Joka aamu on armo uus,miksi huolta siis kantaa!Varjot väistyy ja vajavuus,Jeesus voimansa antaa.
Virsi 547
34
742
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis sävelmä, hyvät sanat.
- Anonyymi
Ite tykkään enemmän Ramonesista.
- Anonyymi
Miksi tuo akka saa tehdä tänne noita aloituksia ?
- Anonyymi
Virret ovat elämän suola ja makeus.
- Anonyymi
kaunis virsi
- Anonyymi
Minä tykkään mixatuista https://www.youtube.com/watch?v=Q9aNSOA_aHs
mutta kaikilla oma maku musiikissa. - Anonyymi
Pääasia, että virsiä lauletaan.
- Anonyymi
Miksi? Ihan paskaahan nuo on musiikillisesti. Samaa ulinaa kaikki.
- Anonyymi
Kyllä Olavi Virran Yö kerran unhoa annoit on paras valssi
- Anonyymi
Mutta virret on vielä parempia.
- Anonyymi
Onko Olavi Virralla virsiäkin levytettynä
- Anonyymi
virsi tampereelta mää ja tapparan mies. pysykää lakeuksilla kun ette pelaa edes lätkää
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=MkDyJWwHCx4
Minä tykkään Lapuan taisteluvirrestä, eteläpohjanmaan mieslaulajien Jussit, esittämänä.- Anonyymi
Niin minäkin.
- Anonyymi
Onko Seinäjoella vielä niitä virsimaratoneja?
- Anonyymi
Päivä lähtee parhaiten käyntiin, kun hyräilee virttä.
- Anonyymi
Komia on virsi.
- Anonyymi
Totta myös tänään. Olemme Herran arvon varassa ja armon kerjäläisiä. Mutta Kristus on täyttänyt lain ja sovittanut syntimme. Siinä on kristinuskon suuri mahtavuus.
- Anonyymi
Herättäjäjuhlat heinäkuus Vaasas, siälä veisatahan
- Anonyymi
Voimia kaikille taistelussa pahuutta vastaan. Pahuutta, joka uhkaa musertaa meidän oman kristillis-kansallisen kulttuurimme.
- Anonyymi
Millä lailla itse taistelet pahaa vastaan? Olet salaiselta henkilöllisyydeltäsi Mustanaamio?
- Anonyymi
Aivan herttaisen yhdentekevää.
- Anonyymi
Totta on että olemme Herran armon varassa. Eli pelastus on Jumalan lahja.
- Anonyymi
Kaunis laulu.
- Anonyymi
Kun on uskossa, niin sateenkaariasiat eivät kiinnosta yhtään tippaa.
- Anonyymi
Usko sinä vaikka saappaaseen kuinka typerä voi fundis olla??
- Anonyymi
Ihana kappale!
- Anonyymi
Suosittelen virsilaulantaa vapaa-ajan vietoksi baari-iltojen sijaan.
- Anonyymi
Kristillisyyden lisääntyminen tunnetusti vähentää väkivaltaa. 1800-luvun häjyilyn lopetti herännäisyyden leviäminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristillisyyden lisääntyminen tunnetusti vähentää väkivaltaa. 1800-luvun häjyilyn lopetti herännäisyyden leviäminen.
Kummasti kristityt aloittivat sekä ensimmäisen ja toisen maailmansodan, valloittivat Amerikan , Afrikan ja ison osan Aasiaa.
Satoja miljoonia tapettiin.
- Anonyymi
Kaunis virsi, hyvät sanat.
- Anonyymi
Hyvä virsi koulun aamuhartauteen.
- Anonyymi
Hyvä aamuvirsi, mutta voi sitä illallakin veisata.
- Anonyymi
Jumala rankaisoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975868Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442787- 442277
- 932009
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381981Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291365- 761332
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131257Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41197Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2801183