Onko mahdollista saada mitään kelan tukea epilepsiaa sairastavalle?
saatteko tukea
8
1154
Vastaukset
- sauvatar
Kelalta sairauspäivärahaa 300 päivältä
ja kun se tuli täyteen niin anoin
Kuntoutustukea jota saan nyt
sen lisäksi saan Kansaneläkettä
sekä 2 lapsesta lapsikorotusta.
Pienet on tulot,
mutta kyllä niillä pärjää .
Tarvitset Neurologiltasi b-lausunnon
ja neuropsykologisenlausunnon joka
myös puoltaa heikentynyttä työkykyä. - ansku-22
ja vammaistukea.Kuntousraha tosin vaatii että olet opiskelemassa.
- neiti kesäheinä
Kertoisitko vähän lisää tosta kuntoutusrahasta. Eli millä kriteereillä sä sen sait? kuinka paljo se on?
- jousimies57
kuntoutustuella 31.3.07 asti. Mutta yhtään euroa ei ole vielä näkynyt ja Kelahan vie
omansa pois (minkä se ehti mulle maksaa).
Eli miehen tienesteillä ollaan eletty syksystä asti ja eletään tästä eteenkinpäin.
Kun itse makselen kunnalle 5 kk:n palkkoja takas:( Ja valitusvirreksi meni.
Kyllä tekis jo töihin mieli.- solisti
miten niin maksat takaisin? jaksaatko selittää?
Maksoivat kaikki koulumaksut, kirjat, matkat yms.
koko lukion ajalta sekä 2-vuotisen kauppaopiston
opiskelutkulut laskuja vastaan.
Perustelut löytynevät tuolta: http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/160801094743EH
klikkaa auki kuntotusraha kohta.
Eihän näistä kukaan tavallinen ihminen mitään tiedä, sattui vaan KELA:ssa olevan inhimillinen ihminen töissä ja kertoi oma-alotteisesti mahdollisuudesta ko. tukeen.- tyttö -85
Moi!
Kuka voi saaha oikiasti tukia? Minä? Ammatiltani olen lähihoitaja..nyt opiskelen ensimmäistä vuotta artesaaniksi..
Epin kanssa menee ihan hyvin..ei vaikuta joka päiväiseen elämään juurikaan..- sauvatar
Epistä ei haittaa ole eli
lääkitys pitää kohtaukset poissa ja
olet työkykyinen.
Apteekista vain korvattavuudet lääkkeisiin.
Nauti ja ole onnellinen,
kun vielä kaikki on noin hyvin =)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata962683Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051705- 1171618
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411481Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761025- 56989
- 81954
- 45877
- 62849