Ensi kesänä olen tulossa Savonlinnaan tai ainakin suoritan läpiajon. Tämä paikallinen kuuluisuus siellä pitäisi kyllä tavata, siis SavoRULES. Liekö siellä kovinkaan montaa noin "rikasta" mansikanviljelijää, joten eiköhän hänet löydä sieltä missä savon ainut Palatsi kulta torneineen kohoaa Tai siten vain seuraa sitä loistoautojen letkaa perille saakka : ). Jaa, mutta taitaa totuus olla karumpi?
Paikallinen kuuluisuus?
Naurava kulkuri ,
2
973
Vastaukset
Kyllä minä sinulle drinksut tarjoan hevibaarissa.
Muista että Savonkinginä minulla on myös valtaa joten sinun ei tarvitse etsi loistoa.- ex-linnanneito
Mikä tämä hevibaari on? Viimeksi käynyt savonlinnassa vuosia sitten. Silloin oli tämmöisiä paikkoja kun zorro, happytime, rock ooppera, pässi ja tamino. Onkos nämä vielä olemassa?
Tämä neitokainen on tulossa myös ensi kesänä käymään savonlinnassa ja tottakai haluaisi drinksulle savon kingin kanssa että tietäisi minnepäin suunnistaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671