katujen kasvatti...

surusilmä

Mistä aloittaisin.Nyt olen 22.v.Äitini narkkari juoppo,isäni juoppo.
Okei,synnyin sairaalassa joka olikin mun eka laitokseni.
Mummoni kasvatti mua n.3 vuotta.
Seuraavassa lastenkodissa asuin n.5 vuotta sisaruksieni kanssa.
isääni en ollu tavannu ja äitistäni oli hämärä kuva.
Sisarukseni ja mut erotettii jo sillon.Kaks nuorempaa meni sijaiskotiin ja yks sisko jäi toiseen lastenkotiin.
Sitten päädyin pitkäaikais lastenkotiin.Siellä elelin 14 vuotiaaks asti jolloin olin jo narkkari ja ehkä juoppokin.Viihdyin kadulla siellä oli mun perheeni.Opin nopeesti elämään sellasta elämää, mullahan oli jo hyvät lähtökohdat.
Sitten jouduin koulukotiin.no,se oli aikamoinen laitos.
Mut pistettii koppi hoitoon 3kk.En nähny ketää muuta kun joka mut saatto vessaa ja toi ruokaa.Ehkä must meinattii tehdä hullu,mut siellä elelin n.3 vuotta jollon karkasin.No,parhaan tuloksen tein sinne paikkaan olin karussa n.puol vuotta asuin roskiksissa ja rappukäytävissä ja missä milloinkin.Olin silloin 16 vuotta.
Vuodet meni kun sumussa.Ihan selvinpäin.Vaikka paljoo en sieltä muistakkaa.
18 vuotiaana mut heitettii pihalle sieltä olin n.vuoden kadulla ilman kämppää,perhettä.
Sillon mulla oli YSTÄVÄT!!!
Tapasin mua 10 vuotta vanhemman miehen joka ei käyttäny mitää.Hän mut pelasti.Nyt olen ollut selvinpäin 4 vuotta ja naimisissa 3 vuotta.Olen töissä ja elän "normaalia" elämää.Joka päivä menen päivä kerrallaan ja kartan vanhoja ystäviä,uusia en vielä halua sillä lapsuudestani on arvet tullu että olen vielä varuillani,mutta muuta mulla ei oo kun mieheni ja kiitollinen hänelle.

5

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onni on tässä ja nyt

      Sulla on tosi rankka elämä takana, vaikka olet noin nuori. Hienoa, että löysit miehen, joka pitää susta huolen. Älä koskaan kadota sitä onnea, vaikka elämä ei aina kulkisikaan hyvin. Olet ansainnut elämän, vaikka vanhempasi eivät sitä sinulle antaneetkaan. Jos joskus saat omia lapsia, anna heille se mistä itse jäit paitsi. Enkeleitä ja aurikoa elämääsi!!

    • Mistä sait

      töitä, et varmaan pahemmin kouluja käynyt...?

      Onnea ja menestystä elämälle! :)

    • zate

      syntymä, vuonna -69
      lastenkotiin -72
      sijaiskotiin -76
      koulukotiin -80 (kesti 7,5v)
      ekakerta linnassa -86 (toiset lähti koulukodista lomalle kesäksi minä sukevalle)
      sen jälkeen tasasin väliajoin noin tusina linnareissua, jossain välissä tullu tehtyä 4 lasta muijan kaa, hyvä muija
      nyt näyttää jo hiukan paremmalta,
      sama muija vieläkin ilman sitä oisin haudassa tai kakolan pimeimmässä kopissa, ja avaimet kaivossa.
      että semmosta, ei muuta ku etiä päin sano mummo lumessa.

    • surusilmä

      no,kyllä pakolliset koulut kävin koulukodissa ja vaikka vähän tökkikin.noin 5 eri ammattia olen yrittänyt lukea,mutta aina tuli joku rokuli päivä ja ne jäi,mutta vuos sitten otin taas itseäni niskasta kii ja kävin lukees sen ammatin,tuskaa oli,mutta kannatti.

    • surusilmä

      on se nii vaa että kun se toinen siinä vieressä tuuppii eteenpäin niin ihmeen kummasti sitä jaksaa.Onnea sulle jatkossa ja pidetään lippu korkeella...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe