Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hyvinkään kampaamot

uusitulokas

Minkä hintaista on leikkuuttaa Hyvinkäällä kampaamossa hiukset (naisilla)?
Ja mihin kampaamoihin täällä kannattaa mennä saksittavaksi? :)

34

8608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanta-asiakas

      suosittelen kampaamo leaa todella hyvä ja halpa!! 18ekee leikkuu ja saat sellaiset ku haluut ja antaa kysyttäessä rehellisen oman mielipiteen hiustenlaadusta ja niitten mallista(sopiiko vai ei kasvojen piirteisiin) puh: 019-451500. soita sinne ja varaa aika.

      • kanta-asiakas 2

        olla sun pussista pois jos pimeenä tekee!! ja v ittuu se sulle kuuluu kuten muillekkaan miten se hommansa tekee ku kerran leikkaa hyvin ja tekee kunnollista jälkee!!


      • hintatietoinen
        kanta-asiakas 2 kirjoitti:

        olla sun pussista pois jos pimeenä tekee!! ja v ittuu se sulle kuuluu kuten muillekkaan miten se hommansa tekee ku kerran leikkaa hyvin ja tekee kunnollista jälkee!!

        vaihdan paikkaa,jos en saa kampaajaltani kuittia.
        Se on merkki asiallisesta liiketoiminnasta.
        Nyt olen kampaajaa vailla ja meinaan tehdä soittokierroksen liikkeisiin.Kysyn kuka on pudottanut hintoja alv alenemisen verran?


    • jussintorilla

      on paikka missä mä oon muutaman kerran käyny. melko kallis paikka on, ottanu kaks väriä ja leikkuuttanu, makso noin 80 egee. salakuuntelijana kuulin kerran ollessani, et otti 40 egee joltain tytsyltä ku leikkas vaan. ihan hyvää j

    • vielä...

      Mitä kampaamoja suosittelette, ku pitäs saaha reilusti väriä ja "uusia tuulia"?

      • kanta-asiakas

        Ehdottomasti jussintorilla oleva Sininen-hetki..tekee hyvää jälkeä, hintojen arvoinen. Hyvä ja nuorekas palvelu!


      • olen asiakas
        kanta-asiakas kirjoitti:

        Ehdottomasti jussintorilla oleva Sininen-hetki..tekee hyvää jälkeä, hintojen arvoinen. Hyvä ja nuorekas palvelu!

        Kyllä Hiusstudio 5.ssä tehdään hyvää jälkeä, olen ollut tyytyväinen.

        En vain aina jaksaisi kuunnella vierestä sen yhden kampaajan kälätystä, nimeä en muista, semmoinen pitkänsorttinen, jutut on semmoisia että sillä on varmaan ruuvit aika paljon löysällä. En onneksi ole hänen asiakkaansa, mutta miten sitä korvansa tukkii?

        Eiks kampaajat osaa pitää naamaansa kiinni ellei niillä ole mitään täysijärkistä sanottava?


      • läpäläpälällää
        olen asiakas kirjoitti:

        Kyllä Hiusstudio 5.ssä tehdään hyvää jälkeä, olen ollut tyytyväinen.

        En vain aina jaksaisi kuunnella vierestä sen yhden kampaajan kälätystä, nimeä en muista, semmoinen pitkänsorttinen, jutut on semmoisia että sillä on varmaan ruuvit aika paljon löysällä. En onneksi ole hänen asiakkaansa, mutta miten sitä korvansa tukkii?

        Eiks kampaajat osaa pitää naamaansa kiinni ellei niillä ole mitään täysijärkistä sanottava?

        Se tietty nainen ei ole enää siellä, ei ole ollut aikoihin. En tiedä minne lähti, ei ole ollut ikävä.

        Luultavasti tarkoitit sitä joka puhui lapsuudestaan parkanossa aika pehmeäpäisiä juttuja? Ja muuta vastaavaa.


    • Maiaaia

      Suosittelen intersportin vieressä olevaa Hiustiimi kampaamoa! Asiakkaana olen ollut jo 5 vuotta ja aina ollut tyytyväinen! Kampaaja on tosi mukava ja todella panostaa ja tekee työnsä ammattitaitoisesti ja omaleimaisesti ja on oikeasti kiinnostunut hiusten kunnosta ja siitä että väri tosiaan pysyy. Käyttää myös ns. hiusta säästäviä värejä.

    • Hiusstudio

      Heips

      jos olet harkitsemassa hiustyylin vaihtoa, suosittelen käyntiä Jussintorin Hiusstudio 5:ssä. Siellä on todella ammattitaitoista henkilökuntaa ja työn jälki ensiluokkaista. Ainoa huono puoli on paikkakunnan keskivertoa korkeampi hintataso. Itse olen ollut ao. paikan palveluun todella tyytyväinen, mutta kustannussyistä käyn myös muualla.

