vanhoja muistoja

hotmama80

Se tais olla vuos 1990,kun olin neljännellä luokalla ja olin yhdellä kaverilla yökylässä. Sen vanhemmat oli yötöissä ja me saatiin katsoo vapaasti telkkua. Twin Peaks sit alkoi ja jäin siihen ihan koukkuun. Ostin sen soundtrackin ja Lauran päiväkirjan,mikä oli musta tosi hyvä ja jännä, kun olin sillon niin nuori ja siinä oli kaikkee kiinnostavaa mun ikäiselle. Nyt on taas kiva rupee seuraan sarjaa vähän eri näkökulmasta, kun musta on tullu aikuinen.Uskon että tykkään Twin Peaksista edelleen. En malta odottaa, että seuraava jakso tulee. Vaikka muistankin suurin piirtein, mitä siinä tapahtuu, odotan sitä innolla niinku sen näkis ekaa kertaa.

6

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Donna-

      Itse olin sarjan ensiesityksen aikaan teinityttö kun se tuli tv:stä. Tykästyin heti sarjaan ja se vei kyllä mut mukanaan. Se on nerokkaalla tavalla maagista, omaperäistä, outoutta ja lumoavaa. Eipä kyllä ole toista veroista sarjaa ollut tv:ssä, ja Twin Peaks on ihan omaa luokkaansa siinä. Edes ajanhammas ei ole päässyt syömään itse sarjaa. Odotan jo niin innolla seuraavaa jaksoa! =)

    • minä jäin siihen koukkuun silloin kun se tuli (olen ilmeisesti sua pari vuotta vanhempi, ja oli kyllä jännä sarja), ja nyt epäilin vähän että miltä se tuntuu ruveta katsomaan sitä uudelleen. Olin varma että petyn, ettei sarja tunnu enää niin hyvältä. Mutta kyllä oli mahtavaa katsoa ainakin avausjakso, itse asiassa se nyt aikuisena tuntui jotenkin vielä paremmalta. Se on siis vaan jollakin tavalla niin tyylikkäästi tehty. Silloin pentuna sitä ihastuttiin niihin sarjan näyttelijöihin ja muutenkin huomio oli vähän eri asioissa, nyt taas ehti huomata kuvauskulmat ja musiikin jne... Minusta on ihanaa että se tulee taas telkusta! :D On se ollut tuolla hyllyssä vuosia jostain netistä haettuna, mutta en ole jaksanut sitä katsoa kun se on ilman tekstitystä... hehe. Katson mieluummin nyt telkkarista.

    • pölkkyrouva

      Oli se vaan hyvä silloin nuorena ja hyvä se on nytkin. =)

    • Vielä yksi lisää

      Minä katsoin sarjan ensimmäisen kerran, kun se tuli uusintana vuonna 1995, ja jäin siihen tosiaan silloin koukkuun, ja olin jo silloin kolmikymppinen. Ja edelleen katson ja odotan uusia jaksoja ihan innolla. ;) Eli ei tämä tosiaan ikäkysymys ole... Kuten edellä jo todettiin, ainutlaatuiseen tunnelmaan, musiikkiin ja upeaan kuvaukseen (ynnä kauniisiin väreihin) kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota...

    • Twin Peaks - fani

      Heips!
      Mikäs tämä Lauran päiväkirja-juttu on?
      Siis joku on kirjoittanut kirjan, joka on mukamas L.P:n päiväkirja? Kenen tekemä? Saakohan kirjastosta?

      • hot-mama80

        on Twin Peaksin tuottajan tyttären, Jennifer Lynchin kirjoittama ja se kertoo Lauran elämän joistain synttäreistä (en muista paljon se täytti, mut sai silloin sen päiväkirjan lahjaksi)kuolemaan asti. Luulisin, että löytyy kirjastosta ja varmaan taas kirjakaupoistakin, kun sarjakin taas alkoi..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe