katujen kasvatti...

surusilmä

Mistä aloittaisin.Nyt olen 22.v.Äitini narkkari juoppo,isäni juoppo.
Okei,synnyin sairaalassa joka olikin mun eka laitokseni.
Mummoni kasvatti mua n.3 vuotta.
Seuraavassa lastenkodissa asuin n.5 vuotta sisaruksieni kanssa.
isääni en ollu tavannu ja äitistäni oli hämärä kuva.
Sisarukseni ja mut erotettii jo sillon.Kaks nuorempaa meni sijaiskotiin ja yks sisko jäi toiseen lastenkotiin.
Sitten päädyin pitkäaikais lastenkotiin.Siellä elelin 14 vuotiaaks asti jolloin olin jo narkkari ja ehkä juoppokin.Viihdyin kadulla siellä oli mun perheeni.Opin nopeesti elämään sellasta elämää, mullahan oli jo hyvät lähtökohdat.
Sitten jouduin koulukotiin.no,se oli aikamoinen laitos.
Mut pistettii koppi hoitoon 3kk.En nähny ketää muuta kun joka mut saatto vessaa ja toi ruokaa.Ehkä must meinattii tehdä hullu,mut siellä elelin n.3 vuotta jollon karkasin.No,parhaan tuloksen tein sinne paikkaan olin karussa n.puol vuotta asuin roskiksissa ja rappukäytävissä ja missä milloinkin.Olin silloin 16 vuotta.
Vuodet meni kun sumussa.Ihan selvinpäin.Vaikka paljoo en sieltä muistakkaa.
18 vuotiaana mut heitettii pihalle sieltä olin n.vuoden kadulla ilman kämppää,perhettä.
Sillon mulla oli YSTÄVÄT!!!
Tapasin mua 10 vuotta vanhemman miehen joka ei käyttäny mitää.Hän mut pelasti.Nyt olen ollut selvinpäin 4 vuotta ja naimisissa 3 vuotta.Olen töissä ja elän "normaalia" elämää.Joka päivä menen päivä kerrallaan ja kartan vanhoja ystäviä,uusia en vielä halua sillä lapsuudestani on arvet tullu että olen vielä varuillani,mutta muuta mulla ei oo kun mieheni ja kiitollinen hänelle.

5

1493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onni on tässä ja nyt

Sulla on tosi rankka elämä takana, vaikka olet noin nuori. Hienoa, että löysit miehen, joka pitää susta huolen. Älä koskaan kadota sitä onnea, vaikka elämä ei aina kulkisikaan hyvin. Olet ansainnut elämän, vaikka vanhempasi eivät sitä sinulle antaneetkaan. Jos joskus saat omia lapsia, anna heille se mistä itse jäit paitsi. Enkeleitä ja aurikoa elämääsi!!

• Mistä sait

töitä, et varmaan pahemmin kouluja käynyt...?

Onnea ja menestystä elämälle! :)

• zate

syntymä, vuonna -69
      lastenkotiin -72
      sijaiskotiin -76
      koulukotiin -80 (kesti 7,5v)
      ekakerta linnassa -86 (toiset lähti koulukodista lomalle kesäksi minä sukevalle)
      sen jälkeen tasasin väliajoin noin tusina linnareissua, jossain välissä tullu tehtyä 4 lasta muijan kaa, hyvä muija
      nyt näyttää jo hiukan paremmalta,
      sama muija vieläkin ilman sitä oisin haudassa tai kakolan pimeimmässä kopissa, ja avaimet kaivossa.
      että semmosta, ei muuta ku etiä päin sano mummo lumessa.

• surusilmä

no,kyllä pakolliset koulut kävin koulukodissa ja vaikka vähän tökkikin.noin 5 eri ammattia olen yrittänyt lukea,mutta aina tuli joku rokuli päivä ja ne jäi,mutta vuos sitten otin taas itseäni niskasta kii ja kävin lukees sen ammatin,tuskaa oli,mutta kannatti.

• surusilmä

on se nii vaa että kun se toinen siinä vieressä tuuppii eteenpäin niin ihmeen kummasti sitä jaksaa.Onnea sulle jatkossa ja pidetään lippu korkeella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      208
      17045
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      165
      12133
    3. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      176
      6656
    4. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      41
      5930
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      64
      4832
    6. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      10
      4676
    7. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      18
      3914
    8. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      97
      3606
    9. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      80
      3546
    10. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      3271
    Aihe