onko olemassa enään raittiita naisia?sellaisen kun vain löytäisi joka ei katso pinnalle vaan sydämeen..kyllä sellaisia on olemassa,mutta vielä ei ole sattunut eteen..
raitis nainen
16
1973
Vastaukset
- yksi raitis
sellainen nainen...
Minkä ikäinen olet ja mistä?- raitis mies..
moi..asun nykyään tampereella ja oon23vuotias..oon tosiaan nykyään raitis(aina en ole ollut)ollut jo melkein vuoden..missä sä itse asut?
- Raitis nainen
raitis mies.. kirjoitti:
moi..asun nykyään tampereella ja oon23vuotias..oon tosiaan nykyään raitis(aina en ole ollut)ollut jo melkein vuoden..missä sä itse asut?
Pääkaupunki seutu...
Ikää vain reilusti enemmän,harmi.
Toivotan onnea etsintään ,ja löytisi sulle mukava oikea kumppani. - 30 km stadista..
Raitis nainen kirjoitti:
Pääkaupunki seutu...
Ikää vain reilusti enemmän,harmi.
Toivotan onnea etsintään ,ja löytisi sulle mukava oikea kumppani...raitis neljäkutonen, vai vetäsikö jo hiukan "pitkäksi"..
- Nummero one!
Minkä ikäinen sä raitis mies oot ja missä majailet,oon raitis raikas ja railakas rillitön katseen ja sateenkestävä tyttöinen!
Vastaa,haluun sut!
Rexona-tyttöinen :)- raitis mies
joo asun treella..olen kai itsekin katseenkestävä tummahiuksinen mies joka harrastaa paljon liikuntaa:)
Mikäli Turun keskustan meininkiä oli katsominen eilen illalla. Enkä oo ees tiukkapipo.
- Nimetön
no niin..vihdoinkin kuulen jonkun miehen kysyvän onko raittiita naisia? minä ainakin olen..mutta miehissä törmään usein melkein aina, niihin jotka eivät ole, mutta esittävät alussa muuta..sähköpostini on [email protected]
- +40 nainen
Muita paheita kyllä on. Röökaan ja saatan välillä päästää suustani sopimattomuuksia, mutta sopivassa määrin.
- meitä on paljon,
Meitä ei ikinä viinaa maistaneita on vaikka kuinka monta. Ja tosi on.
- ikä~sama
...tänne Helsinkiin. :)
- ikä,,sama
moi..ai helsinkiin..olin siellä uutena vuotena yhdessä kokouksessa ja juhlissa..kyllä varmaan oon joskus tulossa sinnekinpäin..
- Maicca.
Se sana on ENÄÄ.
Ei ännää perässä. - eikä viinakaupassa
Silti ei uskovainen,vaan aivan tavallinen nainen. Pitää vaan tarpeettomana tuon alkoholin.
- Täältä löytyy
Kakskasi vee, menoni mennyt ja alkoholi- ja tupakkakiintiö tullut täyteen.
Yli vuosi takana raitista elämää ja tätä samaa rataa on tarkoitus jatkaa läpi elämän.
"Syntymähumala" pääsee paremmin oikeuksiinsa kun hulluttelee selvinpäin ;o)
Raitis elämä on mukavaa.
Voi kun muutkin sen oivaltaisivat... :o)- mikael..
moi..joo en ole itsekään ollut aina raitis ja itseasiassa raitistuin itsekin noin vuosi sitten..nyt oon sitoutunut tähän raittiiseen elämäntapaan ja työskentelen pailjon itseni kanssa,jotta pysyn raittiina..se on hieno tunnu kun pystyy taas nauttimaan elämästä ja vielä selvinpäin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest144751Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854231Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2453521Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1053045Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma352599- 241941
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri61769Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed901658- 2251645
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell701578