      • Siellä minäkin käyn

        Verrattiin töissä yksi päivä hintoja: yksi asui Hesassa, minä Hyvinkäällä ja yksi Riksussa eli hinnat oli sen mukaiset, Hyvinkäällä kunnolla halvemmat kuin Helsingissä ja Riksussa hieman halvemmat kuin Hyvinkäällä. Eli Hiusstudion hinnat on kohdallaan ja suhteessa työn jälkeen.

        Sen sijaan sama kun mistä joku muu kirjoitti: jutut siellä on joskus aika karmeita. Johtuu lähinnä siitä yhdestä kampaajasta, tiedän kyllä nimenkin mutten viitsi sitä tähän laittaa. Ne muut tuntuu ihan järjellisiltä.

        Katso kenelle menet siellä. Ja vaikka saisit ihan hyvän kampaajan, niin sulje korvasi muilta puheilta.

        Jotkut kampaajat ilmeisesti tarvii terapiaa asiakkailta.


    • tyytyväinen asiakas

      twisteriä, uudenmaankadulla yhteiskoululta vähän eteenpäin samalla puolella. Omat lyhyet hiukseni ovat pysyneet todella hyvin mallissaan vaikka pituutta on tullut lisää. Leikkuun hinta korkeahko, ehkä n. 26 E. Kerran myös värjäytin siellä hiukseni ja koskaan ei ole niin hyvin väri pysynyt kuin heidän käsittelynsä jälkeen, hintakin oli halve´mpi kuin entisellä vakkarikampaajallani jonka värit lähti yleensä kahdessa viikossa. Pitkät aukioloajat joten ajan saa nopeastikin.

    • elli1983

      Famen kampaamo oli mukava kokemus..Katso kotisivut siellä oli ainakin hintoja.

    • :))

      Hyvin hius,Hyvinkäänkadulla...Siis paras paikka mis olen käynyt(ja niitä on paljon). Kampaaja mukava,leikkaa todella hyvin,ei "nalkuta"värjätyistä ym.. Kaikki kelle olen suositellut,ovatkin jääneet pitempiaikaisiksi asiakkaiksi.

      • suosittelija

        suosittelen Hyvin Hiusta. Olen ollut asiakkaana kyseisellä kampaajalla n. 15 vuotta. Nyt olen muuttanut Hyvinkäältä pois ja kaipaan todella yhtä hyvää kampaajaa.


    • Girppu72

      En suosittele sitä mäkkäriä vastapäätä olevaa kampaamoa. Toisen kampaajan lapsella oli täitä koulussa.

    • -.-

      Ai että hävytöntä, kun kampaajan lapsella on täitä! Pitäisikö kampaajien pukea lapsilleen raitahuppu päähän kouluun vai keksitkö täiden karttamiseen jotain erityiskeinoja, joita vain kampaajilla on?

      • Lude11

        No on todella hävytöntä!!! Kyllä kampaajan pitäisi huomata jos omalla pennulla on täitä, yök.


      • duni-
        Lude11 kirjoitti:

        No on todella hävytöntä!!! Kyllä kampaajan pitäisi huomata jos omalla pennulla on täitä, yök.

        No onhan se varmaan ne täit huomannut ihan niinkuin muutkin äidit. Täit on vaan sen verran sitkeitä etteivät välttämättä lähde ekalla hoitokerralla.


    • Muorix5

      Etsin etunimeltään N: kirjaimella alkavaa kampaaja, Hyvinkäällä pitäisi työskennellä, kait. Klaukkalasta hänet löysin ja nyt ei tietoa, missä on, että saisi hiukset leikattua. Teki hyvää jälkeä. Tunnistaako kukaan?

      • *_*

        Suosittelen lämpimästi F.A.M.E a. Ei ehkä halvin mutta taitavat naiset töissä.


    • Uutta etsimässä

      Onko kenelläkään kokemusta millainen on kampaamo päivitys sillankorvankadulla? Olen aika varovainen uusien kampaajien suhteen ja edellinen kampaajani lopettaa =(

    • jdfjjd

      Marssikaa Rajamäkeen. Hiuskeitaan Pasi hoitaan tukan kuntoon.

