raitis nainen

raitis mies

onko olemassa enään raittiita naisia?sellaisen kun vain löytäisi joka ei katso pinnalle vaan sydämeen..kyllä sellaisia on olemassa,mutta vielä ei ole sattunut eteen..

16

1973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi raitis

sellainen nainen...

Minkä ikäinen olet ja mistä?

• raitis mies..

moi..asun nykyään tampereella ja oon23vuotias..oon tosiaan nykyään raitis(aina en ole ollut)ollut jo melkein vuoden..missä sä itse asut?

• Raitis nainen
        raitis mies.. kirjoitti:

moi..asun nykyään tampereella ja oon23vuotias..oon tosiaan nykyään raitis(aina en ole ollut)ollut jo melkein vuoden..missä sä itse asut?

Pääkaupunki seutu...
        Ikää vain reilusti enemmän,harmi.
        Toivotan onnea etsintään ,ja löytisi sulle mukava oikea kumppani.

• 30 km stadista..
        Raitis nainen kirjoitti:

Pääkaupunki seutu...
        Ikää vain reilusti enemmän,harmi.
        Toivotan onnea etsintään ,ja löytisi sulle mukava oikea kumppani.

..raitis neljäkutonen, vai vetäsikö jo hiukan "pitkäksi"..

• Nummero one!

Minkä ikäinen sä raitis mies oot ja missä majailet,oon raitis raikas ja railakas rillitön katseen ja sateenkestävä tyttöinen!
      Vastaa,haluun sut!

Rexona-tyttöinen :)

• raitis mies

joo asun treella..olen kai itsekin katseenkestävä tummahiuksinen mies joka harrastaa paljon liikuntaa:)

• Mikäli Turun keskustan meininkiä oli katsominen eilen illalla. Enkä oo ees tiukkapipo.

• Nimetön

no niin..vihdoinkin kuulen jonkun miehen kysyvän onko raittiita naisia? minä ainakin olen..mutta miehissä törmään usein melkein aina, niihin jotka eivät ole, mutta esittävät alussa muuta..sähköpostini on [email protected]

• +40 nainen

Muita paheita kyllä on. Röökaan ja saatan välillä päästää suustani sopimattomuuksia, mutta sopivassa määrin.

• meitä on paljon,

Meitä ei ikinä viinaa maistaneita on vaikka kuinka monta. Ja tosi on.

• ikä~sama

...tänne Helsinkiin. :)

• ikä,,sama

moi..ai helsinkiin..olin siellä uutena vuotena yhdessä kokouksessa ja juhlissa..kyllä varmaan oon joskus tulossa sinnekinpäin..

• Maicca.

Se sana on ENÄÄ.
      Ei ännää perässä.

• eikä viinakaupassa

Silti ei uskovainen,vaan aivan tavallinen nainen. Pitää vaan tarpeettomana tuon alkoholin.

• Täältä löytyy

Kakskasi vee, menoni mennyt ja alkoholi- ja tupakkakiintiö tullut täyteen.
      Yli vuosi takana raitista elämää ja tätä samaa rataa on tarkoitus jatkaa läpi elämän.
      "Syntymähumala" pääsee paremmin oikeuksiinsa kun hulluttelee selvinpäin ;o)

Raitis elämä on mukavaa.
      Voi kun muutkin sen oivaltaisivat... :o)

• mikael..

moi..joo en ole itsekään ollut aina raitis ja itseasiassa raitistuin itsekin noin vuosi sitten..nyt oon sitoutunut tähän raittiiseen elämäntapaan ja työskentelen pailjon itseni kanssa,jotta pysyn raittiina..se on hieno tunnu kun pystyy taas nauttimaan elämästä ja vielä selvinpäin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      14
      4751
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      85
      4231
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      245
      3521
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      105
      3045
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      35
      2599
    6. 24
      1941
    7. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      6
      1769
    8. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      90
      1658
    9. Mikä on pahinta

Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
      Ikävä
      225
      1645
    10. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      70
      1578
    Aihe