onko olemassa enään raittiita naisia?sellaisen kun vain löytäisi joka ei katso pinnalle vaan sydämeen..kyllä sellaisia on olemassa,mutta vielä ei ole sattunut eteen..
raitis nainen
16
1988
Vastaukset
- yksi raitis
sellainen nainen...
Minkä ikäinen olet ja mistä?- raitis mies..
moi..asun nykyään tampereella ja oon23vuotias..oon tosiaan nykyään raitis(aina en ole ollut)ollut jo melkein vuoden..missä sä itse asut?
- Raitis nainen
raitis mies.. kirjoitti:
moi..asun nykyään tampereella ja oon23vuotias..oon tosiaan nykyään raitis(aina en ole ollut)ollut jo melkein vuoden..missä sä itse asut?
Pääkaupunki seutu...
Ikää vain reilusti enemmän,harmi.
Toivotan onnea etsintään ,ja löytisi sulle mukava oikea kumppani. - 30 km stadista..
Raitis nainen kirjoitti:
Pääkaupunki seutu...
Ikää vain reilusti enemmän,harmi.
Toivotan onnea etsintään ,ja löytisi sulle mukava oikea kumppani...raitis neljäkutonen, vai vetäsikö jo hiukan "pitkäksi"..
- Nummero one!
Minkä ikäinen sä raitis mies oot ja missä majailet,oon raitis raikas ja railakas rillitön katseen ja sateenkestävä tyttöinen!
Vastaa,haluun sut!
Rexona-tyttöinen :)- raitis mies
joo asun treella..olen kai itsekin katseenkestävä tummahiuksinen mies joka harrastaa paljon liikuntaa:)
Mikäli Turun keskustan meininkiä oli katsominen eilen illalla. Enkä oo ees tiukkapipo.
- Nimetön
no niin..vihdoinkin kuulen jonkun miehen kysyvän onko raittiita naisia? minä ainakin olen..mutta miehissä törmään usein melkein aina, niihin jotka eivät ole, mutta esittävät alussa muuta..sähköpostini on [email protected]
- +40 nainen
Muita paheita kyllä on. Röökaan ja saatan välillä päästää suustani sopimattomuuksia, mutta sopivassa määrin.
- meitä on paljon,
Meitä ei ikinä viinaa maistaneita on vaikka kuinka monta. Ja tosi on.
- ikä~sama
...tänne Helsinkiin. :)
- ikä,,sama
moi..ai helsinkiin..olin siellä uutena vuotena yhdessä kokouksessa ja juhlissa..kyllä varmaan oon joskus tulossa sinnekinpäin..
- Maicca.
Se sana on ENÄÄ.
Ei ännää perässä. - eikä viinakaupassa
Silti ei uskovainen,vaan aivan tavallinen nainen. Pitää vaan tarpeettomana tuon alkoholin.
- Täältä löytyy
Kakskasi vee, menoni mennyt ja alkoholi- ja tupakkakiintiö tullut täyteen.
Yli vuosi takana raitista elämää ja tätä samaa rataa on tarkoitus jatkaa läpi elämän.
"Syntymähumala" pääsee paremmin oikeuksiinsa kun hulluttelee selvinpäin ;o)
Raitis elämä on mukavaa.
Voi kun muutkin sen oivaltaisivat... :o)- mikael..
moi..joo en ole itsekään ollut aina raitis ja itseasiassa raitistuin itsekin noin vuosi sitten..nyt oon sitoutunut tähän raittiiseen elämäntapaan ja työskentelen pailjon itseni kanssa,jotta pysyn raittiina..se on hieno tunnu kun pystyy taas nauttimaan elämästä ja vielä selvinpäin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä462429Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri391700Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241463- 891432
IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl321171- 1351125
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624926Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa240911kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!17863