Toivottavasti joku osais auttaa mua...
Mulla on ollut nenän limakalvot turvonneet jo viime keväästä. Myöhemmin alkoi myös korvissa tuntua sellasta paineen tunnetta, ja ne naksuu aina kun esim. nielaisen. Olen käynyt vaikka kuinka monta kertaa lääkärillä, yksityisellä ja terveyskeskuksessa. Tulehdusarvot ei ole korkealla, ja verestä otetun allergiatestin mukaan en ole allerginen millekään.
Kissan annoin pois pari viikkoa sitten ja muita eläimiä mulla ei ole. Mutta voiko kissa edes aiheuttaa tälläisiä oireita? Se oli mulla 6 vuotta ja nyt vasta viime keväänä siis tuli nää oireet. Olen syönyt antibioottikuureja, allergialäkkeitä ja käyttänyt nenäsuihkeita sekä nenän huuhtelukannua, mikään ei auttanut :( Mitä ihmettä voin enää tehdä? Jos tää johtuu kissasta niin se kissasta lähtenyt pölyhän säilyy talossa vaikka kuinka kauan vaikka se ei enää ole täällä, eli pitääkö tässä vaan kärsiä? lääkärit ei osaa enää auttaa...
Kiitos jos joku osaa antaa jonkulaisia neuvoja :)
Nenän limakalvojen turvotus/eläinallergia?
3
3539
Vastaukset
- Oireita
Myös minä jouduin luopumaan kissastani,kun tulin sille niin allergiseksi etten voinut enää pitää sitä.
Minullakin oli monta vuotta pahoja oireita.Tuo limakalvojen turvotus ainakin tuntuu tutulta.Minulla se alkoi allergisella nuhalla.Aivastutti jatkuvasti,limaa tuli kurkusta ja aivastaessa limat oikein lentelivät ympäriinsä.
Jotenkin se nuha siitä rauhoittui ja tilalle tuli hengenahdistus joka oli ihan KAMALAA!Kesti oireet ainakin pari kuukautta,vaikkei kissaa enää ollutkaan.
En tiedä noista allergiatesteistä,näkyykö niissä välttämättä,jos on vain vähän allerginen.Tuo paineen tunne korvissa tuntuu ainakin vieraalta.
On kyllä ihme,ettei lääkäritkään osaa auttaa...
Ovatko käskeneet luopumaan kissasta?
Voihan niitä limakalvoja jokin muukin ärsyttää,ei välttämättä tarvi olla eläinpöly.
Harmi,kun en pystynyt tämän parempaan. - Maria
Kärsin myös tuosta paineen tunteesta ja naksumisesta korvissa. Lisäksi mulla on jatkuvasti poskiontelontulehduksia :(
Allergiatesteistä selvisi että olen allerginen kissalle, koiralle ja vähän pölyllekin. Kissasta luovuin n. puoli vuotta sitten ja olen sen jälkeen muuttanutkin, mutta sekään ei ole tuntunut auttavan.
Ikävä kyllä en voi antaa neuvoja, mutta et ole ainoa joka kärsii tällaisista oireista.- ollutkaan
Ilmeisesti nuo oireet eivät johdukaan kissasta, vaan jostain muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847