    • Loivat kiharat

      Onko kenellekään permanentissa laitettu kaukaloa kaulalle ja heitelty permanenttiaineet rullien päälle. Minulle tehtiin näin. Olisin tarvinnut käsineet käsiini, sillä jouduin itse pyyhkimään pumpulilla korviini, kasvoille ja kaulle mennyttä väkevää ainetta. Kädet ja jakun kaulus haisevat vieläkin. Pesupaikalla, kiinnitysaineiden kohdalla kampaajalle tuli niin kiire että hän vain huuhtaisi päätäni kaksi kertaa ja laittoi pyyheliinan päälle. Taisi niistäkin aineista jäädä karmeaa hajua. Sinänsä permis onnistui, mutta pelkään nielleeni sekä nenän että ihon kautta suuren määrän myrkkyjä. Oli pakko huuhdella kotona vielä samana iltana että pystyin nukkumaan.
      - Annoin kampaajalle myöhemmin palautetta, mutta vielä kiinnostaisi, onko tuollainen käytäntö yleinenkin. Ei ikinä enää samanlaista! Kyllä luottokampaaja olis aarre. Kuitenkin tekis mieli luottaa uusiinkin eikä tarkistella etukäteen kaikkea mahdollista.

      • kamppari

        kyllä tuo kaukalo on ihan normaalikäytäntö, toiset tykkää käyttää ja toiset ei. se kaukalohan estää permisaineen valumista kapalle/vaatteille ja näin ollen suojaa. myöskin pumpuli asiakkaalle on ihan normaalia. TOTTAKAI!!! permisainetta pitää laittaa reilusti jotta sitä varmasti menee joka paikkaan ja asiakas itse tietää mistä se valuu ja omalla pumpulilla on hyvä pyyhkiä. kampaaja ei voi nähdä rullien välistä mistä se valuu. jos sinulle tuli olo, että tarvitsisit hanskat, niin miksi ihmeessä et pyytänyt? me olemme kampaajia, emme ajatusten lukijoita.

        permiksessä käytetään permanenttiainetta joka rikkoo hiuksen rikkisillat ja kiinnitysainetta joka sitten kiinnittää ne uudelleen, näin saadaan aikaan hiuksiin KEMIALLINEN rakennekäsittely, eli permanentti. työtapoja, välineitä ja menetelmiä on yhtä paljon kuin tekijöitä, jos lopputulos on onnistunut niin mikä on ongelmasi?

        mikäli pelkäät nielleesi nenäsi tai ihosi kautta kemikaaleja niin voin kertoa että huolesi on aiheeton, suun kautta niellään. jos pelkäät kemikaaleja yleensä, ei permanentti ole sinulle oikea palvelu. luulen, että kemiasi kampaajasi kanssa eivät vain kohdanneet ja tästä syystä jäit "paskan maku suuhun" loppujen lopuksi kuitenkin onnistuneesta työstä.

        olet oikeassa että luottokampaaja on aarre, valitettavasti sinun on vain itse löydettävä hänet. sinulle permanentin tehnyt on varmasti aika monen luottokampaaja. kaikilla ei vain kohtaa ja tiedän että toisinaan se on ihan pikkujutuista kiinni, mutta onneksi asiakas saa itse päättää kenen luona käy :)

        hyvää juhannusta!!!


    • blondiini

      Mä tarviin kans kampaajan hyvinkäältä.
      Muutin tänne just keski-suomesta, oon 35v ja mun hiuksia pitää blondata. kuka täällä hallitsee hiusten vaalennuksen siten ettei ne jää keltaisiksi??
      ja sais olla edullisempi paikka.... ;)

      • Anonyymi

        Tämä kiinnostaa minuakin. En ole löytänyt sellaista paikkaa Hyvinkäältä :/


    • mieti vähä!

      taitaa tämä kampaaja olla ihan kyseisestä liikkestä kun noin puollustelee =) ja ei sitä permisainetta tarvii lotrata sen hiuksen kanssa. jos on ollu kaukalot ja suojattu vielä kapalla ja pyyhkeellä niinkun kantsis niin ei vaatteiden kuulu alkaa haista permisaineelle. huolimaton tekijä.

    • Asiakasmonessapaikas

      Miksi suurimmalta osalta kampaajista puuttuu ammattiylpeyttä? Ei enää välitetä asiakastyytyväisyydestä lainkaan. Ja ei, aina ei ole asiakkaassa vika vaan siellä kampaajan päässä..

      • Anonyymi

        Tämän olen huomannut, kait oma ylpeys on tärkeämpää kuin hyvä asiakaspalvelu. Kyllä Hyvinkäällä valitettavasti olen näitä kauhutarinoita kuullut eräistä kampaamoista, joita ei voi suositella. Tämä on kuitenkin niin pieni kaupunki, että sana leviää äkkiä, vaikka ei täällä nimiä kirjoittaisi...


    • Anonyymi

      En kyllä suosittelen Tuomaankadun hyvinhiusta, leikkasi huonosti hiukseni.

      • Anonyymi

        Sama juttu Hyvinhius pilasi kampaukseni.En todellakaan suosittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu Hyvinhius pilasi kampaukseni.En todellakaan suosittele.

        Pilasiko hän värjäyksessä hiuksesi? Itse olen käynyt Margit kampaamossa Jussintorilla.


    • Anonyymi

      Custom Curls oli ihan paras, harmi kun lopetti!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe