Oon jäänyt ihan koukkuun tuohon Tuhkimotarinaan...ihana korvike, kun Juana La Virgen loppui. :D Mua kuitenkii ihmetyttää, että eikö Valentinan ja Oresteen pitäny olla serkuksia...? Ja kuitenkin niiden välillä on muutakin kuin ystävyyttä...
Tuhkimotarina
13
1839
Vastaukset
- Moikkelloi
Mä oon virost mut asun tääl suomes. ja oon nähny viros parii jaksoo siit tuhkimotarinast eli tiedän aika paljon mitä siin tulee tapahtumaan ja valentinest tulee viel tosi laiha ,mut vitsi mua otaa päähän se olympia kuka juonii vaa paskaa mut loppu jaksois se jä kiini ja kaikki saa tietäämitä kaikee seon tehny
- Valentina.
Itsekin vähän ihmettelen, että miten serkusten sukulaisrakkaus voi muuttua "mahdottomaksi RAKKAUDEKSI"?.
Katson välillä ks. sarjaa. Saa kyllä välillä nauraa aika makeasti :)
Eikös Chiquinquira Lorenz ollut Juana La Virgenissäkin?
- mgkjgfrk
...miten se Valentinan esittäjä on topattu niin luonnottoman näköiseksi.Hartiat leveät kuin ladonovet.Ei lihavilla naisilla ole kenelläkään sellaisia hartioita,niiden olisi kuulunut olla vähän luisummat.Kasvotkaan eivät käy yksiin vartalon kanssa.
- Valentina.
Luulis kyllä tosiaan, että jos oikeasti olisi niin lihava, niin varmaan jonkinlaista pyöreyttä olisi päänseudullakin. Valentinan kasvot ovat aika solakanpuoleiset.
- Olimpia
Ilmeisesti serkusten liitot ovat siellä päin maailmaa ihan normaaleja. Tähän viittaa mm. se, että Oresteksen tyttöystävä oli pitänyt taloon muuttanutta serkkutyttöä uhkana hänen ja Oresteksen suhteelle, siihen asti kunnes näki Valentinan. Kyllähän serkusavioliitto on Suomessakin laillinen, ja entisaikaan ihan tavallinenkin.
- koukkuun jäänyt...
kai se meistä suomalaisista nykyaikana tuntuu vain oudolta yhdistelmältä. En kyllä voisi kuvitellakaan itse seurustelevani oman serkkuni kanssa. Mulla on kavereita latinalaisesta amerikasta ja muistan joskus keskustelleeni, että erään ystäväni sisko oli nuorempana seurustellut heidän serkun kanssa eikä se ystävästäni ollut mitenkään omituista. Tai sellaisen kuvan ainakin sain..
- Valentina.
koukkuun jäänyt... kirjoitti:
kai se meistä suomalaisista nykyaikana tuntuu vain oudolta yhdistelmältä. En kyllä voisi kuvitellakaan itse seurustelevani oman serkkuni kanssa. Mulla on kavereita latinalaisesta amerikasta ja muistan joskus keskustelleeni, että erään ystäväni sisko oli nuorempana seurustellut heidän serkun kanssa eikä se ystävästäni ollut mitenkään omituista. Tai sellaisen kuvan ainakin sain..
Eivätkös kuitenkin serkukset ole liian lähisukulaisia, jolloin lapsien teko ei turvallista?
- J.Angél
Valentina. kirjoitti:
Eivätkös kuitenkin serkukset ole liian lähisukulaisia, jolloin lapsien teko ei turvallista?
Ei mahdotonta,mutta on siinä riskinsä.Serkuksilla on geeneissä 1/8 samaa.Eli 12,5% joka on kuitenkin aika paljon.Serkusten seurustelu on siksi kuvottavaa,joten jos Valentinalla ja sen serkkupojalla alkaa sutinat,silloin loppuu minun sarjan katsomiseni.
- koukkuun jäänyt...
J.Angél kirjoitti:
Ei mahdotonta,mutta on siinä riskinsä.Serkuksilla on geeneissä 1/8 samaa.Eli 12,5% joka on kuitenkin aika paljon.Serkusten seurustelu on siksi kuvottavaa,joten jos Valentinalla ja sen serkkupojalla alkaa sutinat,silloin loppuu minun sarjan katsomiseni.
mietin... Kun sarja muuten on ihan pakko katsoa... muuten ihana mutta ei vain jotenkin tunnu "hyvältä". Varsinkin kun tietää, miten siinä käy. ;)
- Valentina.
Jotenkin ihan ärsyttää, kun tyttö on topattu niin muhkeaksi ja sitten vielä keksitty, että hiukset tuollein hölömösti leteillä näyttää vieläkin lihavammalta. Jotenkin ne lasitki lihottaa ihan sikana.
- Himmeli^^
Sama homma.. Mutta sitten kun ajattelee, ei se ole suomalainen ohjelma..
- ....
Olimpialla on ollu hairahdus toisen miehen kanssa, jolloin Orestes ei ole Valentinan serkku, koska Juan Angel ei ole Oresteen isä.. :D Selkeää eikö.. :D Eli Orestes ja Valentina ei ole loppujen lopuks mitään sukua keskenään.. ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872