Koko kitinä tuomariston käytöksestä on mun mielestäni täysin turhaa! Koko musabisnes kun on mean motherfucker, ja jos siihen pyrkii mukaan, saa varautua siihen, että kyyti voi olla kylmää ja kriitiikki saattaa olla tyyliin "vasaralla päähän". Mun mielestäni turha mennä jälkeenpäin lehdistölle nillittämään, jos omat rahkeet ei riitä koe-esiintymistä pidemmälle. Kyseinen tapaus todisti omalla toiminnallaan ainoastaan sen, ettei todellakaan omaa niitä avuja, joita tolla alalla pitää omata pärjätäkseen.
Voi nyyh...
1
322
Vastaukset
- fellow2
...tosi tylsää, jos tuomaristo saisi sanoa vain jotku ennalta määrätyt ympäripyöreät ilmaisut, ettei vaan loukkais noita äidin kullannuppuja, joille totuuden kuuleminen on maailmanloppu. Ittehän läksivät... Hohhoijaa, toivottavasti tänään myös joku osais laulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741