Sihteeri ja töyhtö hiuksissa!

Varmaan

tunnistat itsesi? Töyhtö on mainio ja kaunis ja persoonallinen. Ei tuollaista ole kenelläkään muulla.

Onko sinulla suksia? Jos tulee lunta tarpeeksi niin maaliskuussa voisimme tehdä 18 km:n retken uimahallilta lähtien.

17

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on minulla!

Mulla on sukset, jos haluat lähden kanssasi uimahallilta!Jos on sama paikka, ja jos olet hän!!ps. Latu lähtee uimahallilta!!

• Täytyy'''

odotella lumentuloa. On varmaankin hänen kotikaupunkinsa uimahallilta lähtevä latu, mutta on munkin kotikaupunkini uimahallilta lähtevä latu tehty sitten kun lumet tulevat.

Voi olla että olet hän. Minä olen m ja sinulla(n) pitäisi olla mustat hiukset, niinkö ?

• ole :)
        Täytyy''' kirjoitti:

odotella lumentuloa. On varmaankin hänen kotikaupunkinsa uimahallilta lähtevä latu, mutta on munkin kotikaupunkini uimahallilta lähtevä latu tehty sitten kun lumet tulevat.

Voi olla että olet hän. Minä olen m ja sinulla(n) pitäisi olla mustat hiukset, niinkö ?

mustat! Kyllähän sä ne nyt olet nähnyt ainakin kerran!:)

• muuta mahdollisuutta
        ole :) kirjoitti:

mustat! Kyllähän sä ne nyt olet nähnyt ainakin kerran!:)

kuin, että hiuksesi ovat ufomiehenvihreät.

• niinhän ne on
        Täytyy''' kirjoitti:

Mulla on mustat hiukset, mutta hiihtämisestä en tykkää, jotan turhaan kaveriksi pyytelet :D

• on blondit!
        muuta mahdollisuutta kirjoitti:

kuin, että hiuksesi ovat ufomiehenvihreät.

Siis aivan vaaleet!!

• sihteeri ja
        niinhän ne on kirjoitti:

Mulla on mustat hiukset, mutta hiihtämisestä en tykkää, jotan turhaan kaveriksi pyytelet :D

onko sulla töyhtö otsan yläreunassa?

• kummaltakin.
        on blondit! kirjoitti:

Siis aivan vaaleet!!

Joudumme vankilaan.

• lunta vielä
        Täytyy''' kirjoitti:

Mustat hiukset on!!:)

• en ole
        kummaltakin. kirjoitti:

Joudumme vankilaan.

edes oikeesti sihteeri...jotain muuta.

• kuinka pitkä
        sihteeri ja kirjoitti:

onko sulla töyhtö otsan yläreunassa?

töyhtö hänellä onkaan?

• yläreunssa hiuksiston
        kuinka pitkä kirjoitti:

töyhtö hänellä onkaan?

alkaessa on koholla hiuksia, jotka asettuvat ikään kuin pystyssä olevaksi lipaksi kaareutuen sivulle,mutta nämä hiukset ovat pitkiä eikä kyse ole hiusten leikkaksen seurauksena tulevasta ilmiöstä. Töyhdön korkeus on n. 5 cm laskien sivullepäin.Sivultapäin lippa on ohuehko ollen korkeammalla kuin muu hiuksisto päälaella.

• selvästi
        yläreunssa hiuksiston kirjoitti:

alkaessa on koholla hiuksia, jotka asettuvat ikään kuin pystyssä olevaksi lipaksi kaareutuen sivulle,mutta nämä hiukset ovat pitkiä eikä kyse ole hiusten leikkaksen seurauksena tulevasta ilmiöstä. Töyhdön korkeus on n. 5 cm laskien sivullepäin.Sivultapäin lippa on ohuehko ollen korkeammalla kuin muu hiuksisto päälaella.

sivuhiuksia jotka on vedetty sivulle ikäänkuin lipaksi.
        Kummalle puolelle, oikealle vai vasemmalle on tämä lippa kääntynyt?

• ymmärtänyt,
        selvästi kirjoitti:

sivuhiuksia jotka on vedetty sivulle ikäänkuin lipaksi.
        Kummalle puolelle, oikealle vai vasemmalle on tämä lippa kääntynyt?

mutta lipan hiukset nousevat jakauksesta suoraan ylös ja muodostavat pyöreän kaaren ja sitten loivasti laskevat edestäpäin katsottun oikealle kasvojen reunalle. Jakaus ei ole aivan keskellä päätä, lippa on oikealla puolella otsan ja hiusrajan yläreunassa ja lippaa ei ole kuin etuosassa päätä melko kapealti sivulta katsottuna.Muuten hiukset ovat pitkät ja hieman kihartuvat hiusten alapäätä kohden.

• missä

tää latu sijaitsee? Ja minkävärinen tukka on töyhdön omaavalla;)?

• pitäisi itse

tietää. Hiusten väri on musta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe