elikkäs siis.. kuka tää mies on joka näyttelee lääkäriä ja "seurusteli" susanin kanssa ? ? ?lähinnä kiinnostaa missä sarjoissa/leffoissa ollu?
kun todella tutun näköinen.. mutta ei saa mieleen.
Kuka hän on ?
5
966
Vastaukset
- mercan
Jay Harrington, oli ainakin Summerlandissa dr. Simon O'Keefe eikä naisasiat mennet silloinkaan putkeen
- him666
jos tarkotat sitä orsonia joka on hammas lääkäri nii se on ollu sinkkuelämää sarjassa carloten(tai miten se kirjotetaan) mies eli näin :DD ja se ei oo seurustellu susanin kanssa ne on vaa kavereita :D
- äijä....
Mä katoin youtubesta videoo missä tää kyseinen äijä menee naimisiin Breen kanssa... :)
- -----------
äijä.... kirjoitti:
Mä katoin youtubesta videoo missä tää kyseinen äijä menee naimisiin Breen kanssa... :)
Joo Jay Harrington (http://www.imdb.com/name/nm0364280/) esittää tuota Ron McCreadieta, jonka kanssa Ällö-Susan seukkas. Kyle MacLachlan (http://www.imdb.com/name/nm0001492/) sen sijaan on Orson Hodge, joka todellakin on menossaa naimisiin Breen kanssa.
- äijä
näyttelee myös parhaillaan uusintoina pyörivässä Twin Peaksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1243626Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,763148SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.832598Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72396Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2212262Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302141- 42929
- 95918
- 52806
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16770