omia hevosia!!

princess Julie

Mulla on yks täysverinen ja kaks ruotsalaista puoliveristä. Ne asuu tällä hetkellä mun kaverin tallilla, mut sitten kun oma talli on saatu valmiiksi (luultavasti ennen kesää) niin ne muuttaapi sinne. =D Mulla on kotona koira ja kissa. Haluisin alkaa viestittelee semmosille ihmisille joilla myös olisi omia heppoja tai hoitohevosia. Niin, tai poneja. Ikää sais olla 14-20 vee ja pojjaat sekä tytöt saa vastailla. Ite oon 16. Laittakaa sähköpostiossanne siihen viestii jos aiotte vastailla. Tänkss

5

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

no mä olen kans hepan omistaja. voit laitella mulle viestii ossaan [email protected], jos kiinnostaa.

• Mayday

Moips.
      Multa löytyy kotoa kaksi koiraa ja kaksi kissaa. Tallilta löytyypi sitten vuokrahevonen. Vielä reilu puoli vuotta ikää löytyy 14- vuotta. Osoite olis sitten [email protected], jos kiinnostaa :D

• volum

elikkä jos haluat voit laitellaq mulle mailia ossaan [email protected]
      ootelen jos haluat kirjoitella :)

• typykkä.

Määki haluun hevosen

• eve__<3

sun pitäis alkaa tekee vaik jotai työtä, vaik esim. rupeet ulkoiluttaa sun naapureitten koirii ja pyydät siit vähän rahaa ja sit meet avustajaks vaik johonki kauppaa tai ärrälle. Sit rahat säästöö ja sillai.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      801
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      636
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      619
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe