

Monet kerrat nähnyt kun taksit vetää punasia päite. Ei kait päde samat liikennesäännöt heille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4011
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2283
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      131
      1760
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1454
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1094
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      701
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      671
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      658
    Aihe