Kysyin tätä jo aloittelijoiden puolelta, mutta ei tullut vastausta joten koitetaan täältä...
Yritin asentaa win2000-ohjelmaan uutta virstorjuntaa, kun ohjelma rupesikin väittämään, ettei minulla ole siihen asennukseen tarvittavia oikeuksia. Koneella on 2 eri käyttäjää, joista kummankin kohdalla se herjaa samaa asiaa, vaikka minulle todellakin pitäisi olla laitettuna kaikki mahdolliset oikeudet. Mikä tässä auttaisi, käyttöjärjestelmän asentaminen uudelleen vai mikä??
Kiitos mahdollisille auttajille!
Win2000 väittää ettei oikeuksia!
4
454
Vastaukset
- mikä on.
Itsellä w2000 on asennettuna siten että ei kysele salasanoja eikä käyttäjiä eikä mitään muutakaan.Näinollen en valitettavasti osaa antaa minkäänlaisia neuvoja kyseisessä tilanteessa.Jos olisit kysynyt esim."miksi printteri ei printtaa kuin mustavalkoisia kuvia" olisin voinut antaa muutaman ohjeen printterin säädöissä.Mutta kuten edellä mainitsin tähän sinun probleemaan en tiedä vastausta.
- niin että se
valitus tulee siitä virustorjunnasta eikä
käyttiksestä?
Maksamatta tai piraatti. - harza-vaan
Tuohon voi olla useampia syitä. Ensinnäkin olethan imuroinut ns. tulevan ohjelman kovalevylle sulkenut Internet yhteyden ja poistanut vanhan torjunta ohjelman ja esim. EasyCleanerillä tarkistanut rekisterin (saa googlettamalla). Nyt puhtaalta pöydältä pitäisi asennuksen onnistua.
- harza-vaan
Suomenkielinen W2k käyttäjätunnukseen: Järjestelmänvalvoja Salasana: Salasana
Englanninkieliseen: Admin
Password
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465731Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553025- 1832645
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102331- 272073
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132059törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151746- 1461327
- 141249
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611153