Hukassa useamman vuoden takainen ystävä....syntynyt -75, kotoisin Lapinlahdelta...valmistunut palomieheksi Kuopiosta....sittemmin muuttanut Tampereelle opintojen perässä.Auttaisiko kyseiset tuntomerkit tunnistamaan/löytämään vanhan ystävän vuosien takaa?
Sami Koivisto
13
3170
Vastaukset
- juuup
käyppäs nekalan starkilla kattomas, tai netissä rakentajapalvelusta. siellä ainakin saman niminen jannu.
- 123abc321
Meeppä käymään Tampereella Gigantissa, jommassa kummassa niistä se päivät kuluttaa...
- Nimetön
Asun toisella paikkakunnalla, joten matkaa sinne on valitettavan paljon.....vaalea vai tumma?
- 123abc321
Nimetön kirjoitti:
Asun toisella paikkakunnalla, joten matkaa sinne on valitettavan paljon.....vaalea vai tumma?
Jos sitä tarkoitat, jonka porukoilla on vielä se huolttiski Lapinlahdella missä on juna pihalla. Niin kyllä Samin pitäis löytyä gigantista.
- Nimetön
123abc321 kirjoitti:
Jos sitä tarkoitat, jonka porukoilla on vielä se huolttiski Lapinlahdella missä on juna pihalla. Niin kyllä Samin pitäis löytyä gigantista.
Muistaakseni isä työskenteli silloin Valiolla juustomestarina.....etsimäni Sami on tumma.
- 123abc321
Nimetön kirjoitti:
Muistaakseni isä työskenteli silloin Valiolla juustomestarina.....etsimäni Sami on tumma.
Ollaan ihan samassa Samissa... Sen isä oli silloin joskus juustolassa, mut ny niillä on se matin ja liisan asema.
- Nimetön
123abc321 kirjoitti:
Ollaan ihan samassa Samissa... Sen isä oli silloin joskus juustolassa, mut ny niillä on se matin ja liisan asema.
Sama henkilö on varmaankin kyseessä,epäilykset vain heräsivät nykyisen ammatin suhteen, koska koulutukset olivat aivan jotain muuta. Mistä sinä tunnet hänet?
- 123abc321
Nimetön kirjoitti:
Sama henkilö on varmaankin kyseessä,epäilykset vain heräsivät nykyisen ammatin suhteen, koska koulutukset olivat aivan jotain muuta. Mistä sinä tunnet hänet?
se on yhden kaverin serkku ja aikoinaan ostin kuplan siltä.
- Nimetön
123abc321 kirjoitti:
se on yhden kaverin serkku ja aikoinaan ostin kuplan siltä.
Sulla ei varmaankaan ole hänen yhteystietojaan?
- sjpk74
Nimetön kirjoitti:
Sulla ei varmaankaan ole hänen yhteystietojaan?
Moro!
Jokunen vuosi sitten etsiskelit minua. Löysin ilmoituksen tänään, kun googletin oman nimen. Facebookin kautta voi pistää viestiä.
T. Sami Koivisto - Anonyymi
sjpk74 kirjoitti:
Moro!
Jokunen vuosi sitten etsiskelit minua. Löysin ilmoituksen tänään, kun googletin oman nimen. Facebookin kautta voi pistää viestiä.
T. Sami KoivistoMoto.... Mittee??
- Anonyymi
Löysin
- Anonyymi
Absolute cinema
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614