Jäätteenmäki puhuu niin totta kuin osaa

Katkera on edelleen tämä KEPUn Golgatan Olga.

Näköjään Jäätteenmäelle on mahdotonta suoraan myöntää, että hän itse punoi sellaisen valheiden verkon, että lopulta itse sotkeutui siihen täysin.

Anneli Jäätteenmäki joutui eroamaan pääministerin paikalta, koska menetti eduskunnan luottamuksen. Tämä on faktaa. Jäätteenmäen uudet valheet ovat taas sitä hänen kehittelemäänsä fiktiota.

Kannattaa muistaa, että Jäätteenmäen viimeisenä pääministeripäivänä yksikään KEPUlainenkaan ei noussut eduskunnassa puolustamaan Jäätteenmäkeä. Hänestä oli saatu tarpeeksi sekä KEPUn sisällä että sen ulkopuolella.

Jäätteenmäki hankki vaalikampanjassa rikollisin keinoin salaisia asiapapereita. Hän yllytti korkean virkamiehen virkarikokseen. Tämän asian peittely-yritykset lopulta johtivat Jäätteenmäen eroon.

Jäätteenmäen jälkeen KEPU nosti sattumapääministeriksi "rehellisimmän miehen, joka heiltä löytyy" (näin sanoi Eero Lankia). Myöhemmin on nähty, että tämä "rehellisin mies" eli mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanenkin on jäänyt kiinni useista valheista.

16

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda merkkiä

Hiertääkö Känän tampooni taas?

• Puolet elintarvikevirastosta

Voi miten makeat naurut saa tavallinen kansalainen, kun Anneli tuli ja sanoi mitä kansan syvät rivit ovat jo pitkään tiennet. Nyt lipinistit kiehuu kauhusta ja osa puree jo omaa häntäänsä!!!

• uoiuoi
    • muut vain valehtelevat

Äärioikeisto jättää kertomatta asioita - siellähän niitä salaisuuksia on ja pinnalle kokkareiden jätökset vaan pulpahtelee.

• kepu pettää aina

Kepulainen imee jo äidinmaidossa patologisen valehtelun tavan. Tämän takia kepulaiselta ei voi edes odottaa toden puhumista.

Kun kepulainen avaa suunsa, vastuu siirtyy kuulijalle. Lähtökohtana on, että kepulainen valehtelee aina. Jopa omiensa mukaan kepun rehellisin mies Matti Vanhanen on jäänyt kiinni monista julkisista valheista.

• ja ne heiluu lujaa

http://fi.wikipedia.org/wiki/Anneli_Jäätteenmäki

• niin on hyvä kuin käy

Anneli Jäätteenmäki on europarlamentaarikko ja entinen pääministeri.

"Olen yrittänyt puhua mahdollisimman totta."

"En ollut näitäkään pyytänyt ja ne tulivat minulle yllätyksenä."

"Välttelevistä lausunnoista on ymmärrettävästi syntynyt epäjohdonmukainen kuva. Uskon, että nyt esittämieni tietojen valossa muodostuu oikea kuva."

"En ole saanut mitään papereita. Minulla on kaksi korvaa, ja olen kuullut kaikenlaista."
      (kysymykseen mistä hän oli saanut tietää Irak-muistiosta. )

"En tiedä, kuka tietoja vuotaa."

"En voi paljastaa lähdettäni."

"Puhun niin totta kuin osaan."

• puhut totta
    • kyvykkäänä...

ei edes keskinkertaisena ja kun on sentäs aika tärkeistä asioista kysymys...

• Anonyymi

Muunnetun totuuden puhuminen jatkuu, ... kepussa.

• Anonyymi

Jäättenmäki valittiin Eu- mepiksi palkinnoksi valehtelustaan.

• Anonyymi

Valehtelemalla olemme pudonneet apupuolestatuksestakin oppositioon.

• Anonyymi

Kunpa nousisimme vielä kerran apupuluekastiin! Silloin avattaisiin shampanjapullot.

• Anonyymi

Jäätteenmäki ryssi hommansa ihan omaa tyhmyyttään, varsinainen pula-ajan juristi.

• Anonyymi

Suoraan sanoen meidän tulee lopettaa valehteleminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      198
      2518
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1957
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1069
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      853
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe