Tuli kulje kanssani

minä vaan

Onko kyseinen elokuva joskus näytetty tv:stä? Haluaisim nähdä sen!

18

3243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura Palmer

vuoden 1994 (vuosiluvusta en varma) -kierroksella

• -olla

Muistelen, että silloin -94 tai jotain. Itse olin silloin "liian" nuori (11-vuotias) katsomaan kyseisen elokuvan ja harmittaa, jos se ei taaskaan tule telkkarista.

• Laura Palmer

Mäkin olin tuolloin "liian" nuori, mutta vanhemmilta salaa tuli tuo leffa katsottua. Muistelisin, että se oli kyllä todella raju...
        Tuota leffaa vissiin saa jostain videovuokraamoista tai netin välityksellä tilattua, jos sitä ei nyt telkkarista näytetä...en vain tiedä mistä.

• Kurt Strömberg.
        Laura Palmer kirjoitti:

Mäkin olin tuolloin "liian" nuori, mutta vanhemmilta salaa tuli tuo leffa katsottua. Muistelisin, että se oli kyllä todella raju...
        Tuota leffaa vissiin saa jostain videovuokraamoista tai netin välityksellä tilattua, jos sitä ei nyt telkkarista näytetä...en vain tiedä mistä.

...alla olevasta linkistä:

http://www.lynchnet.com/fwwm/pics.html

• Elsa-Pekka

Itse asiassa elokuva esitettiin esimerkiksi 16. tammikuuta 1995 MTV3:lla ja Helsingin Sanomien kriitikko vihjaili, että elokuva oli turha. Hänen mielipiteensä.

• kasarikotka

Mulla on se DVD:nä! En kyllä välttämättä suosittelis telkkusarjan faneille, leffa on sävyltään niin erilainen ja siinä on pari rankkaa kohtausta kuten orgiat Road Housen takahuoneessa ja tietenkin Laura Palmerin raiskaus- ja murhakohtaus.

• Eiolluna

Ne orgiat ei ollu road housessa, olen nähnyt poistettuja kohtauksia leffasta jossa ne ajaa jonnekki kauemmas räkälään ja siellä on se takahuone..

• Tykkään!

Hyvä elokuva se on. Ei eroa sarjasta muuten kuin että huumori puuttuu ja Donnaa esittää eri näyttelijä.

• Erimieltäoon

On se kyllä tosi synkkä verraten sarjaan. Harmittaa kun ei tosiaan oo aito donna leffassa

• Elsa-Pekka

Moira Kelly korvasi alkuperäisen Donnan esittäjän, koska alkuperäinen Donnan esittäjä ei ollut halunnut esitellä rintojaan kameralle.

• OLIKS SIINÄ DAVID BOWIE... MUISTELISIN TÄLLÄSTÄ

• Veteranfan

David Bowie oli mukana leffan alussa mystisesti kadonneena FBI-agenttina,sääli sinänsä Bowien menon jälkeen häntä ei nähdäkkään uudessa Twin Peaks sarjassa.

• Nähtyon

Ostin twin peaks blu-ray pakkauksen, sisältäen myös leffan jossa on toooosi paljon materiaalia ja poistettuja kohtauksia. Itse olen syntynyt 1986, hämärästi muistan pikkuisena kun sarja alkoi pyöriä telkussa ja porukat sitä katsoi. Sisko oli nauhottanut telkkarista tuli kulje kanssani ja sitten ala-asteella katsoin sen salaa vaikka oli se aika pelottava

• MahtavaSarja

Hyvä elokuva, ei pakollinen katsottava mutta TP -friikille täyttä törinää. Saa DVDltä.

• donitsimuffinssi19

HAHAHAHAHAHAHH!!!!!! HYVÄÄ HUUMORIA!!!!!! NAURATTAA!!!!!!!!

• Elsa-Pekka

Tämä elokuva tulee Yle Areenaan tässä kuussa.

• DinglePeaks
    • Anonyymi

PITÄSKÖ TOI JOSKUS KATTOO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      119
      3949
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      71
      3291
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2734
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      84
      2468
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      20
      2430
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      39
      2409
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2367
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2271
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      27
      2226
    10. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      28
      2171
    Aihe