Heidi H.

Tietääkö kukaan Heidi Heinosta Oulunsalosta? Lyhyet punertavat hiukset ja vähän ehkä tukevahko. Olen tavannut hänet useammastikin joskus taannoin, mutta nyt en ole nähnyt häntä ainakaan kahteen vuoteen. Koko ihminen oli ollut unohduksissa, mutta palasi mieleen hyvin voimakkaana yksi ilta, kun ajelin siellä päin missä hän asui. Olisi kiva tavata hänet vielä, ja muutenkin olisi kiva tietää mitä hänelle nykyisin kuuluu, mutta kun ei tiedä missä päin hän nykyisin liikkuu, ja onko enään maisemissakaan. Jos joku vain jotakin tietää niin laittaa viestiä. Mail-osoitteeni on [email protected]

2

1009

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vain

Yhden Heidi Heinosen tiedän joka nyt jotenkin sopis sun kuvailuihin mutta hän asuu kylläkin Turussa??? :) ja sinä vissiin hait kyseistä henkilöä Oulusta päin:)

• Oulusta päin mä tätä ihmistä olen hakemassa kun hän on ainakin kotoisin Oulunsalosta, Oulun lähikunnasta. En usko että hän olis nyt turussa, vaikka eihän sitä koskaan tiedä, kun nykyisinhän ihmiset paljon muuttaa eri paikkakunnille. Tiedätkö että onko tämä tuntemasi Heidi Heinonen mistäpäin kotoisin, vai onko hän ihan syntyjään turkulainen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7673
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4057
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      48
      3620
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3094
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2722
    6. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2584
    7. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2583
    8. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      36
      2527
    9. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      137
      2520
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2459
    Aihe