Tietääkö kukaan Heidi Heinosta Oulunsalosta? Lyhyet punertavat hiukset ja vähän ehkä tukevahko. Olen tavannut hänet useammastikin joskus taannoin, mutta nyt en ole nähnyt häntä ainakaan kahteen vuoteen. Koko ihminen oli ollut unohduksissa, mutta palasi mieleen hyvin voimakkaana yksi ilta, kun ajelin siellä päin missä hän asui. Olisi kiva tavata hänet vielä, ja muutenkin olisi kiva tietää mitä hänelle nykyisin kuuluu, mutta kun ei tiedä missä päin hän nykyisin liikkuu, ja onko enään maisemissakaan. Jos joku vain jotakin tietää niin laittaa viestiä. Mail-osoitteeni on [email protected]
Heidi H.
2
1007
Vastaukset
- Joku vain
Yhden Heidi Heinosen tiedän joka nyt jotenkin sopis sun kuvailuihin mutta hän asuu kylläkin Turussa??? :) ja sinä vissiin hait kyseistä henkilöä Oulusta päin:)
Oulusta päin mä tätä ihmistä olen hakemassa kun hän on ainakin kotoisin Oulunsalosta, Oulun lähikunnasta. En usko että hän olis nyt turussa, vaikka eihän sitä koskaan tiedä, kun nykyisinhän ihmiset paljon muuttaa eri paikkakunnille. Tiedätkö että onko tämä tuntemasi Heidi Heinonen mistäpäin kotoisin, vai onko hän ihan syntyjään turkulainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017523
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1015419- 834997
- 1364384
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113130- 472772
- 522749
- 612367
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102324Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900