Kysyin tätä jo aloittelijoiden puolelta, mutta ei tullut vastausta joten koitetaan täältä...
Yritin asentaa win2000-ohjelmaan uutta virstorjuntaa, kun ohjelma rupesikin väittämään, ettei minulla ole siihen asennukseen tarvittavia oikeuksia. Koneella on 2 eri käyttäjää, joista kummankin kohdalla se herjaa samaa asiaa, vaikka minulle todellakin pitäisi olla laitettuna kaikki mahdolliset oikeudet. Mikä tässä auttaisi, käyttöjärjestelmän asentaminen uudelleen vai mikä??
Kiitos mahdollisille auttajille!
Win2000 väittää ettei oikeuksia!
4
460
Vastaukset
- mikä on.
Itsellä w2000 on asennettuna siten että ei kysele salasanoja eikä käyttäjiä eikä mitään muutakaan.Näinollen en valitettavasti osaa antaa minkäänlaisia neuvoja kyseisessä tilanteessa.Jos olisit kysynyt esim."miksi printteri ei printtaa kuin mustavalkoisia kuvia" olisin voinut antaa muutaman ohjeen printterin säädöissä.Mutta kuten edellä mainitsin tähän sinun probleemaan en tiedä vastausta.
- niin että se
valitus tulee siitä virustorjunnasta eikä
käyttiksestä?
Maksamatta tai piraatti. - harza-vaan
Tuohon voi olla useampia syitä. Ensinnäkin olethan imuroinut ns. tulevan ohjelman kovalevylle sulkenut Internet yhteyden ja poistanut vanhan torjunta ohjelman ja esim. EasyCleanerillä tarkistanut rekisterin (saa googlettamalla). Nyt puhtaalta pöydältä pitäisi asennuksen onnistua.
- harza-vaan
Suomenkielinen W2k käyttäjätunnukseen: Järjestelmänvalvoja Salasana: Salasana
Englanninkieliseen: Admin
Password
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642