Tietäjä84 IS BACK

Tietäjä84

Joo mutta 3.kautta en ole kattonut yhtään :o, joten se siitä :'(... Joo 24.typeryyksien takia tulin tänne (Suomi24:ään) taas riehumaan =), mutta kattoo jos ehtii täälläkin käymään :), mutta spoilauksia en halua joten :/... :'(... :D!


Glad to have back =)...

5

810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä84

      Ei muuta :D, ehkä ollenkaan :o... :'(... :D!!!111

    • Onkin jo kaivattu! :D

      Musta savu tappaa Mr Ekon!!!! Kate ja Sawyer lemmiskelevät othersien häkissä ja Jack näkee kaiken valvontakameran kautta! Jack kuitenkin auttaa lempiväiset pakoon ja Jackin kanssa flirttaileva other-Juliet vaihtaa puolta ampumalla Sawyeria tappamassa olevan tyypin! Kuvitella!!! :D ;) :) xD

      • Tietäjä84

        No mutta eipä hirveästi haitannut, nousipa vaan mielenkiinto tohon joka on lähes nollissa :o... :x... :'(, jotenki ei vaan enään huvita :/... No johtuu varmaan ku pitää "hankkia" ne eikä näe TV:stä :(, TV:stä TOD sit katon jos en jo sitä ennen =)...

        JOOPs...


    • puuh

      että noi smileyt ja pisteet riittävät?!

      ei pahalla.. welcome back.

      • Tietäjä84

        Mutta aika turha takaisin tulo khyllä oli :/ [niin tänne, 24:ssa (siinä sarjassa) sentään jotain keskustelua...], täähän on yhtä kuollut kuin öööööööööööö, ei edes ole sanoja sanomaan tätä surkeutta :|... :/... :'(... :D!


        Pokerin peluu oli just hauskaa :D...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe