Antin levyjä netistä imuroivat ihmiset ovat varkaita, jotka huijaavat ja varastavat Antilta. Mutta ei kai täällä sellaisia olekaan, ei ainakaan tosi faneja.
Ostakaa Antin levyt, älkää imuroiko netistä!
10
465
Vastaukset
- ........
Enkä ottaisi edes ilmaiseksi sitä rääkymistä!
- Mielestäni
tällä palstalla varastavansa Antilta ja hänen levy-yhtiöltään?
- Zedu-
Mielestäni kirjoitti:
tällä palstalla varastavansa Antilta ja hänen levy-yhtiöltään?
Juuh.. helposti, ei maksa mitään.
- tunnustaa.....
Zedu- kirjoitti:
Juuh.. helposti, ei maksa mitään.
Onko muita, jotka kehtaavat varastaa Antilta?
- Pikakysely
Pistakää kaikki keskustelijat tähän nyt kommentti;
ostatko vai varastatko?- minäkään
en osta enkä varasta. Onhan sitä toki musiikkiakin tehty ja tota Tuiskun renkutusta en musiikiks kategorioi.
- Mielestäni
kerrottiin Antista. Lehden mukaan ekaa levyä myytiin yli 70 000 kpl, uusimpia enää vain alle 20 000.
Ovatko monet "fanit" alentuneet varastamaan Antilta? Vai miten muuten levymyynnin kehitys on selitettävissä, suosiohan vain kasvaa.
Kovin monet eivät ole tässäkään keskustelussa myöntäneet ostavansa....
Hävetkää!!- pohtija
Ensimmäistä on myyty jo pitkän aikaa joten myyntiluku selittynee sillä, uudet levyt myyneet reilussa kuukaudessa tuon alle 20 000 joten aika hyvä suoritus. Eivät silti välttämättä pääse ekan levyn lukemiin koskaan mutta eiköhän lukemat tuosta nouse ?
- kauhiasti.....
pohtija kirjoitti:
Ensimmäistä on myyty jo pitkän aikaa joten myyntiluku selittynee sillä, uudet levyt myyneet reilussa kuukaudessa tuon alle 20 000 joten aika hyvä suoritus. Eivät silti välttämättä pääse ekan levyn lukemiin koskaan mutta eiköhän lukemat tuosta nouse ?
Vähissä lienevät Antin fanit tällä palstalla, koska kukaan ei ole vielä tunnustanut ostaneensa....
Oletteko hylkäämässä Antin?
- ETTÄ..
MÄ OLEN IMUROINUT NETISTÄ SEN EKAN LEVYN JA OLEN TOSI FANI!!! MUUT KYLLÄ OLEN OSTANUT..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62755