Oletko SINÄ kuninkaan soturi vai vikisevä hiiri? Käy TAISTOON:
http://www.markolind.net/kuninkaansoturit/
Kuninkaan gospellevyn arvostelu:
http://www.desibeli.net/arvostelu/344
Oletko KUNINKAAN SOTURI?
9
321
Vastaukset
- kristinuskon taustaa
aloittamaan vääräuskoisten lahtaamisen?
Sehän oli esselaislahkon tavoite ja päämäärä. Jeesus oli lahkon koulutettu sotilas-messias (Qumram).
Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa,vaan miekan."
Luuk. 22:36 "Niin hän (Jeesus) sanoi heille: ... Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan."
Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta." - _siunausta heille_
mutta sivut eivät kaikkiaan tunnu oikeilta Raamattua tutkivan sydämelle. Esim. Jerusalemin seurakunta ei ollut mikään muiden seurakuntien aktoriteetti, kuten soturien kirjoitukissa lukee.
- Taistele!
Nyt ei puhuta jostain Jerusalemin alkuseurakunnasta, vaan loppuseurakunnasta! Oletko uskonsankari, vai tyydytkö hymistelemään helluntailaisena nimikristittynä? VALITSE!
- noita sivustoja tarkkaan
Taistele! kirjoitti:
Nyt ei puhuta jostain Jerusalemin alkuseurakunnasta, vaan loppuseurakunnasta! Oletko uskonsankari, vai tyydytkö hymistelemään helluntailaisena nimikristittynä? VALITSE!
Siellä sanottiin Jerusalemin seurakunnan olleen kaikkien seurakuntien johtaja.
- Taistele!
noita sivustoja tarkkaan kirjoitti:
Siellä sanottiin Jerusalemin seurakunnan olleen kaikkien seurakuntien johtaja.
Se on sivuseikka, älä juutu siihen? Jos et ole kuninkaan soturi, olet paholaisen orja, se on pääasia! Valitse puolesi!
- Anonyymi
Taistele! kirjoitti:
helluntai sitä ja tätä- eli liha puhuu, syvä vanhan aatamin uskonnollinen liha.
Raamatussa Pyhä Henki johtaa omia, eikä mikään kuninkaansoturi - lihallinen paimen.
Jumala tuntee sydämet, ihmisä on kaikenlaisia, ja käyn erään perheen luona- rinnalla kulkien.
He ovat jo iäkkäitä, eikä mitään ja koska sotatantereen ihmisiä. He laittavat uutisissakin telkun kiinni, kun veri vuotaa viesteissä...
Tavallaan sielunmaisenma heissä on pelko- ..... ei kaikkia voi sotatantereelle mussuttaa tappelemaan tappelemaan.... Ei.....
Pyhä Henki kyllä kasvattaa kentälle soturinsa, aivankuin normaalissakin elämässä, ei kaikki ole armeijassa, tehtäväkuvaa on monenlaista ja jotkut saavat panna se telkkunsa kiinni.
Silti he ovat Jumalan sotureita, heidän huulillaan on Jeesus nimi ja HÄN on voittanut.
Hän itse sanoi, etteikö voisi kutsua taivaalliset sotajoukot paikalle.
Sodomasta nähtiin, että kaksi taivaallista Enkeliä pisti matalaksi koko sen paikan maanpiirin.
Eli se siitä soturista..... nyrkkeilkäähän keskenänne.
- minä..
tosin aika pullasorsa sellainen.. ryhdistäytyä kyllä pitäisi..
Uudenvuoden lupaukseni oli kyllä alkaa varjelemaan silmiäni kaikelta joka stimuloi himoa.. vähän aikaa kun pitää silmiä kurissa (ei poissa omasta vaimosta), niin alkaa energiaa vapautumaan muuhunkin ja voi keskittyä oikeanlaisiin asioihin..
soturi tässä vaikenee ja toivoo hengellistä kuntokuuria alkavana vuonna.. - soturi vai hiiri..
kaiketi jotain siltä väliltä..
- Anonyymi
Linkki ei toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172751Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942