Teollisuusvakuutus -> If

Olen teollisuusvakutuksen aikoina ottanut kotivakuutuksen. Nyt olen ostojen myötä joutunut Iffiläiseksi. Vakuutusmaksut ovat nousseet, vakuutusehtokirjatkin ovat menneet uusiksi.

En ole jaksanut vielä lukea läpi vakuutusehtokirjasia, en ole verrannut hintaa enkä korvauksia muihin vastaaviin kotivakuutuksiin... Onko joku toinen teistä tehnyt vertailun? Tekisi mieli vaihtaa jonnekin toiseen yhtiöön. Tiedättekö, onkohan VIP-Teollisuusvakuutuslaiset millään tavoin eri asemassa enää iffissä?
113130
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Vipit on irtisanottu tai sanotaanko että neon konvertoitu uudeksi tuotteeksi Ifissä. Voi olla tapauksia joissa hinnat ovat nousseet tai ehdot heikentyneet. Kesken vakuutuskautta ei sellaisia muutoksia voi tehdä.
Monet entiset Vip-asiakkaat ovat vaihtaneet vakuutusyhtiötä, sillä he ovat nyt Ifissä tavallisista kauraa.

Äänestä

Kysyppä tarjous Pohjantähdestä. Laskevat mielellään edullisen tarjouksen kaikista vakuutuksistasi. Korvauspalvelu toimii tosi hyvin. Aina oon saanut henkilökohtaista palvelua niin puhelimessa kuin konttorissakin. Ei oo tarvinnu "keskustella" automaattien kanssa.

Äänestä

Vakuutuksen hinta Iffissä on noussut huomattavasti. Nyt vaihdan minäkin. Pohjantähteä kyselen tai Tapiolaa.

Kiitos asiallisista vastauksista! Hyvää uutta vuotta!

Äänestä
  • Kiitos minunkin puolestani. Oikein hieno juttu. Menenkin samantien Pohjantähden konttoriin asioimaan. Siellä on niin kiva henkilökunta ja asiallisia asiamiehiä.

Äänestä

• juttu!! kirjoitti:

Kiitos minunkin puolestani. Oikein hieno juttu. Menenkin samantien Pohjantähden konttoriin asioimaan. Siellä on niin kiva henkilökunta ja asiallisia asiamiehiä.

Kysyppä Turvasta, kannttaa.

Äänestä

• asnja kirjoitti:

Kysyppä Turvasta, kannttaa.

Kiitos minunkin puolestani. Oikein hieno juttu. Menenkin samantien Turvan konttoriin asioimaan. Siellä on niin kiva henkilökunta ja asiallisia asiamiehiä.

Äänestä

Hei!
Minulla myös Teollisuusvakuutuksessa kotivakuutus ollut.
IF osti sen ja nyt yrittävät väittää, ettei minulla ole voimassa olevaa kotivakuutusta. Huvittavinta on, että maksut ovat IF:lle kelvanneet.

Lähtekää nopeasti pois IF:stä.

Äänestä

Minä olen jo Tapiolassa(kokemuksia korvausasioissa ei ole ollut, mutta kaikissahan nuo korvausasiasta ovat tarkassa syynissä. Myös varmasti Tapiolassa jossa ei toivottavasti tulekaan mitään asioitahan! Kop,kop!!

Äänestä

Minulla on edelleen tevan vip-vakuutus ja ehdoiltaan sellainen johon muut eivät pysty. Ovat sen itsekin myöntäneet.. hintakaan ei päätä huimaa.

Äänestä

Jos tevan ehdoilla vakuutukset ÄLÄ ikinä vaihda tai muuta etenkin jos ok talo. Kukaan ei pysty niihin ehtoihin. Maksaa euroja mutta kannattaa. If haluaisi niistä eroon! !!!

Äänestä
  • Missähän yhtiössä on jatko korvausvelvollisuus Teollisuus vakuutuksen 70 luvulla korvatussa työtapaturmassa. Proteesit kaiketi korvataan koko elinajan. Ilman asian vanhenemista. Alkoi juuri proteesi vaivaamaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

iffiläinen vastoin tahtoaan kirjoitti:

Olen teollisuusvakutuksen aikoina ottanut kotivakuutuksen. Nyt olen ostojen myötä joutunut Iffiläiseksi. Vakuutusmaksut ovat nousseet, vakuutusehtokirjatkin ovat menneet uusiksi.

En ole jaksanut vielä lukea läpi vakuutusehtokirjasia, en ole verrannut hintaa enkä korvauksia muihin vastaaviin kotivakuutuksiin... Onko joku toinen teistä tehnyt vertailun? Tekisi mieli vaihtaa jonnekin toiseen yhtiöön. Tiedättekö, onkohan VIP-Teollisuusvakuutuslaiset millään tavoin eri asemassa enää iffissä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu