Teollisuusvakuutus -> If

iffiläinen vastoin tahtoaan

Olen teollisuusvakutuksen aikoina ottanut kotivakuutuksen. Nyt olen ostojen myötä joutunut Iffiläiseksi. Vakuutusmaksut ovat nousseet, vakuutusehtokirjatkin ovat menneet uusiksi.

En ole jaksanut vielä lukea läpi vakuutusehtokirjasia, en ole verrannut hintaa enkä korvauksia muihin vastaaviin kotivakuutuksiin... Onko joku toinen teistä tehnyt vertailun? Tekisi mieli vaihtaa jonnekin toiseen yhtiöön. Tiedättekö, onkohan VIP-Teollisuusvakuutuslaiset millään tavoin eri asemassa enää iffissä?

11

2300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on loppu

      Vipit on irtisanottu tai sanotaanko että neon konvertoitu uudeksi tuotteeksi Ifissä. Voi olla tapauksia joissa hinnat ovat nousseet tai ehdot heikentyneet. Kesken vakuutuskautta ei sellaisia muutoksia voi tehdä.
      Monet entiset Vip-asiakkaat ovat vaihtaneet vakuutusyhtiötä, sillä he ovat nyt Ifissä tavallisista kauraa.

    • asiakas

      Kysyppä tarjous Pohjantähdestä. Laskevat mielellään edullisen tarjouksen kaikista vakuutuksistasi. Korvauspalvelu toimii tosi hyvin. Aina oon saanut henkilökohtaista palvelua niin puhelimessa kuin konttorissakin. Ei oo tarvinnu "keskustella" automaattien kanssa.

    • Hinta on noussut huomattava...

      Vakuutuksen hinta Iffissä on noussut huomattavasti. Nyt vaihdan minäkin. Pohjantähteä kyselen tai Tapiolaa.

      Kiitos asiallisista vastauksista! Hyvää uutta vuotta!

      • juttu!!

        Kiitos minunkin puolestani. Oikein hieno juttu. Menenkin samantien Pohjantähden konttoriin asioimaan. Siellä on niin kiva henkilökunta ja asiallisia asiamiehiä.


      • asnja
        juttu!! kirjoitti:

        Kiitos minunkin puolestani. Oikein hieno juttu. Menenkin samantien Pohjantähden konttoriin asioimaan. Siellä on niin kiva henkilökunta ja asiallisia asiamiehiä.

        Kysyppä Turvasta, kannttaa.


      • juttu!!!
        asnja kirjoitti:

        Kysyppä Turvasta, kannttaa.

        Kiitos minunkin puolestani. Oikein hieno juttu. Menenkin samantien Turvan konttoriin asioimaan. Siellä on niin kiva henkilökunta ja asiallisia asiamiehiä.


    • huijattu5

      Hei!
      Minulla myös Teollisuusvakuutuksessa kotivakuutus ollut.
      IF osti sen ja nyt yrittävät väittää, ettei minulla ole voimassa olevaa kotivakuutusta. Huvittavinta on, että maksut ovat IF:lle kelvanneet.

      Lähtekää nopeasti pois IF:stä.

    • ExTevalainen

      Minä olen jo Tapiolassa(kokemuksia korvausasioissa ei ole ollut, mutta kaikissahan nuo korvausasiasta ovat tarkassa syynissä. Myös varmasti Tapiolassa jossa ei toivottavasti tulekaan mitään asioitahan! Kop,kop!!

    • Vanhus123

      Minulla on edelleen tevan vip-vakuutus ja ehdoiltaan sellainen johon muut eivät pysty. Ovat sen itsekin myöntäneet.. hintakaan ei päätä huimaa.

    • Vakuutusasiantuntija

      Jos tevan ehdoilla vakuutukset ÄLÄ ikinä vaihda tai muuta etenkin jos ok talo. Kukaan ei pysty niihin ehtoihin. Maksaa euroja mutta kannattaa. If haluaisi niistä eroon! !!!

      • Vahinko

        Missähän yhtiössä on jatko korvausvelvollisuus Teollisuus vakuutuksen 70 luvulla korvatussa työtapaturmassa. Proteesit kaiketi korvataan koko elinajan. Ilman asian vanhenemista. Alkoi juuri proteesi vaivaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe