Katkera on edelleen tämä KEPUn Golgatan Olga.
Näköjään Jäätteenmäelle on mahdotonta suoraan myöntää, että hän itse punoi sellaisen valheiden verkon, että lopulta itse sotkeutui siihen täysin.
Anneli Jäätteenmäki joutui eroamaan pääministerin paikalta, koska menetti eduskunnan luottamuksen. Tämä on faktaa. Jäätteenmäen uudet valheet ovat taas sitä hänen kehittelemäänsä fiktiota.
Kannattaa muistaa, että Jäätteenmäen viimeisenä pääministeripäivänä yksikään KEPUlainenkaan ei noussut eduskunnassa puolustamaan Jäätteenmäkeä. Hänestä oli saatu tarpeeksi sekä KEPUn sisällä että sen ulkopuolella.
Jäätteenmäki hankki vaalikampanjassa rikollisin keinoin salaisia asiapapereita. Hän yllytti korkean virkamiehen virkarikokseen. Tämän asian peittely-yritykset lopulta johtivat Jäätteenmäen eroon.
Jäätteenmäen jälkeen KEPU nosti sattumapääministeriksi "rehellisimmän miehen, joka heiltä löytyy" (näin sanoi Eero Lankia). Myöhemmin on nähty, että tämä "rehellisin mies" eli mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanenkin on jäänyt kiinni useista valheista.
Jäätteenmäki puhuu niin totta kuin osaa
10
334
Vastaukset
- vaihda merkkiä
Hiertääkö Känän tampooni taas?
- Puolet elintarvikevirastosta
Voi miten makeat naurut saa tavallinen kansalainen, kun Anneli tuli ja sanoi mitä kansan syvät rivit ovat jo pitkään tiennet. Nyt lipinistit kiehuu kauhusta ja osa puree jo omaa häntäänsä!!!
- uoiuoi
Turhaan enää tuota jatkat, syypää Annelin eroon painostamiseen on jo tiedossa
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000022496421 - muut vain valehtelevat
Äärioikeisto jättää kertomatta asioita - siellähän niitä salaisuuksia on ja pinnalle kokkareiden jätökset vaan pulpahtelee.
- kepu pettää aina
Kepulainen imee jo äidinmaidossa patologisen valehtelun tavan. Tämän takia kepulaiselta ei voi edes odottaa toden puhumista.
Kun kepulainen avaa suunsa, vastuu siirtyy kuulijalle. Lähtökohtana on, että kepulainen valehtelee aina. Jopa omiensa mukaan kepun rehellisin mies Matti Vanhanen on jäänyt kiinni monista julkisista valheista. - ja ne heiluu lujaa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Anneli_Jäätteenmäki
- niin on hyvä kuin käy
Anneli Jäätteenmäki on europarlamentaarikko ja entinen pääministeri.
"Olen yrittänyt puhua mahdollisimman totta."
"En ollut näitäkään pyytänyt ja ne tulivat minulle yllätyksenä."
"Välttelevistä lausunnoista on ymmärrettävästi syntynyt epäjohdonmukainen kuva. Uskon, että nyt esittämieni tietojen valossa muodostuu oikea kuva."
"En ole saanut mitään papereita. Minulla on kaksi korvaa, ja olen kuullut kaikenlaista."
(kysymykseen mistä hän oli saanut tietää Irak-muistiosta. )
"En tiedä, kuka tietoja vuotaa."
"En voi paljastaa lähdettäni."
"Puhun niin totta kuin osaan." - puhut totta
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000022500234
Lue myös avaus, jonka västine tämä on. - kyvykkäänä...
ei edes keskinkertaisena ja kun on sentäs aika tärkeistä asioista kysymys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604783
- 653868
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2193370- 1143091
- 482924
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2542087- 381923
- 1081892