Heh! Heh!
Täytyy ihailla KEPUn likaisten temppujen osaston aktiivisuutta. Ensi vuoden eduskuntavaalikampanjan lähtölaukauksena voidaan pitää osaston operaatio Jaskaria. Sillä haluttiin mustamaalata Kokoomusta.
Nyt hiljaisena uutiskautena KEPUn likaisten temppujen osasto päästi irti katkeroituneen Anneli Jäätteenmäen. Konna-Korhonen ja kumppanit tietävät ja Jäätteenmäki itse tietää Jäätteenmäen kaatuneen Jäätteemäen valehteluun. Myös tiedetään, että Jäätteenmäki edelleen haluaa jatkaa valehtelua ja samoin tiedetään, että aina löytyy umpityhmiä KEPUleita todistamaan Jäätteenmäen valheita todeksi.
Viime päivien julkinen keskustelu on pyörinyt täysin KEPUn käsikirjoituksen mukaan. Mitään uutta ei ole tuotu esiin, mutta KEPUlit vaahtoavat taas tutulla tavalla. Näin KEPUn likaisten temppujen osasto saa puolueen omat rivit jotenkin kasaan.
KEPUn likaisten temppujen osastossa on muistissa jo kolmet Vanhasen johdolla hävityt vaalit. Lisätappioihin ei ole varaa, joten nyt on Luihu-Annelin hetki julkisuudessa.
KEPUn likaisten temppujen uusi operaatio
12
462
Vastaukset
- nimi-erkki
Kepun likaisten temppujen osastoon?
- ssssssss
Ja Ollilahan ei sitten ole Jorma Ollila!
- Kokoomuksesta
Varokaa, Kokoomuksen leipomassa leivässä on kivi sisällä.
- Valinnan varaa
..olevan. Otan osaa hätääsi.
Ps.Kumman valitsisit itse sympooliksesi,PUNATULKKUN, vaiko PASKANÄRHIN.
Mielestäni hyvin kosuvia molemmat. - Entinen keskustalainen
Olin pitkään Keskustan jäsen ja tiedän miten puolue toimii. Näin se juuri on kuin veli Känä ihanasti todistaa.
Eroni Keskustasta johtuu kuitenkin Matti Vanhasesta, joka ei sovi Keskustan johtajaksi. Hänen takiaan Keskusta on hävinnyt jo useat vaalit ja jatkoa seuraa keväällä. - Emeritus
"Täytyy ihailla KEPUn likaisten temppujen osaston aktiivisuutta. Ensi vuoden eduskuntavaalikampanjan lähtölaukauksena voidaan pitää osaston operaatio Jaskaria. Sillä haluttiin mustamaalata Kokoomusta."
---------------------------------
...ei Jaskari mitään apua tarvinnut itsensä munaamisessa. Tai sai vähäsen, kokoomushan maksoi Evan työtilat. - Ökyisäntä
Meillä keskustassa ei tietenkään ole mitään likaisten temppujen osastoa. Jos sellainen olisi, niin minä tietäisin siitä, koska kuuluisin siihen.
Itsehän sdp:n puheenjohtaja Heinäluoma kertoi Ilkka-lehdessä SDP:n kaavailleen Lipposen paluuta.- ???*
Ei sen likaisempaa kirjoittelijaa löydy. Nyt heräkin kysymys, kumpi teistä oikein kuuluu keskustaan, sinä vai keris. Keris ainakin koko ajan uhoaa puhuvansa kepun suulla.
Oletko sinä ollut "edes" kuntavaaliehdokkaana? - Ökyisäntä
???* kirjoitti:
Ei sen likaisempaa kirjoittelijaa löydy. Nyt heräkin kysymys, kumpi teistä oikein kuuluu keskustaan, sinä vai keris. Keris ainakin koko ajan uhoaa puhuvansa kepun suulla.
Oletko sinä ollut "edes" kuntavaaliehdokkaana?En toki paljasta henkilöyttäni. Olen keskeisissä luottamustehtävissä niin puolueessa kuin omassa maakunnassanikin. Onko Keris?
- (o)
Ökyisäntä kirjoitti:
En toki paljasta henkilöyttäni. Olen keskeisissä luottamustehtävissä niin puolueessa kuin omassa maakunnassanikin. Onko Keris?
esittää! Ja onhan hän alkanut antaa ohjeita niin Vanhaselle kuin Väykky-Patellekin, joten eikös hän ole silloin "ihan sisäpiirissä"?
- ökyisäntä unohtaa
Tuossa tilanteessa pitääkin pohtia kaikkia vaihtoehtoja. Kannattaisi kuitenkin lukea 1.7.03 julkaistun kolumnin loppu. Se tekee selväksi, mihin päädyttiin:
Alussa kepun puoluesihteeri Korhosen lainaama ja ökyisännän viittaama lause:
"Sosialidemokraattien keskuudessa pohdittiin useitakin mahdollisuuksia kriisin ratkaisuun. Keskustalainen pääministerivaihdos, Paavo Lipposen paluu pääministeriksi tai uusien vaalien mahdollisuus, jos hallituskriisi olisi pitkittynyt."
Sitten jatko, jonka Korhonen, Jäätteenmäki ja ökyisäntä jättivät siteeraamatta:
"Hyvin yksituumaiseksi kannaksi tiistain ja keskiviikon aikana tuli, että luottamuksen menettäminen liittyy vain pääministeri Jääteenmäen Irak-toimintaan, ei koko punamultayhteistyöhön. Siksi sosialidemokraattien linjaksi muodostui hallitusyhteistyön tukeminen ja uuden pääministeriehdokkaan hakeminen keskustan riveistä. Keskustan vaikeuksia ei sosialidemokraattien keskuudessa haluttu käyttää hyväksi." - Ökyisäntä
ökyisäntä unohtaa kirjoitti:
Tuossa tilanteessa pitääkin pohtia kaikkia vaihtoehtoja. Kannattaisi kuitenkin lukea 1.7.03 julkaistun kolumnin loppu. Se tekee selväksi, mihin päädyttiin:
Alussa kepun puoluesihteeri Korhosen lainaama ja ökyisännän viittaama lause:
"Sosialidemokraattien keskuudessa pohdittiin useitakin mahdollisuuksia kriisin ratkaisuun. Keskustalainen pääministerivaihdos, Paavo Lipposen paluu pääministeriksi tai uusien vaalien mahdollisuus, jos hallituskriisi olisi pitkittynyt."
Sitten jatko, jonka Korhonen, Jäätteenmäki ja ökyisäntä jättivät siteeraamatta:
"Hyvin yksituumaiseksi kannaksi tiistain ja keskiviikon aikana tuli, että luottamuksen menettäminen liittyy vain pääministeri Jääteenmäen Irak-toimintaan, ei koko punamultayhteistyöhön. Siksi sosialidemokraattien linjaksi muodostui hallitusyhteistyön tukeminen ja uuden pääministeriehdokkaan hakeminen keskustan riveistä. Keskustan vaikeuksia ei sosialidemokraattien keskuudessa haluttu käyttää hyväksi."Oli siis tunnustetusti otettu esille mahdollisuus käyttää niitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697424Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435084- 973402
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462289- 222138
- 342093
- 412044
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171857- 281741
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141673