liian iso,jos käteen jää kuukaudessa 935 e.
onko
15
1296
Vastaukset
- eipä
paljoa kiinnostas tehdä mitään tolla palkalla
- et sitten
teekään mitään, et ole ikinä tehnyt. Näitä sinun kaltaisiasi tyhjäntoimittajia on Savonlinnassa ihan liikaa. (Perus)päivärahamiehiä, niin sanotusti.
- kuin ei
mitään.
- mielestä
riippuu hyvin pitkälti siitä, että mitä hommaa tekkeepi
Minä en tee nykyisiun enää työtä tai no voihan näitä bisneksiä kyllä työksikin kutsua.
Laskelin tuossa että minä hankin tuon sinun mainitsemasi 935€ noin 3,8 sekunnissa. Mietippä sitä sitten onko sulla liian iso palkka?- : - ))))))
Miten sä voit olla noin idiootti???
Kusta on sekaan mennyt isältäs reilusti kun sinua teki! Ja se näkyy! Mene lääkärin juttusille jos sulla on paha olla PELLE! - opettaja.
ensin, miten monta kielioppivirhettä olit onnistunut saamaan tuohon kirjalliseen ulostukseesi, jossa kehuit palkkatulojasi :-D
- Kimmo.K
Voi sinua pikku poloista, laskeskelehan sinä vain ojanpohjalta löytämiäsi pulloja mistä saat muutaman euron päiväpalkan jos se kerran tuntuu sinun laskutavalla suurelta bisnekseltä.
Varmasti saat lisäansiot variksenpelättimenä toimimisesta, mutta viimeinenkin keikka meni pieleen korpin ahdistellessa sinut pellolta pois ja piilouduit kauhuissasi naapurin koirankoppiin vanhaa puruluuta peloissasi imeskellen. - Välittäjä...
Housuun paskomisesta 935€? Tosin eipä sillä väliä vaikka toimitus kestäisi kauemminkin kuin 3,8 sekuntia, kun et kykene siihen kuin kahdesti päivässä. Toki kun otetaan huomioon housujen pesusta veloitettava lasku 1000€, tulee Rullelle velkaa 65€ kahdesti päivässä eli 130€ päivässä.
Pitäisikö pesula haastaa oikeuteen eläkeläisen huijaamisesta? Rulle kun ei osaa laskea menoja vaan pelkät tulot..
Siinä meillä bisneksen pyörittäjä. opettaja. kirjoitti:
ensin, miten monta kielioppivirhettä olit onnistunut saamaan tuohon kirjalliseen ulostukseesi, jossa kehuit palkkatulojasi :-D
Laske sinä allesi.
- tonto73
Kysymyksessäsi ei tullut ilmi sitä ,että jääkö sinulle tuo vajaa tonni käteen kun olet maksanut kuukauden menot, eli vuokran ym laskut??? muuten tuo palkka on aika heikko, tai riippuu elämis tottumuksista, itse en pärjäisi noilla tuloilla, eihän se tee kun 5600 markkaa, 2800 kahdessa viikossa, eli tuntipalkka olis noin 35 markkaa, euroissa 5 euroa 80 senttiä... nämä on tietysti netto lukuja, eli verottomia...
- mistä roikkuu
Riippuu siitä kuka asiaa kyselee. Soskun mielestä 376 e on huipputulot ja sillä pitäs mainiosti pärjäillä vuokranmaksun ym.laskujen jälkeen.
Minulle kyllä riittäis tuollainen 935 e mainiosti, jos töitä saisin...oonhan tehnyt orjatöitä 376 eurolla.- aivan hyvin
tulisin toimeen tuolla rahasummalla! Ja ei kai palkka koskaan voi olla liian iso?
- tonto73
tässä vaan kyselee, ei mikään gallup.. ei se kelan tai sossun paalu edes riitä vuokraan. mulla on vuokra 390 € kuussa ja en asu edes mitenkään hienosti vaan 60 luvulla rakennetussa puutalossa... mene vaan töihin tuolla palkalla, onhan se enemmän kun mikään korvaus tai tuki... ja voihan sitä kysellä kelasta asumistukee. vaikkakin menee jo suojaosuuden yli tuo vajaa tonni. raja taitaa olla 580 € voin olla väärässä.
- Pheeg
tonto73 kirjoitti:
tässä vaan kyselee, ei mikään gallup.. ei se kelan tai sossun paalu edes riitä vuokraan. mulla on vuokra 390 € kuussa ja en asu edes mitenkään hienosti vaan 60 luvulla rakennetussa puutalossa... mene vaan töihin tuolla palkalla, onhan se enemmän kun mikään korvaus tai tuki... ja voihan sitä kysellä kelasta asumistukee. vaikkakin menee jo suojaosuuden yli tuo vajaa tonni. raja taitaa olla 580 € voin olla väärässä.
tuommosella summalla pystyy elämään, ja jos ei niin kannattaa varmaan opetella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671